Сешоар за кола
Сешоар за кола
Днес докато чаках 20 мин да загрее колата и да се размрази леда от стъклото си мислех колко удобно би било ако имам сешоар, който да се включи в запалката. Отвътре като загрея стъклото леда ще падне доста бързо. Дали вече не са направили такава дрънкулка?
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Сешоар за кола
има си такива духалки
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Сешоар за кола
Вземи си един трансформатор от 12->220-230V и може и калорифер да си включиш ако искаш
С 12В си мисля,че няма да може да захраниш какъвто и сешоар да е. Има едни духалки по магазините дето са УЖ за затопляне на купето,аама реално нищо не правят.Може с такава да пробваш

- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Сешоар за кола
големите сешоари са по 2000 вата, какав трябва д аму е преобразувателя за да издържи!? ( няма да стане)
жземи си колега духалка (печка) на 12 волта. мушка се в запалката, НО я наглеждай да не стане беля!!!
жземи си колега духалка (печка) на 12 волта. мушка се в запалката, НО я наглеждай да не стане беля!!!
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Сешоар за кола
Тези духалки са само 200-300W (20-тина Ампера , за кулунга на запалката хич не е малко
) .Ще разтопиш леда малко преди май месец
. Мисълта ми е , че няма да се очароваш от работата им , един колега беше захвърлил една такава на работа , защото не става .


Re: Сешоар за кола
Преди малко се пробвахме да демонтираме моторчето на парното на една Фиеста.
Та там под 1 капаче излязоха 3 реотана(пружини с диаметър около 2см)При определена позиция на ключа станаха червени.
Обаче... след 5 мин. тестове(на контакт) акумулатора(читав) умря.
Така ,че умната с ел нагревателите.
Та там под 1 капаче излязоха 3 реотана(пружини с диаметър около 2см)При определена позиция на ключа станаха червени.
Обаче... след 5 мин. тестове(на контакт) акумулатора(читав) умря.
Така ,че умната с ел нагревателите.
Re: Сешоар за кола
i.e.i написа:Преди малко се пробвахме да демонтираме моторчето на парното на една Фиеста.
Та там под 1 капаче излязоха 3 реотана(пружини с диаметър около 2см)При определена позиция на ключа станаха червени.
Обаче... след 5 мин. тестове(на контакт) акумулатора(читав) умря.
Така ,че умната с ел нагревателите.
Двигателят работеше ли или пробвахте на акумулатор?
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Сешоар за кола
MMX написа:i.e.i написа:Преди малко се пробвахме да демонтираме моторчето на парното на една Фиеста.
Та там под 1 капаче излязоха 3 реотана(пружини с диаметър около 2см)При определена позиция на ключа станаха червени.
Обаче... след 5 мин. тестове(на контакт) акумулатора(читав) умря.
Така ,че умната с ел нагревателите.
Двигателят работеше ли или пробвахте на акумулатор?
Пише че са били само на контакт - то е нормално да хаби доста аку-то!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта