Може ли някой да ми каже на кои други коли го слагат тоя мотор и дали на всичките алтернатора е 1 и същ със вакуум помпата отзад където е монтирана на него.
П.С. Евентуално ако някой има или знае някой който продава на приемлива цена да драсне 1 лс. Мерси.



Astra f 1.7 tdi isuzu
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12132
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Имаш ли идея какво му е изгоряло!?
Ако е диодната група, намират се по тридесетина лева, релето е около 50. На шурата на корсата му изгоре така диодната група, сменихме я, после се прецака релето и презареди. От зор акумулатора стана на парчета.
Решението:
От железарията кабел 3х4 кв.мм. гумират. Всеки запоен за трите жици на статора. Тоя троен кабел от статора отива в капачка с диодна група от ладово динамо закачена на калника. за реле се слага пак руско от Лада РР - 380 и заспива.
Проблема е че лампата на таблото остава да свети постоянно и требва да се вземат мерки, но зареждането работи безотказно.
Правили са ми го на две коли, една Мазда 323 и на шурата на корсата, която е със същото динамо за исузов мотор.
Впрочем тогава неговото като се скапа той търси в Монтана в една морга и ако не се лъжа му казаха нещо около 100лв.
Ако е диодната група, намират се по тридесетина лева, релето е около 50. На шурата на корсата му изгоре така диодната група, сменихме я, после се прецака релето и презареди. От зор акумулатора стана на парчета.
Решението:
От железарията кабел 3х4 кв.мм. гумират. Всеки запоен за трите жици на статора. Тоя троен кабел от статора отива в капачка с диодна група от ладово динамо закачена на калника. за реле се слага пак руско от Лада РР - 380 и заспива.
Проблема е че лампата на таблото остава да свети постоянно и требва да се вземат мерки, но зареждането работи безотказно.
Правили са ми го на две коли, една Мазда 323 и на шурата на корсата, която е със същото динамо за исузов мотор.
Впрочем тогава неговото като се скапа той търси в Монтана в една морга и ако не се лъжа му казаха нещо около 100лв.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта