Принцип на работа на ламбда сонда с 4 проводника(за подгрева

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Принцип на работа на ламбда сонда с 4 проводника(за подгрева

Мнениеот mupk0 » Сря 25 яну 2012 10:16


Имам въпрос.Ламбда сондите с 4 проводника имат 2 за подгрев.Знам,че компютъра ги кара да се включва и изключва този подгрев.Въпроса ми е някой знае ли кога работи..до колко и как?




Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Принцип на работа на ламбда сонда с 4 проводника(за подгрева

Мнениеот joromnt » Сря 25 яну 2012 10:37


Работи постоянно!
Подгрев се слага, понеже като запалиш тя е студена, и е неефективна работата и. Т.е., тя не работи. При старите без подгрев, се е нагвявала от газовете, затова и на старите коли е по-близо до мотора. Сега с тия нагреватели това се избягва, и малко след старта тя вече работи правилно. Мисля температурата и трябва да е повече от 300 градуса.
Това май отговаря на доста питанки: http://www.bosch.bg/bg/products/car_equ ... lambda.htm


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Принцип на работа на ламбда сонда с 4 проводника(за подгрева

Мнениеот mupk0 » Сря 25 яну 2012 12:03


Супер.Аз си мислех,че нещо следи сондата и я подгрява и изключва постоянно.Щом е така супер :P Благодаря.Сега ще прочета всичко.Конкретно ме интересуваше само това.Останалото го знам :)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта