С 2.5 пет цилиндров мотор с директно впръскване и 340 кс. и 450 Nm. Традициите са живи. Връщат се отново към турбо петаците от 80те години. Ще се предлага както купе, така и роудстар.


В купето има съотношение от 4.3 кг на 1 кс. и това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4.6 сек. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.
Като екстра ще се предлага ограничител на 280 км/ч.
Двигателят е супер компактен - 49 см и тежи 183 кг. (Още не мога да открия дали е редови или е VR5)
Разполага с променливо газоразпределение, впръскване на бензина под налягане от 120 бара и степен на сгъстяване 10:1, което е доста за турбо мотор.
Всичко това позволява среден разход на бензин от 9.2 на 100 км за Купето и 9.5 за кабриото.


Срещу доплащане ще може да се поръчва окачване с магнитни амортисьори, благодарение на които ще има вариант Спорт и Комфорт.
Гумите са 245/45 R18 Предните спирачни дискове са 370 мм, а задните са 310 мм.
Опционално ще се предлагат 19 и 20 цолови джанти.


П.П. Този мотор най-вероятно ще се появи в RS3 и това ще направи Ауди един много силен конкурент на Субару и Митсубиши.