ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот agent_kowalski » Чет 05 яну 2012 9:26


Да ама ако си на бензин пак върви повече отколкото на наутрално копче,а нали трябва да е същото уж...поне при 2000оборота и нагоре.




Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re:

Мнениеот iliankocov » Пет 27 апр 2012 22:32


joker написа:Ами имаше една тема почти същата...направете си такава равносметка
1.Карата по магистрала със 140 км/ч-изключвате от скорост и колата по дискретен наклон надолу изкарва още примерно 10 км с разход около 50 гр бензин за тези 10 км(горивото за празния ход)
2.При същата ситуация-отпускате педала оставяте на принудителен празен ход -двигателят обаче се задейства като спирачка и вие бързо още на 2-я километър падате на 60 км/ч подавате естествено газ до 140 км със съответния висок разход и то в режим на ускорение! -краен резултат-тези 10 км вие ги минавате с повече гориво отколкото ако осводите от скорост.
Нооооо...Друга ,обаче е ситуацията при спускане по значителен наклон и с повече завои...тогава ППХ показва по-голяма икономичност.(да не говорим,че особено за предното предаване влизането на остър завой без да си на скорост засилва ефекта на недозавиването и буууум...много честа грешка на хората карали дълго време задно предаване и нямащи опит с предното)

много правилно казано! От скоро карам кола с борд комп. и често си играя за да видя кое аджеба е по - ефикасно при пускането на дълъг баир с не много голям наклон? По последни мои изчисления/даже ще дам информация от къде до къде точно/ карането на свободен ход е по - икономично откъм разход на гориво. Веднага давам пример - От първия тунел в посока София - Враца/Варна/ пускам колата на скорост, като преди навлизане в тунела ми показва 5.0/100 по борд... до долу преди Ботевград е все баир надолу като на някои места има и равни отсечки. Точно преди пистата на Ботевград показанието по борда беше 4.8/100. 2-ри опит :lol: от същото място я пуснах и бях със същия разход до тогава/не знам как стана :lol: / но... бях на свободна т.е. на изключена и намалях само и единствено със спирачките като скоростта надвиши Моята нормална скорост за шофиране. На същото място/преди пистата/ разходът беше 4.5/100...
Това обаче става при баири, които са с разстояние поне 3-4км иначе няма ефект!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19299
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот stefan4o » Съб 28 апр 2012 8:15


Скъпата нафта до какво води mhihi


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот rocky » Съб 14 юли 2012 0:05


вдигам 200 и после на контакт кви "ппх" "пп" :Bulgaria


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот fox_vt » Съб 14 юли 2012 13:27


rocky написа:вдигам 200 и после на контакт кви "ппх" "пп" :Bulgaria

И на първия завой си в новините наравно с дървото :beat_butt2 кой ще ти върти хидравликата и вакуум помпата за спирачките :screwy


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот joker » Съб 14 юли 2012 21:45


stefan4o написа:Скъпата нафта до какво води mhihi

Убедих се,че именно при дизела поради изключително ниския разход на празен ход, използването на ППХ има смисъл само при спускане по планински наклони(заради компресията ППХ при дизела много по-бързо убива скоростта и икономията отива по дяволите при малки наклони)...С ПХ(а не ППХ) докарвам градско във Варна от 5.3 лятото до 5.8 зимата...


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот rocky » Вто 17 юли 2012 14:28


fox_vt написа:
rocky написа:вдигам 200 и после на контакт кви "ппх" "пп" :Bulgaria

И на първия завой си в новините наравно с дървото :beat_butt2 кой ще ти върти хидравликата и вакуум помпата за спирачките :screwy


шегувам се разбира се! В спамерския ми коментар просто иронизирам иначе хубавата и полезна тема!


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот ALESYZ » Вто 17 юли 2012 15:03


А ко прайм с автоматична скоростна кутия?


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18732
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот hooligans » Вто 17 юли 2012 15:12


N


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот ALESYZ » Вто 17 юли 2012 15:26


Крайно непрепоръчителоно за движение с над 50 км.ч.


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот dimovip » Вто 17 юли 2012 15:34


не четох цялата тема, ама разбраах следното..... Голема далвера тва ППХ :063:


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот batVenci » Вто 17 юли 2012 21:19


ALESYZ написа:А ко прайм с автоматична скоростна кутия?

Отговора на този въпрос е труден дори за конструктурите на автоматични СК. Нещо по-вече последните разработки на СК DSG на VAG, при спускане при малък наклон, преминават в режим движение "по инерция". След много тестове за разхода на гориво, инженерите произвели нашите коли са установили, че движението в режим ППХ (т.е. "на скорост"), при спускане при малък наклон, води до по-висок разход в сравнение с движение "по инерция". Затова последните модели (от около година-две) такива СК са програмирани за работа по този начин.
Това е причината моята механична СК, "задкормилнато устройство" да я управлява така...


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот genov1 » Сря 18 юли 2012 12:42


Това не е от скоро ами е много отдавна, който е карал автоматик го знае. Като върнеш газта и падат оборотите, все едно изключваш от скорост ..


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот joker » Чет 19 юли 2012 21:04


ALESYZ написа:А ко прайм с автоматична скоростна кутия?

Гориш с 1.5-2 л/100 повече от ръчните....пише го във всички каталози с технически данни...


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот black` » Сря 22 яну 2014 23:10


А сега да питам примерно за двигателя има ли проблем ако не му се подава ток? Примерно оня ден пускам голям баир 20км и от майката на мизерията, гасим колата, ръгам 4та и така слизам надолу. Щото е карбуратор на газ и пак ми харчи при спускане. А искам да си имам и спирачки- серво. Би трябвало да няма проблем за колата и двигателя ама знам ли. Маслената помпа си работи, бензиновата също. Демек цялата механика в двигатела си работи. При инжекциона спира подаването на гориво самата система при спускане и рахода ми става 0.00. А тука и режа тока направо от ключа. И го правя в положение 1, колкото да не ми се заключи волана в движение. :Mr Green Fun
Това с търкането на бутала и сегменти е малко смешно... Нали маслената помпа си върти масло вътре бре колега. Като гори и харчи газ по малко ли се търкат според тебе? :rolleyes :mhihi



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 209 госта