Иде зима, провери си алтернатора!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Вто 28 окт 2008 7:40


14.2 v :011:




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 28 окт 2008 9:48


Аз вчера смених регулатора и съм на 14.5V вече :)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9361
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 28 окт 2008 9:58


Токът на покой, дето черпят разните му електроники из автомобила, също е враг на акумулатора, ако надвишава 50мa. има проблем, на практика с хубава аларма и CD, трябва да е 20-30ма максимум.
Това се мери с амперметър, при неработещ автомобил , включена аларма след като е изминало времето за преходните процеси.
Лоши консуматори са евтини CD-та, релета на прекъсване на запалване - неправилно свързани, плафони на интериорно осветление и много други.
Проверете и това като сте почнали ;).


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 444
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Вто 11 ное 2008 17:11


Замерих и моя алтернатор - 14,9-май че е множко? Нека по-знаещите да се изкажат!!!


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4700
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Вто 11 ное 2008 17:15


venll-vr написа:Замерих и моя алтернатор - 14,9-май че е множко? Нека по-знаещите да се изкажат!!!


Множко е , но имай предвид че евтините мултицети лъжат доста ... . Измери и с друг !

При това напрежение , след 1 час каране акумулатора ще закипи .


Потребителски аватар
дзвера
Мнения: 867
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 9:21
Автомобил: ford escape
Двигател:
Местоположение: отвъд голямата локва

Мнениеот дзвера » Вто 11 ное 2008 21:44


14.18 празен ход ,14.08 с фарове,цд+буфер,парно на 1


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1024
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Сря 12 ное 2008 19:18


milmar написа:
venll-vr написа:Замерих и моя алтернатор - 14,9-май че е множко? Нека по-знаещите да се изкажат!!!


Множко е , но имай предвид че евтините мултицети лъжат доста ... . Измери и с друг !

При това напрежение , след 1 час каране акумулатора ще закипи .


По принцип си има мултицети за автомобили в конрад...около 60-70 лв. са ...а тези където са по 7-8 лв. например на автомобил с вибрационен реле регулатор не могат да отчетат напрежение....
Ето ги моите...
Изображение


Потребителски аватар
tupalka
Мнения: 290
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Мнениеот tupalka » Пон 17 ное 2008 17:53


при мен е 13,45 с вкл. фарове
дали ще имам проблеми и какво да направя в случая


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2534
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Вто 18 ное 2008 10:12


Има и нещо друго,особено при старите автомобили.Преди 20 и повече
години никой не е предвидил,че някой ще си слага радио 10А,усилвател
20А ,реутани вместо крушки на фаровете,лампички и ел.нагреватели.
Като се добави повишеното съпротивление на старите кабели,букси и др.контакти просто алтернатора не се справя.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Вто 18 ное 2008 23:49


14.4-14.5 на празен ход и на обороти, без консуматори.


nsviper
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nsviper » Пет 21 ное 2008 15:15


Колеги имам Голф 1 и си взех преди 2 месеца акумулатор,но вчера дзвера не искаше да запали и трябваше да ми дават ток.Отидох на сервиз и ми казаха,че ми е спукана тази планка.Ако някой знае къде да намеря такава планка или къде да я оправа моля да сподели.Мерси предварително.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4700
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Пет 21 ное 2008 15:33


nsviper написа:Колеги имам Голф 1 и си взех преди 2 месеца акумулатор,но вчера дзвера не искаше да запали и трябваше да ми дават ток.Отидох на сервиз и ми казаха,че ми е спукана тази планка.Ако някой знае къде да намеря такава планка или къде да я оправа моля да сподели.Мерси предварително.


Много добра кола 8) .
Кажи сега каква е тази планка :shock ?


nsviper
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nsviper » Пет 21 ное 2008 15:35


еми нямам си и на идея..просто като отидох при тези за акумулатора..и трябваше да ми натегнат ремъка и човека като легна отдолу и ми каза че ми се е спукала планката на алтренатора.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4700
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Пет 21 ное 2008 15:48


nsviper написа:еми нямам си и на идея..просто като отидох при тези за акумулатора..и трябваше да ми натегнат ремъка и човека като легна отдолу и ми каза че ми се е спукала планката на алтренатора.


Най-вероятно е една щанга/планка/ чрез която се застопорява генератора на положение в което ремъка е нормално натегнат . На някоя морга може да си намериш .

Възможно е това да е проблема , но не знам ... допускам че има и някакъв ел. проблем . Чак толкова ли беше хлабав ремъка , свирука ли като запалиш . То ако е така , не бива да караш колата , защото ако ремъка буксува много няма да върти добре и "водната" помпа . Не е невъзможно да прегрееш двигателя и на сред зима :) в такъв случай .


nsviper
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nsviper » Пет 21 ное 2008 15:52


еми свиреше и те за това ми го натегнаха,но изобщо незнам къде какво и защо е тази планка.Просто знам че алтернатора даваше 13 и нещо а то трябва поне 14...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта