добавки за масло- впечатления
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
добавки за масло- впечатления
Не видях подобна тема, но искам да споделя впечатленията си. Та преди карах с TOTAL 5W40, но последния път реших да го сменя, защото цената му много скочи, и минах на MANNOL 5W40 немско, за 9,90 литъра (наливно)...  разлика имаше - по-шумен двигател. Бях скептично настроен към добавките за масло, но реших да пробвам. Купих си пак МАННОЛ добавка с тефлон (с живот 10 000км) и останах мн. доволен- двигателя се обезшуми невероятно!... какви добавки ползвате вие?
			
									
									- 
				vankata_fly
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
- 
				vankata_fly
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
- 
				vankata_fly
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
!!!
Prodriver написа:Аз с предното масло сложих добавка на Liqui Moly-Oil Additive с MoS2 и забелязах леко затихване и успокочване на работата на двигателя.Дали е била в + или - за двигателя не знам...
Иаз съм с такава!!!
Доволен съм,още на първите 300км,и двигателя направо
 
   
 
А що се отнася до колегата с критиките към добавките и тнт.Мога да добавя,че добавки се слагат за и за повишаване на качеството на маслото,намаляване на рискът от износване-причина:
-Нискокачествените предлагани на пазара,а особено за тези,които си позволяват да карат на ръба на 5000/6200об.мин.-ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО!!!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
morfei1 написа:DimoNN написа:иначе какви добавки ще препоръчате за скоростна кутия? на нея съм сложил масло ЕЛФ, ама мисля и добавка да сложа... ама не трябва ли да е добавка за трансмисионно масло, т.е. по-различна?
Мой... нещо от сорта ти трябва за скоростна кутия - http://www.liqui-moly.com/liquimoly/pro ... _1007.html
Несъм използвал добавката и нямам впечатления от нея.
Не се хвърляйте на"универсални" добавки ....не може присадката за трансмисия и за ДВг да е една и съща защото триенето и температурите при които това става са коренно различни...затова и маслата са различни.Има само една присадка доказала ефективността си(за съжаление не може вече да се намери) и това е Дура-Люб...мой познат кара без масло само на Дура-Люб(счупи си картера и му изтече маслото) от Шумен до Варна без никакви последствия!!..в рекламата на Дура -Люб пишеше,че след 8000 км присадката се отлага трайно на металните части и ДВГ може да работи до 3-4 часа баз масло, а само с покритието от Дура -Люб...Има два вида Дура -Люб за трасмисия и за ДВГ....о това е още едно доказателство за качеството на присадката!
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:morfei1 написа:DimoNN написа:иначе какви добавки ще препоръчате за скоростна кутия? на нея съм сложил масло ЕЛФ, ама мисля и добавка да сложа... ама не трябва ли да е добавка за трансмисионно масло, т.е. по-различна?
Мой... нещо от сорта ти трябва за скоростна кутия - http://www.liqui-moly.com/liquimoly/pro ... _1007.html
Несъм използвал добавката и нямам впечатления от нея.
Не се хвърляйте на"универсални" добавки ....не може присадката за трансмисия и за ДВг да е една и съща защото триенето и температурите при които това става са коренно различни...затова и маслата са различни.Има само една присадка доказала ефективността си(за съжаление не може вече да се намери) и това е Дура-Люб...мой познат кара без масло само на Дура-Люб(счупи си картера и му изтече маслото) от Шумен до Варна без никакви последствия!!..в рекламата на Дура -Люб пишеше,че след 8000 км присадката се отлага трайно на металните части и ДВГ може да работи до 3-4 часа баз масло, а само с покритието от Дура -Люб...Има два вида Дура -Люб за трасмисия и за ДВГ....о това е още едно доказателство за качеството на присадката!
Е това е добавката, дядо ми едно време като се занимаваше с ладите, жигулите и т.н. само такава слагаше. Страшна, ама както казва колегата joker вече я няма.Няъде от Карлово я взимаше, ще го питам от къде и ще пиша пак.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
РИМЕТ. Активен ре-метализатор. Руско. 
Свръх финодиспергирана сплав на Мед, Калай и Сребро.
Работи на приниципа на електрохимичният афинитет.
Единственият продукт, който има сериозно физико-химично обяснение на начина на действие - електрохимичният афинитет на гореописаните метали към стоманата (на кратко - захващат се за свободните електронни връзки на желязото и така се отлага трайно в грапавините и по повърхността на стоманените детайли). Мога да ви разкажа и как са стигнали до идеята ама ще стане дълъг ферман.. 
 
На същата основа работи и студеното поцинковане на стоманата - боя със 90+ % съдържание на цинк. Боядисвате и след няколко дни ако отмиете боята с разтворител ще забележите отложеният вече тънък цинков филм.
Лики Моли, Дуралюб, Слик 1000 и всички останали подобни са просто допълнителни финни смазващи вещества - графит в най-старите, Молибденов Мета-бисулфид, ТЕФЛОН и всякакви други органични и/или неорганични смазки. Те намаляват триенето, но не реметализират АКТИВНО износването.
С РИМЕТ си карах ладата 120 000 км. и я продадох на 230 000 км. с компресия 11,5-12 бара, разход на масло около 500 мл. от смяна до смяна и разход под 7 л/100 км. с 4 скоростна кутия. Двигателя не съм го отварял, само гумички на клапаните съм сменял.
Сигурно звуча като рекламен агент, но искам да отбележа че не съм търговец, представител и т.н. 
 
Просто съм инжинер-физик и като такъв се спрях на това преди 10 г. като нещото с най-смислен принцип на работа и наблюденията са ми след 100 000 + км. приложение.
Сега планувам да си сложа пак РИМЕТ на двигателя и РИМЕТ-Т на скоростите.
			
									
										
						Свръх финодиспергирана сплав на Мед, Калай и Сребро.
Работи на приниципа на електрохимичният афинитет.
Единственият продукт, който има сериозно физико-химично обяснение на начина на действие - електрохимичният афинитет на гореописаните метали към стоманата (на кратко - захващат се за свободните електронни връзки на желязото и така се отлага трайно в грапавините и по повърхността на стоманените детайли). Мога да ви разкажа и как са стигнали до идеята ама ще стане дълъг ферман..
 
 
На същата основа работи и студеното поцинковане на стоманата - боя със 90+ % съдържание на цинк. Боядисвате и след няколко дни ако отмиете боята с разтворител ще забележите отложеният вече тънък цинков филм.
Лики Моли, Дуралюб, Слик 1000 и всички останали подобни са просто допълнителни финни смазващи вещества - графит в най-старите, Молибденов Мета-бисулфид, ТЕФЛОН и всякакви други органични и/или неорганични смазки. Те намаляват триенето, но не реметализират АКТИВНО износването.
С РИМЕТ си карах ладата 120 000 км. и я продадох на 230 000 км. с компресия 11,5-12 бара, разход на масло около 500 мл. от смяна до смяна и разход под 7 л/100 км. с 4 скоростна кутия. Двигателя не съм го отварял, само гумички на клапаните съм сменял.
Сигурно звуча като рекламен агент, но искам да отбележа че не съм търговец, представител и т.н.
 
 
Просто съм инжинер-физик и като такъв се спрях на това преди 10 г. като нещото с най-смислен принцип на работа и наблюденията са ми след 100 000 + км. приложение.
Сега планувам да си сложа пак РИМЕТ на двигателя и РИМЕТ-Т на скоростите.
- radotom
- Модератор 
- Мнения: 19725
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
dimitarpetrov написа:РИМЕТ. Активен ре-метализатор. Руско.
Сега планувам да си сложа пак РИМЕТ на двигателя и РИМЕТ-Т на скоростите.
Имаш ли идея как се отразява това на синхронизаторите?
Още като си взех таралясника и сменях масло на скоростите, защото имаше жълти (месинови) перлички в него. Сега не мога да сменям достатъчно бързо на II и III предавка като загрее маслото.
 
Имам предвид, че горя на ДРАГ!
 При нормално шофиране никога не съм имал грижи.
  При нормално шофиране никога не съм имал грижи.
... та се чудя дали да рискувам...

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта
 
			   








 скъсил е живота на двигателя поне със 100к/км да не кажа с повече.
 скъсил е живота на двигателя поне със 100к/км да не кажа с повече.


