Защо е по-стабилен пустият дропел ;-(

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Защо е по-стабилен пустият дропел ;-(

Мнениеот lyubobg » Пон 08 сеп 2008 19:12


В момента карам за малко вектра Б 99-та седан
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/8341.html

Прави ми приятно впечатление и предизвиква завист с каква лекота взема завоите с малка и голяма скорост (на градско при 90 градуса завой на пресечки се усеща най-силно) без да се накланя много :cry:
Направо ми е кофти вече като се кача в голфи, при положение че вектрата има голям задник, който трябва да тежи в завоите

Джантите и са 195/65/15 - доста голям профил, моите са 185/65/14
но в завой голфи се накланя повече..

Та въпроса е откъде идва стабилността на вектрата :
- по твърдо окачване? Защото вози много комфортно
- заради 15' джанти ?
- по добре изчислена "Колесная база" :roll:

Последна промяна от lyubobg на Вто 09 сеп 2008 7:09, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 08 сеп 2008 19:16


карам същата вектра и успоредно с нея карах голф 3. разликата беше ОГРОМНА в ползва на стабилността на вектрата. Самото и окачване по различно...не знам термините, но отзад голфи е с един мост и се криви много, докато вектрата е по-различна. Обаче четворката ми, която карам сега бие вектрата!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 08 сеп 2008 19:17


неазвисимо задно окачване. :wink:
затова и японците са винаги по стабилни от наш'те. :idea:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 08 сеп 2008 19:20


vaskoto1 написа:неазвисимо задно окачване. :wink:
затова и японците са винаги по стабилни от наш'те. :idea:


я раздуй повече за независимостта му ?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 08 сеп 2008 19:23


ти имаш отзад една чамуга с 2 търкалета.
орлето има кажи речи предно окачване-носачи, шарнири, шитни...
при тебе ако едното търкало отиде нагоре-влачи другото надолу, а при независимото не е така. :idea:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 08 сеп 2008 19:25


vaskoto1 написа:ти имаш отзад една чамуга с 2 търкалета.
орлето има кажи речи предно окачване-носачи, шарнири, шитни...
при тебе ако едното търкало отиде нагоре-влачи другото надолу, а при независимото не е така. :idea:


може и да се заблуждавам, ама по спомени задните ми колелета се нанизват на шенкелната ос, тя е хваната за 1 големо джелезо за задния мост, ама задния мост не се върти и усуква и така не си представям зависимостта между двете търкалета :roll:

Изображение

Последна промяна от lyubobg на Пон 08 сеп 2008 19:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 08 сеп 2008 19:26


Едно качествено окачване прави чудеса и при Голфя :idea: :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 08 сеп 2008 19:28


ма вози чудовищно.
факт.
а при независимото постигаш комфорт + стабилност. :wink:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 08 сеп 2008 19:29


независимото окачване си е независимо, а такова май няма като вариант за тунинг ..


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 08 сеп 2008 19:29




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 08 сеп 2008 19:30


Друг въпрос - след като 4-ката е с такова, има ли вариант за заден мост от 4-ка на 3-ка :D :?:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 08 сеп 2008 19:32


дада, баница... :lol:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 08 сеп 2008 19:34


край - продавам голфи :cry:


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 08 сеп 2008 20:38


Колкото и да им е мъчно на някои, наистина има и (значително) по-хубави коли от "голфарите"... mhihi


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пон 08 сеп 2008 22:54


Е да ама колкото по-просто толкова по-малко се разваля :) Всичко си има - и +



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта