Майбах и Крайслер PT Крузър сред най-грозните коли

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Майбах и Крайслер PT Крузър сред най-грозните коли

Мнениеот CellNet ™ » Съб 15 окт 2005 20:52


Британският вестник "Дейли Телеграф" публикува класация на най-грозните автомобили, които се движат по пътищата на Албиона. Списъкът е изготвен въз основа на резултатите от онлайн допитване на сайта cardata.co.uk, участие в което са взели около 1500 поданици на Короната.



Когато видял за пръв път новия "Сангйонг Родиус" - закръглен по-скоро танк, отколкото пътнически автомобил - един журналист, след като замислено засмукал върха на своята химикалка и се почесал по ухото, заявил, че тази кола му приличала на британския вицепремиер Джон Прескот. При това в някои от дните, когато Прескот не е във форма.

Оказва се обаче, че сравнението е твърде обидно. Дори и за г-н Прескот. Не за друго, а защото именно 7-местният "Сангйонг Родиус" оглави класацията за най-грозен автомобил в Обединеното кралство.

В съревнование с наистина сериозни конкуренти - някои от най-калпавите в дизайнерско отношение автомобили, корейското возило спечели почти 1/3 от гласовете на анкетираните.

"Постижението" на "Родиус" е наистина забележително - на Острова той е в продажба едва от тази година, а пък цената му е почти 19 хил. лири. И въпреки тази кола се купува.

Явно вече грозотата на автомобилите не пречка за успехите им на пазара. В тази връзка "Дейли Телеграф" припомня историята на най-големия маркетинов гаф в автомобилостроенето - появата на новия "Форд Едсел" през 1957 г.

Въпреки огромните средства, вложени в разработката му, и големия шум, който се вдига преди появата му на пазара, продажбите на "Едсел" се оказват пълен провал още от първия му ден в шоурумовете.

В цялата история на модела, чиято радиаторна решетка може да стресне и най-безстрашния и купувач нихилист, са продадени едва 110 хил. екземпляра.

Не по-малко интересни от историята на "Едсел" са и сравненията, които автокритиците правят по адрес на "Сангйонг Родиус". Според някои журналисти той прилича на "изненадан хипопотам", който е "толкова грозен, че плаши децата".

Официално от "Сангйонг" обаче твърдят - естествено не че автомобилът е грозен - а че "има силен емоционален елемент, който го превръща в обект на вниманието". А освен това има и малка пластмасова ваза за цветя на арматурното табло...

Второто място в класацията за най-грозен автомобил, продаван на Острова, заема "Фиат Мултипла".

Дори и най-заклетите фенове на италианската марка признават, че "Мултипла" изглежда така сякаш дизайнерите му без да искат са поставили две половини от различни коли една върху друга. И в последствие никой не им е обърнал внимание за грешката - поне не до 2004 г., когато в Торино направиха далеч по-традиционно изглеждащ фейслифт на модела.

Колкото и странно да звучи, на трето място участниците в анкетата класират луксозния "Майбах" на "Мерцедес". Автомобил за аристократи, бизнесмени и богати знаменитости, който струва 250 хил. лири. Именно той обаче е смятан за твърде грозен от всеки десети, гласувал в допитването.

На четвърто място се появява американски представител - "Крайслер PT Крузър". Едва ли това е изненада, тъй като "PT Крузър" е кола, която човек може или да харесва безгранично или също толкова безгранично да мрази. Равнодушието в случая е невъзможно.

8% от анкетираните обаче явно са били част от групата, която не си пада по американския ретро-дизайн на "PT Крузър".

Пето място заема "Сузуки Лиана", който е познат и у нас, най-вече като таксиметров автомобил. Определено не може да се спори по-въпроса, че въпреки всички качества, с които разполага тази кола, тя изглежда меко казано "странно".

На следващо място в британската класация се нарежда втората генерация на "Форд Скорпио", което си е забележителен спад в представянето на модела, имайки предвид че само допреди няколко години именно "Скорпио" оглавяваше класациите за най-грозна кола.

Все пак един от най-логичните въпроси, които повечето хора си поставят при вида на големия "Форд", е дали той е по-грозен отпред отколкото отзад...

Донякъде изненадващо седми е внушителният британец "Ровър 75". Той е следван от новия "Меган" на "Рено", който също породи доста спорове сред автомобилните ентусиасти - главно по отношение на смелия дизайн на задната си част.

Деветото и десетото място се заемат отново от корейски представители, при това два модел на една и съща фирма - "Киа Рио" и "Киа Седона".

Тези резултати, разбира се, са много субективни, коментира Андрю Собел, говорител на CarData. Да вземем например Мултипла. Мнозина собственици на този автомобил споделят, че именно странният му дизайн ги е привлякъл.

Това, което за едни изглежда грозно, според други е красиво, философски обяснява той.



Майбаха наистина не ми харесва, ама защо и крайслера? :?

:wink:
http://www.netinfo.bg/?tid=40&oid=790062




Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Съб 15 окт 2005 21:27


Ами тук :deal mhihi mhihi mhihi

700 хил. долара струва най-скъпата кола за 2005 г.


Авторитетното финансово списание 'Форбс' публикува класация на десетте най-скъпи возила на планетата за тази година
29.09.2005
Saleen S7 Twin Turbo оглавява класацията на десетте най-скъпи автомобили в света за 2005 г., публикувана в авторитетното финансово списание Форбс (Forbes.com).

Колата, който е американско производство, струва 555 хил. долара в САЩ, а цената й на Стария континент възлиза на почти 700 хил. долара. Под капака на този "звяр" съвсем не кротко стои 8-цилиндров двигател с работен обем 7 литра мощност от 750 к.с.

Под номер две в Топ 10 е класиран Pagani Zonda C12S 7,3. Италианският кабриолет, който не отстъпва по нищо на събратята си - всички модели Pagani Zonda са способни на скорости над 320 км/ч - струва 600 хил. долара.

Третото и четвъртото място заемат шведски представители, при това произвеждани от една и съща компания. Koenigsegg CCR и Koenigsegg CC8S струват съответно 520 и 560 хил. долара. Шведската марка държи рекорда за най-бърз сериен автомобил - 388 км/ч.

Немски автомобил заема петото място в тузарската класация. Porsche Carrera GT, един от най-добрите модели на престижния немски автомобилопроизводител, струва 485 хил. долара.

На шесто място се е настанил Даймлер-Крайслер. Луксозният Maybach 62, който разполага с пътнически салон с 6 места, струва 320 хил. долара в САЩ и 460 хил. долара в Европа.

Предишният Майбах- 57 - пък е на осмо място в листата. Интересен за отбелязване факт е, че за моделите си немците използват номенклатура, подобна при тази на яхтите: Майбах 62 е дълъг 6,2 м, а Майбах 57 - логично е с дължина 5,7 м.

Друга немска машина - държи седмото място. Това е братовчедът на Майбах - Мерцедес. Mercedes-Benz SLR McLaren струва 450 хил.

Деветото място е за гордия британец Rolls-Royce Phantom, който се продава на сравнително достъпната цена от 330 хил. долара. Всъщност моделът не е съвсем британски, имайки предвид че Ролс-Ройс вече е собственост на БМВ.

Последното място в Топ 10 на най-скъпите автомобили за тази година заема холандската разработка Spyker C8 Double 12S, който е само с 5 хил. долара по-евтин от Ройлс-Ройс Фантом.

Машината не се продава на американския пазар, но пък за сметка на това се предлага на платежоспособните клиенти от Близкия и Далечния Изток.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта