Има ли някой с Jetspark?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Има ли някой с Jetspark?

Мнениеот Jerom » Пон 09 яну 2006 19:48


да изкаже мнение става ли?с колко сваля разхода(и сваля ли го...)как се държи колата с него...




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 09 яну 2006 20:27


Зайо беше дал на някого лятото, но не си спомням на кого.
Едва ли има полза. Няма по 2 свещи на цилиндър.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10081
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 09 яну 2006 20:34


аз съм с джетспарк :) писах в тази тема за него http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=10372
определено съм доволен от него ;)


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Вто 10 яну 2006 9:47


kris11 написа:Зайо беше дал на някого лятото, но не си спомням на кого.
Едва ли има полза. Няма по 2 свещи на цилиндър.


и по 7 свещи да имаш на цилиндър все тая ....

Преди да направиш изказване от подобен род вземи да се ограмотиш малко - http://www.autodiags.com/jetspark.html

Има полза - и количественото и измерение е около 10 % снижаване на разхода при работа на газ и увеличаване на мощноста около 7-8 до 10%.

Аман от "разбирачи" ....

ЗБ
http://www.autodiags.com


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 10 яну 2006 9:51


дай на л.с координатите на оня пич в сф да хода да си взема един Джет ;)


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 10 яну 2006 9:55


Jerom написа:дай на л.с координатите на оня пич в сф да хода да си взема един Джет ;)

......ако може и на човек оторизиран да ги монтира ( в смисъл да го е правил преди )


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

:-)

Мнениеот zaio_baio » Вто 10 яну 2006 9:58


за София за VW клуб, Ауди клуба, Сеат и Шкода е оторизиран Jerom - той ще ги монтира.

ZB
http://www.autodiags.com


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10081
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Вто 10 яну 2006 11:46


после споделете и вашите впечатления, защото мисля, че е много полезна джаджата и трябва повече хора да знаят за нея ;)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 10 яну 2006 16:45


zaio_baio написа:
kris11 написа:Зайо беше дал на някого лятото, но не си спомням на кого.
Едва ли има полза. Няма по 2 свещи на цилиндър.


и по 7 свещи да имаш на цилиндър все тая ....

Преди да направиш изказване от подобен род вземи да се ограмотиш малко - http://www.autodiags.com/jetspark.html

Има полза - и количественото и измерение е около 10 % снижаване на разхода при работа на газ и увеличаване на мощноста около 7-8 до 10%.

Аман от "разбирачи" ....


1. По- добра запалителна система / когато има фабричен електронен комутатор/ не може да се направи.
2.Цитат: Преди около 3.5 години “JethroSoft” започна разработката на такова устройство. Липсата обаче на добра елементна база пречеше на реализацията на устройството. Елементната база п я имаше преди 3 години.
3. Цитат: Мощността на двигателя се повишава 7-11 процента, консумацията на гориво пада 6-10 процента, автомобилът ускорява по-добре,
Няма публикувани тестове от оторизирана лабаротория.
4.Който е сложил газово, не кара на бензин / освен за запалване и придвиване до бензиностанция/
5. Едава ли е по-надеждно от фабрично устройство. така , че при евентуалени дефекти си усложнявате живота.
Какви климатични и механични лабораторни изпитвания има проведени и има ли протокол от оторизирана лаборатория?? Имам в предвид на минусови и плюсови температури, влага,удари , вибрации. Има ли изпитвания на шокова промяня на температурата / минус 20 или 30 на плюс 60-70. Как се отразва всичко това на стареенето на елементите - няма изследване а и информация.[/b]
6. Увеличаване на аванса / ъгъла на изпреварване ../ с 3-5 градуса при каране на газ за подобряване на процеса на горене на газта води до същият резултат.
За карбураторни , моноинжекции не виждам смисъл. Единствено за пълна инжекция /но там пък има газови инжекциони/

Зайо нищо лично.
[/b]


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Вто 10 яну 2006 17:35


kris11 написа:1. По- добра запалителна система / когато има фабричен електронен комутатор/ не може да се направи.


JetSpark не е нова запалителна система а добавка към вече съществуваща?!?!? незнам какво си искал да кажеш ....

kris11 написа:2.Цитат: Преди около 3.5 години “JethroSoft” започна разработката на такова устройство. Липсата обаче на добра елементна база пречеше на реализацията на устройството. Елементната база п я имаше преди 3 години.


тук също незнам какво да отговоря ..... нещо се губи мисълта ....

kris11 написа:3. Цитат: Мощността на двигателя се повишава 7-11 процента, консумацията на гориво пада 6-10 процента, автомобилът ускорява по-добре,
Няма публикувани тестове от оторизирана лабаротория.


Ако имаш желание ще ти дам един JetSpark да ходиш да го тестваш в оторизирана лаборатория - аз така в България незнам да има. Резултатите са единствено емпирични - хората на които съм слагал такова устройство не се познават помежду си и нещото което казаха всичките е едно и също - пада консумацията на гориво (газ-LPG) и се увеличава мощността.

kris11 написа:4.Който е сложил газово, не кара на бензин / освен за запалване и придвиване до бензиностанция/


Тук също неразбрах какво си искал да кажеш.....

kris11 написа:5. Едава ли е по-надеждно от фабрично устройство. така , че при евентуалени дефекти си усложнявате живота.
Какви климатични и механични лабораторни изпитвания има проведени и има ли протокол от оторизирана лаборатория?? Имам в предвид на минусови и плюсови температури, влага,удари , вибрации. Има ли изпитвания на шокова промяня на температурата / минус 20 или 30 на плюс 60-70. Как се отразва всичко това на стареенето на елементите - няма изследване а и информация.[/b]


От къде си сигурен че устройството не се произвежда във фабрика? защо си мислиш че би могло да има разлика от "фабрично" /каквото и да си имал предвид/ такова? Всичко е залято така ча влага и вибрации няма как да му се отразят по какъвто и да било начин /да не изнасям лекция за производство на електронни изделия работещи в активни среди - каквато би могла да се окаже engine bay-а на автомобила - имайки предвид наличието на всички течности и температури. За стареенето на елементите има грижа фирмата производител - не се различават по нищо ото тези вложени в ECU-то на колата например - Вземи питай VW За ECU-тата им дали " Едава ли е по-надеждно от фабрично устройство. така , че при евентуалени дефекти си усложнявате живота.
Какви климатични и механични лабораторни изпитвания има проведени и има ли протокол от оторизирана лаборатория?? Имам в предвид на минусови и плюсови температури, влага,удари , вибрации. Има ли изпитвания на шокова промяня на температурата / минус 20 или 30 на плюс 60-70. Как се отразва всичко това на стареенето на елементите - няма изследване а и информация" да видиш какъв отговор ще получиш.......

kris11 написа:6. Увеличаване на аванса / ъгъла на изпреварване ../ с 3-5 градуса при каране на газ за подобряване на процеса на горене на газта води до същият резултат.
За карбураторни , моноинжекции не виждам смисъл. Единствено за пълна инжекция /но там пък има газови инжекциони/


Завъртането на делкото - въпросното увеличаване на аванса - което правят повечето газаджии или набедени за такива - въщност те не знаят какво правят - води единствено до влошаване работата на мотора - както на бензин, така и на газ. JetSpark регулира ДИНАМИЧНО ъгъла на запалване (предварението) а не влага константно както при повечето измислени timing advance processors и се монтира когато има правилна центровка на бензин - идеята на устройството е да компенсира спада на параметрите (увеличаване на разхода и намаляване на мощност ) на газ които се явяват следствие на смяната на типа гориво на мотора.

kris11 написа:Зайо нищо лично.


един съвет - мислете преди да пишете глупостите .....

ЗБ
http://www.autodiags.com


Bogich
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 26 апр 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bogich » Вто 10 яну 2006 18:33


Устройството е читаво! Колата си подобри ускорението особено на ниски обороти. За разхода не мога да кажа не съм следил точно, но определено не е повишен.
За най-точна информация търсете производителя(Дени) на: http://jethro.viket.net/


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 10 яну 2006 19:52


1. И преди 3,5 години имаше елементна база, така, че нищо не е пречило на реализацията.
2.Цитат :Ако имаш желание ще ти дам един JetSpark да ходиш да го тестваш в оторизирана лаборатория - аз така в България незнам да има.
В София има и , ако имаш пари ще ти направят изпитване и на устойчивост на плесени.Може и с надналягане за по-голяма надморска височина.
3.Цитат: Резултатите са единствено емпирични - хората на които съм слагал такова устройство не се познават помежду си и нещото което казаха всичките е едно и също - пада консумацията на гориво (газ-LPG) и се увеличава мощността.
А това не е ли субективно щом няма налице данни подкрепени с документ.
4.Цитат: От къде си сигурен че устройството не се произвежда във фабрика? защо си мислиш че би могло да има разлика от "фабрично" /каквото и да си имал предвид/ такова? Всичко е залято така ча влага и вибрации няма как да му се отразят по какъвто и да било начин /да не изнасям лекция за производство на електронни изделия работещи в активни среди - каквато би могла да се окаже engine bay-а на автомобила - имайки предвид наличието на всички течности и температури.
Май не си наясно много с прозводството ,технологична дисциплина,сервизна поддръжка.По стандарт за да предложиш едно изделие на пазара трябва да имаш протокол за успешни преминали изпитвания / думата е по БДС/. Май няма такова.
Такава фабрика няма !!! в България.

5.Цитат : Всичко е залято така ча влага и вибрации няма как да му се отразят по какъвто и да било начин /да не изнасям лекция за производство на електронни изделия работещи в активни среди - каквато би могла да се окаже engine bay-а на автомобила - имайки предвид наличието на всички течности и температури. За стареенето на елементите има грижа фирмата производител - не се различават по нищо ото тези вложени в ECU-то на колата например - Вземи питай VW За ECU-тата им дали "
За тук недей спори с мен.Плати в 1 лабораторуия във варна за да му с енаправи малко изпитване - поне минус 40 градуса и + 60гр-.1000 удара на вибрационен стенд с поне 2 G , и малко цилки - и + и ще гоеорим.Именно на термошок / редуване на - и + температури/ се показва устойчивостта на устройството. Устройството не е само елементи но и човешка намеса - спойките да не би да ги прави Господ, а технологията и спазването и - зачистване на елементите преди спойка, качестваени флюсове. Много ,ама много важно почисването на спойките след запояване от флюса .
Не можете да ме убедите, че в 1 работилнчка с 5-6 дори и 20 човека ще се спазят всички технологични изисквания и устройството ще е надеждно.
Всичко това го казвам за да не се отзове някой внебрано лозе посред нощ или зима .
Може да е замислено идеално даже супер , но няма такава фабрика в Бг която да отговаря на изискванията. Единствено ЗПП в Русе и подобният в Силистра - ама са в такова състояние поне вторият...
Остана да кажете , че е на SMD монтаж и тогава вече ще се ...


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 10 яну 2006 20:34


Аз пък не виждам какво пречи да се монтира в купето...


Bogich
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 26 апр 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bogich » Вто 10 яну 2006 21:15


Кабелиете се удължават много, а това създава проблеми. За това не става да е в купето.


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Сря 11 яну 2006 10:02


А бе аз на китайски ли пиша не мога да разбера или на български?

kris11 написа:1. И преди 3,5 години имаше елементна база, така, че нищо не е пречило на реализацията.


Откъде знаеш какво всъщност има вътре? Мисля че не знаеш и само си чешеш езика .....

kris11 написа:В София има и , ако имаш пари ще ти направят изпитване и на устойчивост на плесени.Може и с надналягане за по-голяма надморска височина.


ЗНАЧИ ОБЯСНЯВАМ КАТО ЗА МАЛОУМНИ!!!

За да има истински тест за работата на самото устройство то трябва да е монтирано на автомобил и да се проведе тест! Къде в българия може да се проведе тест на автомобил с монтиран JetSpark с "поне минус 40 градуса и + 60гр-.1000 удара на вибрационен стенд с поне 2 G , и малко цилки - и + и ще гоеорим.Именно на термошок / редуване на - и + температури/ " аз не мисля че има кола която би преодоляла такъв тест - ако искаш дай твоята да пробваме

kris11 написа: А това не е ли субективно щом няма налице данни подкрепени с документ.


Ела до офиса да ти дам документа ..... :lol:

kris11 написа: Май не си наясно много с прозводството ,технологична дисциплина,сервизна поддръжка.По стандарт за да предложиш едно изделие на пазара трябва да имаш протокол за успешни преминали изпитвания / думата е по БДС/. Май няма такова.
Такава фабрика няма !!! в България.


Незнам кой не е наясно - като гледам май си ти

kris11 написа:За тук недей спори с мен.Плати в 1 лабораторуия във варна за да му с енаправи малко изпитване - поне минус 40 градуса и + 60гр-.1000 удара на вибрационен стенд с поне 2 G , и малко цилки - и + и ще гоеорим.Именно на термошок / редуване на - и + температури/ се показва устойчивостта на устройството. Устройството не е само елементи но и човешка намеса - спойките да не би да ги прави Господ, а технологията и спазването и - зачистване на елементите преди спойка, качестваени флюсове. Много ,ама много важно почисването на спойките след запояване от флюса .
Не можете да ме убедите, че в 1 работилнчка с 5-6 дори и 20 човека ще се спазят всички технологични изисквания и устройството ще е надеждно.
Всичко това го казвам за да не се отзове някой внебрано лозе посред нощ или зима .
Може да е замислено идеално даже супер , но няма такава фабрика в Бг която да отговаря на изискванията. Единствено ЗПП в Русе и подобният в Силистра - ама са в такова състояние поне вторият...
Остана да кажете , че е на SMD монтаж и тогава вече ще се ...


Тъй като въобще не си наясно с производството и технологията на JetSpark предлагам да спреш да предполагаш за какво става дума и да цитираш неточно БДС. До сега никой не е останал на пътя заради JetSpark!!! .... и незнам защо постоянно спрягаш България и подобията на "фабрики" за производство на "електроника".......

Аз със радиото нямам намерение да споря - няколко пъти съм пробвал ама безуспешно.

ЗБ
http://www.autodiags.com



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта