Обтегач на алтернатора...
Обтегач - 160 лв.
Ролка - 50 лв.
Ремък - 25 лв.
+ работа...
Общо към 250-300 лв.



Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
- Flanker
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 30 окт 2009 21:42
- Автомобил: Megane ІІ
- Двигател: F4R 2006
- Местоположение: В.Т.
Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
Понеже темата е озаглавена: "Колко ви излезе най-скъпият ремонт по колата?", няма да се разливам в подробности...
Най-много (около 340 лв бруто) дадох миналата година за цялостна смяна на съединител - беше започнал да ми буксува.
Колата е Голф 3 CL, бензин, 1600 куб. моноинж., двигател ABU.
От 2005 г., откогато го имам, това му е най-скъпия ремонт. Беше наложително.
Иначе, дадох и към 230 лв за смяна на задни амортисьори и разните им съпътстващи тампони и не знам си какво, защото задницата се люлееше по неравностите, особено при завой. Сега задницата е бетон - в пряк и преносен смисъл - стабилна е, обаче... `баси твърдата возия!
Има и разни други, като смяна на реле на генератора (заради което и нов акумулатор), тампон на преден носач, моторче за казанчето на чистачките... Консумативите не ги слагам, става дума за ремонти.
Най-много (около 340 лв бруто) дадох миналата година за цялостна смяна на съединител - беше започнал да ми буксува.
Колата е Голф 3 CL, бензин, 1600 куб. моноинж., двигател ABU.
От 2005 г., откогато го имам, това му е най-скъпия ремонт. Беше наложително.
Иначе, дадох и към 230 лв за смяна на задни амортисьори и разните им съпътстващи тампони и не знам си какво, защото задницата се люлееше по неравностите, особено при завой. Сега задницата е бетон - в пряк и преносен смисъл - стабилна е, обаче... `баси твърдата возия!

Има и разни други, като смяна на реле на генератора (заради което и нов акумулатор), тампон на преден носач, моторче за казанчето на чистачките... Консумативите не ги слагам, става дума за ремонти.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
Flanker написа:...Най-много (около 340 лв бруто) дадох миналата година за цялостна смяна на съединител - беше започнал да ми буксува...
...Иначе, дадох и към 230 лв за смяна на задни амортисьори и разните им съпътстващи тампони...Консумативите не ги слагам, става дума за ремонти.
Колега, това са си консумативи


- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
смяна на подгревни свещи, реле, биалетки, дискове и накладки, почистен АГР, диагностика = 1300лв.
- Fripon_X
- Мнения: 534
- Регистриран на: Пон 05 мар 2007 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
По добре да не започвам че тука ще си е...... м.......... с......
Първото нещо беше основен кърпеж отдолу на купето там заминаха 400 левчета.
След това основен ремонт на ДВГто и там 800 билетчета.
След това едни пружинки и амортесиорчета (които ми изпаднаха мнооооого тънкана) 80 левчета.
Имеше тази година няколко сервизчета на инжекцията и ел инсталацията околу 500 лева.
Имаше една смяна на цялото окачване отдолу (носачи с тампойни шарнири каквото се сетите) покрай него каретата и един лагер. 250 левчета за сичко.
Колата е Г2 18 16ка.
Първото нещо беше основен кърпеж отдолу на купето там заминаха 400 левчета.
След това основен ремонт на ДВГто и там 800 билетчета.
След това едни пружинки и амортесиорчета (които ми изпаднаха мнооооого тънкана) 80 левчета.
Имеше тази година няколко сервизчета на инжекцията и ел инсталацията околу 500 лева.
Имаше една смяна на цялото окачване отдолу (носачи с тампойни шарнири каквото се сетите) покрай него каретата и един лагер. 250 левчета за сичко.
Колата е Г2 18 16ка.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
На голф 3 CL 1.4ABD сменях всичкото амортесьор на куп плюс вървящи покрай тях прашници, тампони и т.н. - 750лв.
На новия пак Golf 3 CL обаче Variant 1.9TD AAZ правих накуп също един грандиозен ремонт на предницата+странични "дреболии":
Карета (2 външни и едно вътрешно)
Тампони макф.
Дискове + наклдки
Биелетки
Стабилизираща щанга
Тампони носачи
шарнири
Реглаж преден мост
накрайника в който влиза щеката за маслото
Филтър купе
Акумулатор
Аларма
Ангренаж
Водна помпа
Антифриз
Ремъци и шайби
Гарнитурка капак клапани
Тотал: 1796лв и май тънко минах
На новия пак Golf 3 CL обаче Variant 1.9TD AAZ правих накуп също един грандиозен ремонт на предницата+странични "дреболии":
Карета (2 външни и едно вътрешно)
Тампони макф.
Дискове + наклдки
Биелетки
Стабилизираща щанга
Тампони носачи
шарнири
Реглаж преден мост
накрайника в който влиза щеката за маслото
Филтър купе
Акумулатор
Аларма
Ангренаж
Водна помпа
Антифриз
Ремъци и шайби
Гарнитурка капак клапани
Тотал: 1796лв и май тънко минах

Последна промяна от radi_nrj на Пет 13 ное 2009 17:25, променено общо 1 път.
- Flanker
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 30 окт 2009 21:42
- Автомобил: Megane ІІ
- Двигател: F4R 2006
- Местоположение: В.Т.
Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
Колега, това са си консумативи
. За неконсуматив се приема примерно шофьорска врата, броня, фар. А, и магарето например
.[/quote]
Прав си, не се замислих, като го писах
Пропуснах нещо... Предната зима комутаторът сдаде багажа и - 86 лв за нов + 15 лв за майстора с мултицета, който откри проблема.


Прав си, не се замислих, като го писах

Пропуснах нещо... Предната зима комутаторът сдаде багажа и - 86 лв за нов + 15 лв за майстора с мултицета, който откри проблема.
- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
radi_nrj написа:На голф 3 CL 1.4ABD сменях всичкото амортесьор на куп плюс вървящи покрай тях прашници, тампони и т.н. - 750лв.
На новия пак Golf 3 CL обаче Variant 1.9TD AAZ правих накуп също един грандиозен ремонт на предницата+странични дреболии:
Карета (2 външни и едно вътрешно)
Тампони макф.
Дискове + наклдки
Биелетки
Стабилизираща щанга
Тампони носачи
шарнири
Реглаж преден мост
накрайника в който влиза щеката за маслото
Филтър купе
Акумулатор
Аларма
Ангренаж
Водна помпа
Антифриз
Ремъци и шайби
Гарнитурка капак клапани
Тотал: 1796лв и май тънко минах
направо са ти съдрали кожата....
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
snickers_ написа:radi_nrj написа:На голф 3 CL 1.4ABD сменях всичкото амортесьор на куп плюс вървящи покрай тях прашници, тампони и т.н. - 750лв.
На новия пак Golf 3 CL обаче Variant 1.9TD AAZ правих накуп също един грандиозен ремонт на предницата+странични дреболии:
Карета (2 външни и едно вътрешно)
Тампони макф.
Дискове + наклдки
Биелетки
Стабилизираща щанга
Тампони носачи
шарнири
Реглаж преден мост
накрайника в който влиза щеката за маслото
Филтър купе
Акумулатор
Аларма
Ангренаж
Водна помпа
Антифриз
Ремъци и шайби
Гарнитурка капак клапани
Тотал: 1796лв и май тънко минах
направо са ти съдрали кожата....
Така за да няма заблудени... Алармата+централното+монтаж са 260лв. (имаше и много по-ефини, но аз тази си избрах).
Акумулатора е 175лв.
3-те карета са "Лобро" по 100лв бройката (нали пак имаше много по-ефтини и пак аз такива си избрах).
Дисковете са Zimermann и не са от най-ефтините, но аз такива си избрах и т.н.
Да ти съдерат кожата аз го разбирам - да ти продадат турски/китайски карета на цената на Лобро и други такива шмекерии.
Казвам "Май тънко минах" защото за малко да взема едно А6 и там тоя ремонт щеше да е "малко" скъп с възможно най-ефтините части

Последна промяна от radi_nrj на Съб 14 ное 2009 18:55, променено общо 1 път.
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
хм...интересна тема....
1. Съединител комплект + маховик = 940 лева
2. Тампон двигател = 10 лева
3. Конзола на двигателя (там където са ролките и помпите...ала бала) = 293 лева
4. ОС (за ролка) = 70 лева
5. втулки 2 = 16 лева
6. Семерини = 10 лева
7. Ролка = 90 лева
8. Антифриз 3 литра = 30 лева
9. Ремък на динамото = 30 лева
10. Водна помпа = 80 лева
11. Работа = 240 лева
----------------------------
12. Стартер = 280 лева
13. Свещи = 2 пъти по 100 лева
14. некфи лагери за задните колела = 80 лева
15. Предстоящ ремонт = 150 лева
ТОТАЛ : 2529
лева.

1. Съединител комплект + маховик = 940 лева
2. Тампон двигател = 10 лева
3. Конзола на двигателя (там където са ролките и помпите...ала бала) = 293 лева
4. ОС (за ролка) = 70 лева
5. втулки 2 = 16 лева
6. Семерини = 10 лева
7. Ролка = 90 лева
8. Антифриз 3 литра = 30 лева
9. Ремък на динамото = 30 лева
10. Водна помпа = 80 лева
11. Работа = 240 лева
----------------------------
12. Стартер = 280 лева
13. Свещи = 2 пъти по 100 лева
14. некфи лагери за задните колела = 80 лева
15. Предстоящ ремонт = 150 лева
ТОТАЛ : 2529





Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
малиии кви са тия цифри за голф 3ки
или моя е бил много читав и съм късметлия, защото на мен най-скъпо ми излезе смяната на температурен датчик - 70 лв, гарнитурка на клапаните 60лв и смяна на машинките за стъклата - 100лв, щото сам си ги сложих
(накладки, масла и ремъци не броя) и това беше за 2 години!
е преди да го продам, бяха почти за смяна тампоните, предните дискове малко се бяха изпилили и бяха за смяна те и накладки евентуално при желание за перфекционизъм, ауспуха беше прегорял, плюс масло, щото беше за смяна преди 2000 км
ама го оставих за следващия собственик, като му казах за всички неща. мисля че не съм подвел момчето
те и в сервиза където я гледаха казаха че колата е доста добре поддържана и почти е на реални километри (150к)и който е изпуснал офертата на годината за 2600кинта 3ка gti ADY може да си хапе гъза

или моя е бил много читав и съм късметлия, защото на мен най-скъпо ми излезе смяната на температурен датчик - 70 лв, гарнитурка на клапаните 60лв и смяна на машинките за стъклата - 100лв, щото сам си ги сложих

е преди да го продам, бяха почти за смяна тампоните, предните дискове малко се бяха изпилили и бяха за смяна те и накладки евентуално при желание за перфекционизъм, ауспуха беше прегорял, плюс масло, щото беше за смяна преди 2000 км


те и в сервиза където я гледаха казаха че колата е доста добре поддържана и почти е на реални километри (150к)и който е изпуснал офертата на годината за 2600кинта 3ка gti ADY може да си хапе гъза

- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
Хм интересна тема
за моето Венто 1.8 GT ABS съм дал някаде към... 2800 лв за около година и половина каране и минати 35 000 км.
Но в тази цена влиза и .. ремонта след удара миналата година,който по едни или други причини не платих само аз
"Да живеят застрахователите"






- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
radi_nrj написа:snickers_ написа:radi_nrj написа:На голф 3 CL 1.4ABD сменях всичкото амортесьор на куп плюс вървящи покрай тях прашници, тампони и т.н. - 750лв.
На новия пак Golf 3 CL обаче Variant 1.9TD AAZ правих накуп също един грандиозен ремонт на предницата+странични дреболии:
Карета (2 външни и едно вътрешно)
Тампони макф.
Дискове + наклдки
Биелетки
Стабилизираща щанга
Тампони носачи
шарнири
Реглаж преден мост
накрайника в който влиза щеката за маслото
Филтър купе
Акумулатор
Аларма
Ангренаж
Водна помпа
Антифриз
Ремъци и шайби
Гарнитурка капак клапани
Тотал: 1796лв и май тънко минах
направо са ти съдрали кожата....
Така за да няма заблудени... Алармата+централното+монтаж са 260лв. (имаше и много по-ефини, но аз тази си избрах).
Акумулатора е 175лв.
3-те карета са "Лобро" по 100лв бройката (нали пак имаше много по-ефтини и пак аз такива си избрах).
Дисковете са Zimermann и не са от най-ефтините, но аз такива си избрах и т.н.
Да ти съдерат кожата аз го разбирам - да ти продадат турски/китайски карета на цетата на Лобро и други такива шмекерии.
Казвам "Май тънко минах" защото за малко да взема едно А6 и там тоя ремонт щеше да е "малко" скъп с възможно най-ефтините части
брато само 1 ще ти кажа никога ам аникога не се заблуждавай че си си купил нещо оригинално...
това може да ит го каже 1 човек от форума който е бачкал в евро07 и може да го питаш дару кар дали не пазаруват от тех... друг пример ще ти дам за 1 познат отива купуа накладки с остапакта си за 20 лева носи ги в 1 сервиз 100 лева вика му 20 лева отстапка и за клиента сиг идват 120 па ти си мисли че са оригинал..
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
Според мен идеята е нещо от сорта на най-скъпата част в колата и по-назад писах, но захванахте друга интересна тема - тотални ремонти.
Понеже някои не вярват че за стара кола може да се налеят много пари ето малко от мен.
По трабанта - около 2000лв. Къде?
нови зимни и летни гуми - 550лв
аларма - 100лв
музика - 400лв
седалки и колани - 80лв
акумулатор - 50 лв
шумоизолация - 50 лв
спирачни цилиндърчета - 80лв
Мога да изброявам още дреболии по 20-50лв, но е безсмислено. И това е не за да стане перфектна кола, а нормална кола.
Голфа:
пак нови гуми - 600лв
комплект джанти - 70лв
музика - 100лв
ксенон 200лв
повдигачи и ангренажен ремък и работа 270лв
съединител комплект с работата 300лв
амортисьори 200лв
задно гърне 100лв
дискове, накладки и спирачна течност - 140лв
датчик на перката и на маслото - 40лв
Та....много ми е интересно как ги карате тия коли само с наливане на бензин и смяна на масло, след само едни хубави гуми и акумулатор са към 500-600лв и това е при положение че колата няма нищо за правене.
Понеже някои не вярват че за стара кола може да се налеят много пари ето малко от мен.
По трабанта - около 2000лв. Къде?
нови зимни и летни гуми - 550лв
аларма - 100лв
музика - 400лв
седалки и колани - 80лв
акумулатор - 50 лв
шумоизолация - 50 лв
спирачни цилиндърчета - 80лв
Мога да изброявам още дреболии по 20-50лв, но е безсмислено. И това е не за да стане перфектна кола, а нормална кола.
Голфа:
пак нови гуми - 600лв
комплект джанти - 70лв
музика - 100лв
ксенон 200лв
повдигачи и ангренажен ремък и работа 270лв
съединител комплект с работата 300лв
амортисьори 200лв
задно гърне 100лв
дискове, накладки и спирачна течност - 140лв
датчик на перката и на маслото - 40лв
Та....много ми е интересно как ги карате тия коли само с наливане на бензин и смяна на масло, след само едни хубави гуми и акумулатор са към 500-600лв и това е при положение че колата няма нищо за правене.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Колко ви излезе най скъпия ремонт по колата
theultimate написа:...Та....много ми е интересно как ги карате тия коли само с наливане на бензин и смяна на масло, след само едни хубави гуми и акумулатор са към 500-600лв и това е при положение че колата няма нищо за правене.
Това, което посочваш са консумативи

Ремонт за мен е непредвидено счупване (амортизиране) на детайл, който не е консуматив - ремонт на двигател, турбо, окачване...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта