Иде зима, провери си алтернатора!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
vuk varna
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот vuk varna » Съб 22 ное 2008 22:41


Прочетох внимателно постовете :) Замерих, при загрят двигател 14, с включени консуматори пак 14 :?: / фарове, халог и задни за мъгла, вент. парно../
Като ме видя, колегата също замери - Астра 95 г, същите показатели и при него.. :!:




XmUrF
Мнения: 134
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот XmUrF » Нед 23 ное 2008 12:16


Да питам не трябва ли като се замерва това да се прави на 2к оборота? Доколкото знам при тези обороти алтернаторът се развърта напълно и подава най-много ток. Тоест ако при 800 дава 14.5, при 2к може вече да презарежда.


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 466
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Нед 23 ное 2008 13:17


Като видях, че моя алтернатор зарежда повече се разтърсих по магазините и видях, че има реле-регулатори на които пише 14.5. По думите на майстор който се занимава с ел инсталации на автомобили е хубаво зимата да зарежда малко повече защото се кара на фарове, вентилатор на парното, отопление на задното стъкло.


Потребителски аватар
lucky7o
Мнения: 960
Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот lucky7o » Пон 24 ное 2008 17:03


И аз да се "намешам" Акумулатора е някакъв оригинален на Рено,произведен 2006г.Явно и при мен има проблем с алтернатора,ще замеря и ще разбера...Акумулатора съм го зареждал 3-4 пъти :oops: Дали е заминал вече?


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 25 ное 2008 17:11


Да запитам знаещите,на служ.хлопел Б ,алтернатора зарежда 14.01 ,след вклю. на фарове,парно,подгрев на стъкло ,музика ...пада на 13 .10 :!: на какво се дължи това?


Потребителски аватар
golf2_forever
Мнения: 197
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 18:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот golf2_forever » Пет 28 ное 2008 22:43


при мен пък на фарове надута музика и всичко останало като е включено ми дава че зарежда 14,80 - 14,95 това нормално ли е ?


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Пон 01 дек 2008 20:41


Ами и аз замерих моя тази Събота - 14,4-14,5 без фарове на свободен ход и 14,3 с пуснати къси.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 01 дек 2008 22:05


Моя днес го мерих с мултицет.При току що запален двигател,без консуматори показа 14,9.На къси светлини-14,6,и на къси и парното на 4-ри 14,4.А вчера на ВАГ КОМ показа след доста каране без консуматори 13и нещо,но като включих светлините интересното е,че показа 14.След това пуснах и парното и стигна 14,3.Съще временно вдигна и горивото.


Потребителски аватар
golf2_forever
Мнения: 197
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 18:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот golf2_forever » Сря 03 дек 2008 12:20


Jetman написа:Ами и аз замерих моя тази Събота - 14,4-14,5 без фарове на свободен ход и 14,3 с пуснати къси.



а моето дали е наред :?:


Потребителски аватар
Стенли
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 7:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Стенли » Съб 06 дек 2008 17:46


Моя дедо голф без консуматори дава 14,00 ана фарове 13,8 без значение от оборотите мисля че е добре :wink:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 06 дек 2008 23:16


golf2_forever написа:
Jetman написа:Ами и аз замерих моя тази Събота - 14,4-14,5 без фарове на свободен ход и 14,3 с пуснати къси.



а моето дали е наред :?:


Ами ако регулатора ти е такъв който поддържа 15v - значи всичко си е наред (има регулатори на 14/14.5/15v)


Потребителски аватар
Iv_cho_pifcho
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Iv_cho_pifcho » Сря 10 дек 2008 13:49


При мен е 14.37 а с включени фарове и парно 14.27, маи е добре а? :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 10 дек 2008 14:03


Ами по принцип то затова е регулатор - за да регулира зареждането според консумацията и оборотите....без регулатор ситуацията е неконтролируема.
По прицип на празен ход с консуматори би трябвало да е не по-малко от 13.4-13.5V - по-надолу е проблем понеже недозарежда добре (акумулатора по принцип е 6 клетки по 2.2V = 13.2V работно напрежение с натоварване около 12 и затова такъв е стандарта му).
Реално ако пък се вдигне над 15V вече се говорим за презареждане (разбирайте да кажем 16 а не 15.2 примерно).
Би трябвало напрежението да не се влият от натоварването (максимум 0.3-0.5V промяна) а от оборотите - на ПХ е нормално да е малко по-ниско от колкото при други ама от 2000 нагоре не трябва да се вдига повече от 15-тина V дори да я качите на 5000....
Аз откакто Пасат-а е мой вече 2 години си карам с един и същ акумулатор (чисто нов български на Искра) и никога не съм го свалял за презареждане или дозареждане...а карам веднъж в седмицата доста и рядко през седмицата по малко градско.
Успех!


Потребителски аватар
Iv_cho_pifcho
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Iv_cho_pifcho » Сря 10 дек 2008 14:14


При мен е 14.37 а с фарове и парно 14.24 :) :drive

нали си го написал малко по-нагоре вече, благодаря
mod edit: Varbona


Потребителски аватар
kriss4
Мнения: 176
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Надежда

Мнениеот kriss4 » Вто 06 яну 2009 21:25


при мен е 14.10 без консуматори /на газ/и не се променя,но при пуснати фарове,парно и реотани +2-те бензинови помпи 13.30 при акумулатора и 14 при алтернатора
не разбирам дали се губи ток някъде или е нормално при толкова много консуматори така да зарежда
сигурно не е добре,защото вече се наложи да зареждам един път акумулатора



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 203 госта