Пускам тази тема, за да ми дадете съвет как бихте постъпили ако бяхте на мое място... Малко съм афектиран в момента, донякъде и объркан. Няма как да бъде обратното - вървя пеша вече втора седмица. Ще се опитам да разкажа максимално подробно и същевременно сбито за какво иде реч. Преди около две седмици реших да си отремонтирам колата (от гаража), но тъй като по всеобщо мнение няма смисъл да го правя, понеже трудът е доста скъп, реших да си закупя двигател и направо да подменя моя. Харесах си двигател, който майсторът така услужливо отиде да го купи и закара в халето. Та въпросният човек (майсторът или "майсторът" не знам) ми го препоръча моят тъст, понеже ужким се познават от доста време, пият си ракийката в махленското кръчме и т.н. Уговорката беше майсторът да ми прехвърли двигателя, да ми направи необходимата профилактика, също така и да отремонтира окачването на колата, понеже е наложително. Колата я оставих в сервиза на 04.08.2008. Дотук всичко е супер, чувахме се от време на време с майстора, горе-долу знаех как вървят нещата. Последно като му се обадих в Събота думите му бяха "Абе готова е колата, ама понеже двигателят е малко по-висок от твоя, капака на възд. филтър опира в предния капак и той не може да се затвори, също така и бензиновата ти помпа трябва да е по-различна от тази, която имам аз, с по-ниско налягане като за карбураторен мотор. Иначе я запалихме на газ колата няма проблем, всичко е нормално". И аз разбира се бях доста радостен тогава, понеже работя на 3-4 км от вкъщи и ходенето пеша до работа доста ме изморява. Да, но от тогава до ден-днешен не съм се чул по телефона с него, постоянно му звъня, а никой не вдига. Ходих до сервиза във Вторник, видях си колата, действително беше така, както той ми описа, интересно само моята кола беше в хамбара, явно другите, по които е имал работа ги е направил и моята я е позае@ал, както се казва. Та излиза една лелка и ми казва, че не бил в града дъра-бъра 100 чадъра, "ама тя колата ти е почти готова, много малко работа има по нея" ми казва, идеше ми да й тегля една, но май тя няма вина (играе го управител там, а монтьорът, за който става дума е собственик). Според него цитирам "колата иска един ден работа и е готова", а вече минаха две седмици почти, не знам такова отношение как да го нарека... Какво е редно да направя според вас и как би било най-честно, щото започвам да си мисля, че накрая ще се скарам с него и ще потвърдя отново тезата, че при "познати" работа не се върши...
Извинявам се дългия пост, надявам се модераторите да оставят темата поне ден-два, за да чуя някакви отзиви, но ако преценят за необходимо, че не е за тук... те си знаят работата.
Поздрави на всички



Вие как бихте постъпили, ако "майсторът" си играе
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Вие как бихте постъпили, ако "майсторът" си играе
Последна промяна от stefan4o на Пет 15 авг 2008 20:22, променено общо 1 път.
- deluX
- Мнения: 1297
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
То си е до късмет човече! И мен в момента така ме бавят с буса и то братовчед ми.. и като отидох да го взема на 11тия ден той най- нагло ми вика.. ауу кога минаха 10 дена извинявай ама има още доста работа! така че свиркай си походил си за здраве
! нищо няма да промениш със спора ! не се хаби !
лично мнение


лично мнение

- amigoto777
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
рецепта няма..........всичко е късмет
Оторезираните сервизи същата работа: Карам преди време едно Рено за смяна тампони на заден мост, "майстора" в сервиза на Рено ляга под колата и ми вика:"Ооо то много работа" и ме праща на някав друг майстор
. Аз му викам: Голям си КУРИФЕЙ бе, че то ако бяха само 2 гайки сам щях да се оправия, естествено, че е много работа на ли затова сте сервиз.
Оторезираните сервизи същата работа: Карам преди време едно Рено за смяна тампони на заден мост, "майстора" в сервиза на Рено ляга под колата и ми вика:"Ооо то много работа" и ме праща на някав друг майстор

- T.Spark
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT
Моят опит с познатите майстори е подобен. Докарва ми моя човек колата от немско, но "гредата" на предния мост е за смяна. Отивам при познат майстор (познат-познат знам му името, какво работи и сме пили кафе). Няма проблем, вика, за една седмица е готова. Толкова, защото имал много работа пък и трябвало да търси гредата по моргите. .... Да, ама стана един месец... търся го... ходя да го гледам, ядосвам се ... надхвърли месец. На ~ 43 ден звъни и вика готово. Гледам колата е добре и до сега е така.
Нерви, телефони, ходене, загуба на време за нищо. Търпение му е мамата и по-честичко напомняне, че ти трябва колата. Според мен няма смисъл да се ядосваш. Ще стане работата.
Нерви, телефони, ходене, загуба на време за нищо. Търпение му е мамата и по-честичко напомняне, че ти трябва колата. Според мен няма смисъл да се ядосваш. Ще стане работата.
Последна промяна от T.Spark на Съб 16 авг 2008 15:02, променено общо 1 път.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Много коли станаха и майсторите се изхитряват да вземат повече отколкото могат да свършат, за да не изтърват кинтите
Така става почти винаги - ела да видиш пък строителните майстори кви нахалитети са - нямам думи... Хващат по 10 обекта и работят на всеки по 2 часа на ден и съответно хората недоволни, че дават хиляди левове а работата наникъде.

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами лошо колега
За каране- сигурно ще се скарате- особено, ако е сгафил нещо.
И аз патих от познат на познатия и разправии бяха накрая, заплахи..., че и колата по-зле стана, ама ние да сме живи и здрави
Лошото на много майстори е, че ги мързи и не са много в час с това какво правят, послъгват и ти гледат в джоба( много често без значение какъв си- ...парите Санчо...), а колко са некадърни не е важно за тях.
Дано нямаш ядове с колата и майстора.
Ако нещо е сгафил според мен не плащай за труд, взимай си всичко и беж.
Няма оправия, ако човека е нередовен..., а са много
Успех.
П.С. Ако не си доволен от услугата правото е на твоя страна. Имаш права като клиент и потребител

За каране- сигурно ще се скарате- особено, ако е сгафил нещо.
И аз патих от познат на познатия и разправии бяха накрая, заплахи..., че и колата по-зле стана, ама ние да сме живи и здрави

Лошото на много майстори е, че ги мързи и не са много в час с това какво правят, послъгват и ти гледат в джоба( много често без значение какъв си- ...парите Санчо...), а колко са некадърни не е важно за тях.
Дано нямаш ядове с колата и майстора.
Ако нещо е сгафил според мен не плащай за труд, взимай си всичко и беж.
Няма оправия, ако човека е нередовен..., а са много

Успех.
П.С. Ако не си доволен от услугата правото е на твоя страна. Имаш права като клиент и потребител

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Никси, абе объркал съм една цифра 04.08.08 я оставих. Както и да е, ето и развръзката. Днес отидох там и видях мастОра я позавършил, пипаше нещо по скоростите... Взех си колата няколко часа по-късно, ето равносметката:
Смяна на двигател - 150 лв.
Сменен ремък - 60 лв.
Сменени биалетки - 30 лв.
Сменена кормилна щанга ли какво там, не знам си колко лева
И в крайна сметка получената сума стана 352 лв. за извършените неща. Моторът е ABU, доста добре върви колата с него, но скоростите са малко кофти, не е сменяна лостовата система. Интересното е, че моторът използва моя стария карбуратор 2Е2 от НК и се е получило своего рода побългарена история, ама поне си върви нормално.Трябва да платя и бензиновата помпа, която била електрическа, понеже друга не ставала за тоз мотор за нея ми искат 80 лева.
Множко ми се струват парите, отиват към 430 лева + 650 лева за мотора и скоростите, ама какво да правиш, обичам си колата и искам да я видя поне какво значи да върви нормално на 4 цилиндъра
Сега остава да си взема от моргата капак за ремъка, че я карам без капак, да отида да ми оправят газовата, понеже като се сложи плочката не може да се затваря предният капак. И все такива закачки-парички, дано поне всичко е наред и направено кадърно, че да си я карам още някоя годинка колицата.
Смяна на двигател - 150 лв.
Сменен ремък - 60 лв.
Сменени биалетки - 30 лв.
Сменена кормилна щанга ли какво там, не знам си колко лева
И в крайна сметка получената сума стана 352 лв. за извършените неща. Моторът е ABU, доста добре върви колата с него, но скоростите са малко кофти, не е сменяна лостовата система. Интересното е, че моторът използва моя стария карбуратор 2Е2 от НК и се е получило своего рода побългарена история, ама поне си върви нормално.Трябва да платя и бензиновата помпа, която била електрическа, понеже друга не ставала за тоз мотор за нея ми искат 80 лева.
Множко ми се струват парите, отиват към 430 лева + 650 лева за мотора и скоростите, ама какво да правиш, обичам си колата и искам да я видя поне какво значи да върви нормално на 4 цилиндъра

Сега остава да си взема от моргата капак за ремъка, че я карам без капак, да отида да ми оправят газовата, понеже като се сложи плочката не може да се затваря предният капак. И все такива закачки-парички, дано поне всичко е наред и направено кадърно, че да си я карам още някоя годинка колицата.
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Смяна на двигател - 150 лв.
Сменен ремък - 60 лв.
Сменени биалетки - 30 лв.
Сменена кормилна щанга ли какво там, не знам си колко лева
И в крайна сметка получената сума стана 352 лв. за извършените неща
човек ще си помисли че е коледа и раздават подаръци ...
сега си затрии постовете и ходи го черпи у кръчмата
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Добре де, има толкова 1.6 карбураторни мотори на безценица, защо избра точно тоя
Да не говорим че дълго време се продаваше и 1.8 GU .....Тоя блок явно няма отвор за механична бензинова помпа и се е наложило да ти сложат електрическа.....Тъпа работа, да беше питал за съвет преди да си дадеш парите....след дъжд-качулка....


Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта