става дума за рено туинго, на сестра ми е, купих и го преди 2 седмици и е още в германия но след 2 дена трябва да си ходи а животното не иска да запали. Става дума за двигател 1,2 моно, 55коня, ПОЛУАВТОМАТИК. Чесно казано аз не разбирам от бензинови коли, до сега съм карал само дизел и затова реших да попитам тук. Преди 2 дена валеше много, а аз нали още му се радвам, газ през локвите. Всичко ок, паркирах го и днес като исах да го преместя не запали, мъчих няколко пъти но нищо. В книжката пише да не се върти много понеже се разваля катализатора затова го оставих. Исках да го бутна но не може нали е полуавтоматик и няма съединител
Не пали след големия дъжд
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Не пали след големия дъжд
Здравейте,
става дума за рено туинго, на сестра ми е, купих и го преди 2 седмици и е още в германия но след 2 дена трябва да си ходи а животното не иска да запали. Става дума за двигател 1,2 моно, 55коня, ПОЛУАВТОМАТИК. Чесно казано аз не разбирам от бензинови коли, до сега съм карал само дизел и затова реших да попитам тук. Преди 2 дена валеше много, а аз нали още му се радвам, газ през локвите. Всичко ок, паркирах го и днес като исах да го преместя не запали, мъчих няколко пъти но нищо. В книжката пише да не се върти много понеже се разваля катализатора затова го оставих. Исках да го бутна но не може нали е полуавтоматик и няма съединител
голяма глупост. Какво да погледна? Отворих въздушният филтър- наред е. Какво друго? Благодаря предварително за помоща, дано да тръгне че иначе лошо....
става дума за рено туинго, на сестра ми е, купих и го преди 2 седмици и е още в германия но след 2 дена трябва да си ходи а животното не иска да запали. Става дума за двигател 1,2 моно, 55коня, ПОЛУАВТОМАТИК. Чесно казано аз не разбирам от бензинови коли, до сега съм карал само дизел и затова реших да попитам тук. Преди 2 дена валеше много, а аз нали още му се радвам, газ през локвите. Всичко ок, паркирах го и днес като исах да го преместя не запали, мъчих няколко пъти но нищо. В книжката пише да не се върти много понеже се разваля катализатора затова го оставих. Исках да го бутна но не може нали е полуавтоматик и няма съединител
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
rusty написа:Сега бях долу до колата, свалих капачката и почистих контактите, запали веднага. Благодаря на всички за помоща, админа може да заключи темата.
Oт опит с 1 многострадален бензинов бус Тойо ти казвам купи си 1 флакон WD 40 и си го дръж в жабката. Помага много при калпави кабели,намокрена капачка и кабели. Заравял съм се в локва езерце до пода на буса и естествено че загася премествам се на дясната седалка вдигам капака и пръскам кабелите на свещите и делкото, местя се на шофи седалката и пали и тръгвам.Като погледна дистибуторната капачка ми е жал цялата във вода. На същит принцип е и ма Локтайт спрея 8201 / 5 функционален./
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта