Едно време си е било за едно време....тогава всички коли са били еднакви ....
Сега без качествени фарове е самоубийство да се кара, то е въпрос и на регулировки, не само вид крушки ...
И стига с това заслепяване, нали преди карах с ксенон и никой не ми е присвятквал, сега също с осрамите и филипсите, но разликата е че като се разминавам с .....моля на крака и мин мълчание ....с ОРИГИНАЛНИ КСЕНОНИ и те също ме заслепяват и не си виждам пътя за секунди ....в противен случай се заслепяваме взаимно, но така че да си виждаме пътищата и двамата ..да неприятно е, но е по-неприятно да не виждам нищо ....
Не съм за китайския ксенон, но и такива драматизирания ми идват в повече ....
Аз искам да ми кажат къде, да ми демонстрират при еднакво добре регулирани фарове каква е разликата м/у ксенон и халоген, сила на отблясъци и т.н. ...
И да има ясни правила, като се минава на преглед, да следят и това, но трябва някой да е написал ясно закона преди това, защото сега никой за нищо не може дани хване ...Като си сложа примерно 4300К ксенон, нека да видя как ще докаже и с какво правно основание, че съм променил вида на светлините...еми смешно е, просто им дадоха повод да лапат пари ....
А колко коли са с регулирани фарове, щото и 30W да е ако е в очите ти заслепява ...колко коли се движат и с халогени, че новите имат по два вида доп. светлини, светят в завои..еми това също ми пречи на очите ....Колко хора не са си мили фаровете .....или такива, които извънградско карат на дълги само ....
Преди го писах също, последно карах с 4300К, фаровете жълтееха, на пункта за прегледи не вярваха, че е ксенон, светлинният поток беше ясно очертан и по техните думи фаровете са ОК ...
После казаха НЕ с афтър маркет ксенон, еми ок, махнах го ...и какво се случи ....всеки си прави каквото си иска, едни си карат с ксенони, други пишат фишове на хора с халогени, защото на онзи така му се видяло, че заслепява ...пълна анархия...и реално едни виждат къде карат, а др.не, та ако ще и 100лв за крушки да дадем ...това е истинта

