Принцип на работа на ламбда сонда с 4 проводника(за подгрева
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Принцип на работа на ламбда сонда с 4 проводника(за подгрева
Имам въпрос.Ламбда сондите с 4 проводника имат 2 за подгрев.Знам,че компютъра ги кара да се включва и изключва този подгрев.Въпроса ми е някой знае ли кога работи..до колко и как?
Re: Принцип на работа на ламбда сонда с 4 проводника(за подгрева
Работи постоянно!
Подгрев се слага, понеже като запалиш тя е студена, и е неефективна работата и. Т.е., тя не работи. При старите без подгрев, се е нагвявала от газовете, затова и на старите коли е по-близо до мотора. Сега с тия нагреватели това се избягва, и малко след старта тя вече работи правилно. Мисля температурата и трябва да е повече от 300 градуса.
Това май отговаря на доста питанки: http://www.bosch.bg/bg/products/car_equ ... lambda.htm
Подгрев се слага, понеже като запалиш тя е студена, и е неефективна работата и. Т.е., тя не работи. При старите без подгрев, се е нагвявала от газовете, затова и на старите коли е по-близо до мотора. Сега с тия нагреватели това се избягва, и малко след старта тя вече работи правилно. Мисля температурата и трябва да е повече от 300 градуса.
Това май отговаря на доста питанки: http://www.bosch.bg/bg/products/car_equ ... lambda.htm
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Принцип на работа на ламбда сонда с 4 проводника(за подгрева
Супер.Аз си мислех,че нещо следи сондата и я подгрява и изключва постоянно.Щом е така супер
Благодаря.Сега ще прочета всичко.Конкретно ме интересуваше само това.Останалото го знам 


Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта