


Има ли Skyline GT-R във Варна?
- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Има ли Skyline GT-R във Варна?
Някой знае ли дали има Nissan Skyline GT-R във Варна и дали се продава?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Тва е зверска машина новото и от време оно си е конкуренция прряка на VAG групата в лицето на Поршака.....
http://www.youtube.com/watch?v=9qMgeRD1ak8
3,2 /100км, 76000 $
в Щатите-сток ама нали се сещаме че стока тъка не кат на другите
П.П.някой слчайно да знае на кой е парчето от клипа и как се казва?
ебати пауа парчето 
http://www.youtube.com/watch?v=9qMgeRD1ak8
3,2 /100км, 76000 $


П.П.някой слчайно да знае на кой е парчето от клипа и как се казва?


Последна промяна от Matematiks на Чет 09 окт 2008 14:13, променено общо 3 пъти.
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
Първо това не е Skyline, а просто Nissan GT-R. Води се GT-R35. Името Skyline ще остане само за Япония, а моделът в Европа ще се продава като Infiniti G35/7/50
Моделът Nissan Skyline GT-R34 e ето това
После ускорението му от 0 до 100 км/ч е за 3,5 секунди, а не за 3,2. Но това става само с лънч контрол. Без него е 4,2-5 сек. Но пък за да се включи лънч-а трябва да се изключи VDC, което пък води до отпадане на гаранцията от Нисан. Накрая ще се окаже, че евтиното излиза скъпо. В един друг форум проведохме "диспут" за това
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f= ... start=1815
Причината е написаното от СОБСТВЕНИЦИТЕ на Nissan GT-R в САЩ, които се оказаха доста прецакани.
http://www.nagtroc.org/forums/index.php?showtopic=25361
А дали има във Варна не знам. Знам само, че единственият GT-R за момента в България е на автокъща "Аутостейт" и е в София. Беше на панаира в Пловдив. Продадоха го на търг за 240 000 лева, което е безумно висока цена. Ето елементарни сметки на българин, който си закупи също GT-R и в момента го чака да пристигне:


Моделът Nissan Skyline GT-R34 e ето това


После ускорението му от 0 до 100 км/ч е за 3,5 секунди, а не за 3,2. Но това става само с лънч контрол. Без него е 4,2-5 сек. Но пък за да се включи лънч-а трябва да се изключи VDC, което пък води до отпадане на гаранцията от Нисан. Накрая ще се окаже, че евтиното излиза скъпо. В един друг форум проведохме "диспут" за това

Причината е написаното от СОБСТВЕНИЦИТЕ на Nissan GT-R в САЩ, които се оказаха доста прецакани.
http://www.nagtroc.org/forums/index.php?showtopic=25361
А дали има във Варна не знам. Знам само, че единственият GT-R за момента в България е на автокъща "Аутостейт" и е в София. Беше на панаира в Пловдив. Продадоха го на търг за 240 000 лева, което е безумно висока цена. Ето елементарни сметки на българин, който си закупи също GT-R и в момента го чака да пристигне:
Цена с транспорт до прицтанище Варна:72 000еуро х 1.96=141120лв.
Митни зборове:38224лв.
Тотал:179344лв.(може да слезе цената с около 5000лв.+)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Някой има ли си напредстава колко е струвал стария ГТ-Р ,щото верно новия е чак "лачен" ма нещо не са успели в ценовата категория - да струва колкото ено Порше и 2 пъти повече от Мустанг ГТ 500 нещо не му виждам обзора на клиентелата
Доколкото си спомням и ГТ-Р 34 беше с мотор Р26ДЕТТ ,а сега новия май е В6 или бъркам?

- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
еми и аз така си мислех ама Пина скочи и викам нали е от занаята та да не оспорвам
пуснал съм и клип горе
тва е Нисан Скайлайн R35
Наследника на японските изтребители
На 24 април в Токио ,Нисан организира празник,поводът е 50-летката от раждането на първия Skyline .
Първата машина която е и родоначалник се е появила през 1957 година и неин създател не е бил Нисан,а компанията която през втората световна война е създавала легендарните японски изтребителите Zero.
Създател на Skyline е компанията Prince Motor Company,създадена през 1952 r при преобразуването на Tachikawa Aircraft Company.Името Prince идва през 1955г в чест на наследника на императорския трон –Принц Ахикито (сегашния император на Япония).
Първият Skyline получава индексът ALSI- 1,и през онези години се е считал за луксозен автомобил.Автомобилът се е произвеждал като седан и комби с двигател 1.5л (60 к.с).и максимална скорост 140 км.ч.
На същата платформа компанията пуска и пикапи и фургони Skyway.
Началото
През 1958 Skyline получава своята първа модернизация.Моделът получава характерните за него сдвоени предни фарове и двигател форсиран до 70 коня.В този вид се е произвеждал до 1963г.
През 1961г обаче се появява двуврата версия Skyline Sport BLRA с двулитров мотор.
Дизаинът е създаден от италианската компания Michelotti.
Произведени са само няколко стотин бройки.
По-същество това е първият истински Skyline !!!
През 1963г Prince представя съвършенно нов Skyline с индекс S50-E.Оборудван е с 1.5л двигател със 70 к.с.и се е произвеждал само като седан.През 1964 е създадена спортната версия Skyline 2000GT,моделът е имал 6 цилиндров двегател с обем 2.0 литра и мощност между 105 и 125 коня.В първото си състезание Skyline 2000GT финишира 2-ри от 6-ма общо,като негов съперник е бил Porsche 904.
Трусове в Нисан
През 60-те години японските власти решават да се заемат с окрупняването на националните авто-производители.Именно тогава Toyota се обединява с Daihatsu и Hino.През 1966г Prince също губи своята независимост обединявайки се с Nissan.След това марката Prince практически изчезва (сега така се нарича японската дилърска мрежа на Нисан),но компанията остава ,ставайки част от гиганта Nissan.
Производството на Prince - моделите Skyline и Gloria е било съхранено ,но колите се продавали под марката Nissan,а експортните под името Datsun.
Първият Skyline под името и шапката на Nissan става моделът с индекс C10,представен през 1968 година.Бил е оборудван с 4 цилиндрови двигатели с обем 1.5 (95 к.с.)и 1.8 л.(105 к.с.).Отначало се появил като седан и комби,а две години по-късно и като купе.
2 месеца след началото на производството Нисан пуска
Skyline 2000GT със редови шестак и 120 коня,а след година идва и легендарния GT-R.
Колата е била със задно задвижване и е имал двигател от състезателния Nissan R380 - редови шестак с 24 клапана и мощност 160 коня.Автомобилът изключително успешно се е представял в състезанията и за времето си е имал динамични характеристики съпоставими с тогавашния Porsche 911.
На смяна на C10 идва през 1972 г новия Skyline с индекс C110.Колата се е произвеждала с двигатели 1.5,1.8,2.0 л и каросерия – седан,комби и купе.Под марката Datsun колата се е продавала извън пределите на Япония,включително и в Австралия където негови ценови конкуренти са били 5-та на BMW и Ford Falkon.GT-R версията продължавала да бъде с двигател с 160 коня,но се произвежда само година.Нефтената криза кара хората да се ужасяват от мощни и лакоми коли.
Nissan прекратява участието си в състезанията,а GT-R проекта е замразен за следващите 16 години.
Годините на затишие
Skyline C211 се появява през август 1977.Топ-версията получава името GT-ES, и се оборудва с нов двулитров с турбина и мощност 145 коня.Това се явява и първият японски сериен турбо-двигател.
R30 се появява през август 1981 и радикално се е различавал от своите предшественици.Тази кола нямала нищо общо със спортен автомобил ,изглеждала е като семейно средство за придвижване.R30 се произвежда като седан,комби,купи и хечбек.Базовият моторе бил 1.8л,за първи път се е появил и дизелов двигател.
Два месеца по-късно Nissan пуска и гореща версия Skyline RS с 150 коня,който е бил купе или седан.По-късно мощността му е била качена до 190 коня,а след добавянето на интеркулер 205 коня.Именно тази версия с име RS-X връща Нисан на пистата.
Новият R31 се появява през 1986 и се произвежда като седан,комби,купе и дори седан с махащ се покрив.Той е бил първото поколение ,което получава легендарните двигатели RT(Red Top).Двигателите от това семейство просъществуват до края на 90-те.Освен това R31-та е първия Skyline,който може да завива с всичките си колела.
През 1987 е създадена състезателната версия GTS средови шестаци с турбо и мощност между 180 и 210 коня.Съществувала е и пистова версия с 420 коня.
R31 се продава в Япония,Австралия и дори Южна Африка.Произвежда се до 1992г.
Златната ера
GT-R се завръща през 1989,заедно с първото наистина легендарно поколение R32.За него инженерите подготвят редови шестак с турбо и мощност около 500 коня.Но пускането на такъв звяр в производство е било невъзможно.В Япония законово автомобилите са ограничени до 276 коня.Наложило се е инженерите да намерят начин да излъжат законодателя – система за извеждане на изгорелите газове е променена,увеличено е съпротивлението на отработените газове и е монтиран електронен ограничител на мощността .След тези мерки реалната мощност е около 330 коня,но инженерите се “престрували”,че двигателя е с 276 коня.
Най-хитрата част е била гениалното хрумване ограничителя на мощността да бъде оцветен в жълто,за да може собственика лесно да намери този “излишен” елемент и да го премахне.
R32 GT-R става първият изцяло пълноприводен Skyline.Като при това при обикновени условия автомобила си е бил с задно задвижване,но в момента ,в който задния мост губи сцепление до 50% от въртящия момент се прехвърлят на предния мост.
R32 GT-R побеждава в Японската състезателна серия “А” четири години подред.
Това довежда до загуба на интерес от страна на зрителите и конкурентните отбори,заради явният факт,че е било ясно какво ще се случи.
През 1993г Nissan представя новия R33.Опасенията на феновете за новия Skyline,че ще бъде по-лош не се сбъдват.Автомобилът е естествена еволюция на R серията и се доказва като нов и качествен наследник.От производство окончателно отпадат 4 цилиндровите двигатели,остават само 6 цилиндровите.
R33 също има своя GT-R,който получава пълно задвижване,завиване на всички колела и преработен двигател (RB26DETT) с подобрена еластичност.
Най-мощният Skyline R33 се явява Nismo 400R.Т.к. той се явява пистова машина и на него не пада законовото ограничение инженерите създават мотор с 400 коня. Nismo 400R e първата кола,която взима северната дъга на Нюрбурринг за по-малко от 8 минути.Това постижение се подобрява в последствие от Porsche 996.
През 1998 г е представен последният истински Skyline – R34.
Автомобилът е бил и естествено ,но и революционно продължения на семейството.
Съществени технологични промени няма.Двигателят е добрият стар RB26DETT,леко оптимизиран да харчи по-малко.Голямата изненада идва от външния вид на модела.
Дизайнерите са постигнали уникална и строго специфична за модела смесица от стил и агресия,както се казва класика приживе.
R34-та се поизвежда във варианти M-spec където е наблегнато на лукса и комфорта и V-spec ,версия с по-твърдо окачване и карбоново платно под автомобила за подобряване на въздушната струя.
В последствие има произвездени V-spec 2 (08.2000г - модификация с по-твърдо окачване от V-spec и покрив от карбон,а при другите е от алуминий).
V-spec 2 Nur и М-spec Nur се произвеждат от 02.2002 г и са по случай финализирането на производството на модела.Nur идва от легендарната писта Нюрбурринг,където реално Skyline e станал това което е.
Най-мощният заводски Skyline R34 е Z-tune на Nismo.Произведен е на базата на V-spec 2 с променен работен обем на 2.8 литра.Мощността е 500 коня.
Бъдещето
Живот и здраве тази есен ще излезе новия R35.Дали ще наследи славата на семейството си времето ще покаже.Едно е сигурно,вече няма редови шестак има V6 с обем 3.7 литра , две турбини и около 450 коня.Добрата новина,е че първите бройки ще са с ляв волан.
Слуховете твърдят ,че новия Skyline няма да посрами семейството.
Както казват от Nissan - Имаме лоша новина за европейските производители на спортни автомобили.

пуснал съм и клип горе
тва е Нисан Скайлайн R35
Наследника на японските изтребители
На 24 април в Токио ,Нисан организира празник,поводът е 50-летката от раждането на първия Skyline .
Първата машина която е и родоначалник се е появила през 1957 година и неин създател не е бил Нисан,а компанията която през втората световна война е създавала легендарните японски изтребителите Zero.
Създател на Skyline е компанията Prince Motor Company,създадена през 1952 r при преобразуването на Tachikawa Aircraft Company.Името Prince идва през 1955г в чест на наследника на императорския трон –Принц Ахикито (сегашния император на Япония).
Първият Skyline получава индексът ALSI- 1,и през онези години се е считал за луксозен автомобил.Автомобилът се е произвеждал като седан и комби с двигател 1.5л (60 к.с).и максимална скорост 140 км.ч.
На същата платформа компанията пуска и пикапи и фургони Skyway.
Началото
През 1958 Skyline получава своята първа модернизация.Моделът получава характерните за него сдвоени предни фарове и двигател форсиран до 70 коня.В този вид се е произвеждал до 1963г.
През 1961г обаче се появява двуврата версия Skyline Sport BLRA с двулитров мотор.
Дизаинът е създаден от италианската компания Michelotti.
Произведени са само няколко стотин бройки.
По-същество това е първият истински Skyline !!!
През 1963г Prince представя съвършенно нов Skyline с индекс S50-E.Оборудван е с 1.5л двигател със 70 к.с.и се е произвеждал само като седан.През 1964 е създадена спортната версия Skyline 2000GT,моделът е имал 6 цилиндров двегател с обем 2.0 литра и мощност между 105 и 125 коня.В първото си състезание Skyline 2000GT финишира 2-ри от 6-ма общо,като негов съперник е бил Porsche 904.
Трусове в Нисан
През 60-те години японските власти решават да се заемат с окрупняването на националните авто-производители.Именно тогава Toyota се обединява с Daihatsu и Hino.През 1966г Prince също губи своята независимост обединявайки се с Nissan.След това марката Prince практически изчезва (сега така се нарича японската дилърска мрежа на Нисан),но компанията остава ,ставайки част от гиганта Nissan.
Производството на Prince - моделите Skyline и Gloria е било съхранено ,но колите се продавали под марката Nissan,а експортните под името Datsun.
Първият Skyline под името и шапката на Nissan става моделът с индекс C10,представен през 1968 година.Бил е оборудван с 4 цилиндрови двигатели с обем 1.5 (95 к.с.)и 1.8 л.(105 к.с.).Отначало се появил като седан и комби,а две години по-късно и като купе.
2 месеца след началото на производството Нисан пуска
Skyline 2000GT със редови шестак и 120 коня,а след година идва и легендарния GT-R.
Колата е била със задно задвижване и е имал двигател от състезателния Nissan R380 - редови шестак с 24 клапана и мощност 160 коня.Автомобилът изключително успешно се е представял в състезанията и за времето си е имал динамични характеристики съпоставими с тогавашния Porsche 911.
На смяна на C10 идва през 1972 г новия Skyline с индекс C110.Колата се е произвеждала с двигатели 1.5,1.8,2.0 л и каросерия – седан,комби и купе.Под марката Datsun колата се е продавала извън пределите на Япония,включително и в Австралия където негови ценови конкуренти са били 5-та на BMW и Ford Falkon.GT-R версията продължавала да бъде с двигател с 160 коня,но се произвежда само година.Нефтената криза кара хората да се ужасяват от мощни и лакоми коли.
Nissan прекратява участието си в състезанията,а GT-R проекта е замразен за следващите 16 години.
Годините на затишие
Skyline C211 се появява през август 1977.Топ-версията получава името GT-ES, и се оборудва с нов двулитров с турбина и мощност 145 коня.Това се явява и първият японски сериен турбо-двигател.
R30 се появява през август 1981 и радикално се е различавал от своите предшественици.Тази кола нямала нищо общо със спортен автомобил ,изглеждала е като семейно средство за придвижване.R30 се произвежда като седан,комби,купи и хечбек.Базовият моторе бил 1.8л,за първи път се е появил и дизелов двигател.
Два месеца по-късно Nissan пуска и гореща версия Skyline RS с 150 коня,който е бил купе или седан.По-късно мощността му е била качена до 190 коня,а след добавянето на интеркулер 205 коня.Именно тази версия с име RS-X връща Нисан на пистата.
Новият R31 се появява през 1986 и се произвежда като седан,комби,купе и дори седан с махащ се покрив.Той е бил първото поколение ,което получава легендарните двигатели RT(Red Top).Двигателите от това семейство просъществуват до края на 90-те.Освен това R31-та е първия Skyline,който може да завива с всичките си колела.
През 1987 е създадена състезателната версия GTS средови шестаци с турбо и мощност между 180 и 210 коня.Съществувала е и пистова версия с 420 коня.
R31 се продава в Япония,Австралия и дори Южна Африка.Произвежда се до 1992г.
Златната ера
GT-R се завръща през 1989,заедно с първото наистина легендарно поколение R32.За него инженерите подготвят редови шестак с турбо и мощност около 500 коня.Но пускането на такъв звяр в производство е било невъзможно.В Япония законово автомобилите са ограничени до 276 коня.Наложило се е инженерите да намерят начин да излъжат законодателя – система за извеждане на изгорелите газове е променена,увеличено е съпротивлението на отработените газове и е монтиран електронен ограничител на мощността .След тези мерки реалната мощност е около 330 коня,но инженерите се “престрували”,че двигателя е с 276 коня.
Най-хитрата част е била гениалното хрумване ограничителя на мощността да бъде оцветен в жълто,за да може собственика лесно да намери този “излишен” елемент и да го премахне.
R32 GT-R става първият изцяло пълноприводен Skyline.Като при това при обикновени условия автомобила си е бил с задно задвижване,но в момента ,в който задния мост губи сцепление до 50% от въртящия момент се прехвърлят на предния мост.
R32 GT-R побеждава в Японската състезателна серия “А” четири години подред.
Това довежда до загуба на интерес от страна на зрителите и конкурентните отбори,заради явният факт,че е било ясно какво ще се случи.
През 1993г Nissan представя новия R33.Опасенията на феновете за новия Skyline,че ще бъде по-лош не се сбъдват.Автомобилът е естествена еволюция на R серията и се доказва като нов и качествен наследник.От производство окончателно отпадат 4 цилиндровите двигатели,остават само 6 цилиндровите.
R33 също има своя GT-R,който получава пълно задвижване,завиване на всички колела и преработен двигател (RB26DETT) с подобрена еластичност.
Най-мощният Skyline R33 се явява Nismo 400R.Т.к. той се явява пистова машина и на него не пада законовото ограничение инженерите създават мотор с 400 коня. Nismo 400R e първата кола,която взима северната дъга на Нюрбурринг за по-малко от 8 минути.Това постижение се подобрява в последствие от Porsche 996.
През 1998 г е представен последният истински Skyline – R34.
Автомобилът е бил и естествено ,но и революционно продължения на семейството.
Съществени технологични промени няма.Двигателят е добрият стар RB26DETT,леко оптимизиран да харчи по-малко.Голямата изненада идва от външния вид на модела.
Дизайнерите са постигнали уникална и строго специфична за модела смесица от стил и агресия,както се казва класика приживе.
R34-та се поизвежда във варианти M-spec където е наблегнато на лукса и комфорта и V-spec ,версия с по-твърдо окачване и карбоново платно под автомобила за подобряване на въздушната струя.
В последствие има произвездени V-spec 2 (08.2000г - модификация с по-твърдо окачване от V-spec и покрив от карбон,а при другите е от алуминий).
V-spec 2 Nur и М-spec Nur се произвеждат от 02.2002 г и са по случай финализирането на производството на модела.Nur идва от легендарната писта Нюрбурринг,където реално Skyline e станал това което е.
Най-мощният заводски Skyline R34 е Z-tune на Nismo.Произведен е на базата на V-spec 2 с променен работен обем на 2.8 литра.Мощността е 500 коня.
Бъдещето
Живот и здраве тази есен ще излезе новия R35.Дали ще наследи славата на семейството си времето ще покаже.Едно е сигурно,вече няма редови шестак има V6 с обем 3.7 литра , две турбини и около 450 коня.Добрата новина,е че първите бройки ще са с ляв волан.
Слуховете твърдят ,че новия Skyline няма да посрами семейството.
Както казват от Nissan - Имаме лоша новина за европейските производители на спортни автомобили.
Последна промяна от Matematiks на Чет 09 окт 2008 14:47, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
DragoGT написа:принципно за това говориме
за цената е висока ама пък е най-бързото нещо на нюрборгринг (или както се пише там)
Това е много, ама много спорно


- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за това пита ...това е наследника на скайлайна ........
The 2009 Nissan GT-R supercar, formerly known as Skyline, is here. Build a GT-R, view specs, photos, and learn about the making of this legendary sports car ... както пише на http://www.gtrnissan.com/
The 2009 Nissan GT-R supercar, formerly known as Skyline, is here. Build a GT-R, view specs, photos, and learn about the making of this legendary sports car ... както пише на http://www.gtrnissan.com/
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ето едно интересно сравнение на клипче ,е не присъстват Хамериканците да се тестват но.....
двата клипа пона края на страницата
http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic ... a&start=15
двата клипа пона края на страницата
http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic ... a&start=15
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта