Харесах си едно Ауди А3 в де, малко е ударено, на снимките изглежда лек удара, но на място ще се гледа малък ли е или е сериозен.
В автокъща е, където твърдят, че има тюф, което малко ме съмнява, все пак леко е намачкана ламарината отпред. Според тях мога да я купя и докарам с червени номера. Кажете възможно ли е това - да е леко ударена и да има тюф, в автокъщата е и е без номера, така че по-вероятно е този удар вече да е отразен по някакъв на начин. Или единствения начин е жълти номера или автовоз.
Ако тюфа не е изтекъл като дати, а през това време е леко ударена, възможно ли е да взема червени номера и да я докарам на собствен ход през Сърбия. Доколкото прочетох във форумите вземат се документите за номерата и застраховката и след това колата трябва да мине някакъв преглед. Ако тази кола си има тюф, както твърдят, може ли само със документите да се вземат червени номера, без колата да се проверява, и ако се проверява какво се проверява – техническо състояние изцяло, т.е. редовния тюф, или по-лек преглед – светлини, спирачки... и задължително ли е да се провери заедно с документите рамата на автомобила. В бг при вземане на временен номер става само с документи, като по-късно при регистриране с бг номера се минава през канала за проверка на рамата.



Струва ли си А3 от Германия и какви документи
Ето ти отговор на въпросите:
Ако колата има неизтекъл TÜV, ударът по никакъв начин не го бърка - той със сигурност е станал междувременно. Както явно знаеш, за червени номера ти трябва TÜV. Колата обаче вече от доста време НЕ МИНАВА на преглед или показ при ваденето на номера. Тоест твоя единствен проблем би бил дали наистина тази кола може сама да стигне до българия И дали не създава потенциална опастност за движението, тъй като ако е така и те спрат, няма да те питат за никакъв TÜV a директно ще го отнесеш!
Та повтарям отново (и съвсем отговорно) - При вадене на червени номера автомобилът дори не ти е нужен в Strassenverkehrsamt. Отива се там с талоните на колата и договора за покупко-продажба. прави се първо застраховка и с всичко това се вадят номерата. това е всичко. от там нататък му мисли за по пътя
Ако имаш и други въпроси може и на ЛС да питаш
Ако колата има неизтекъл TÜV, ударът по никакъв начин не го бърка - той със сигурност е станал междувременно. Както явно знаеш, за червени номера ти трябва TÜV. Колата обаче вече от доста време НЕ МИНАВА на преглед или показ при ваденето на номера. Тоест твоя единствен проблем би бил дали наистина тази кола може сама да стигне до българия И дали не създава потенциална опастност за движението, тъй като ако е така и те спрат, няма да те питат за никакъв TÜV a директно ще го отнесеш!
Та повтарям отново (и съвсем отговорно) - При вадене на червени номера автомобилът дори не ти е нужен в Strassenverkehrsamt. Отива се там с талоните на колата и договора за покупко-продажба. прави се първо застраховка и с всичко това се вадят номерата. това е всичко. от там нататък му мисли за по пътя

Ако имаш и други въпроси може и на ЛС да питаш

- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
трябва добре да си прецениш тази работа с удара. Ако е възможно дай някоя снимка да се види за какво става дума. За вземането на червените номера действително никакъв преглед на самата кола не се изисква, всичко става по документи. Но не ми е ясно как обаче ще тръгнеш да се връщаш през D с кола която има видим удар - тогава както ти е казал колегата по-горе просто няма да те питат изобщо имаш ли TÜV нямаш ли, а те уверявам че глобите никак не са леки. Ако толкова ти е легнала на сърце тая кола и действително има валиден TÜV, то съществува ли тогава възможността там на място да се отремонтира видимата част на удара. Има ли възможност да ти покажат по някакъв начин че по документи TÜV все още има?
От личен опит те съветвам да внимаваш много с тези уж супер изгодни оферти - нови модели с удар на ултра ниски цени (уж на колата нищо й нямало - само лек удар). Когато отидеш на място обикновено се оказва съвсем друга работата.
От личен опит те съветвам да внимаваш много с тези уж супер изгодни оферти - нови модели с удар на ултра ниски цени (уж на колата нищо й нямало - само лек удар). Когато отидеш на място обикновено се оказва съвсем друга работата.
Последна промяна от fichtenweg на Съб 24 май 2008 15:48, променено общо 2 пъти.
Aко те съмнява наличието на TÜV, винаги може да поискаш да ти го пратят по fax или email ако им се занимава, но се съмнявам някой да ти обърне толкова внимание - пазара е достатъчно динамичен - поляците и балтийците ще я купят (ако си заслужава действително парите) още преди да си се качил на рейса или самолета ако си в бг
кола така от бг не се търси. трябва да си на място и д атърсиш в радиус от 200-300км.... мен на 50км от мен са ми измъквали кола докато ида... ти на 2000....
Но принципно нещата са такива каквито ти ги описахме.

Но принципно нещата са такива каквито ти ги описахме.
stankata написа:миналата година лично мен ме накараха да докарам колата
От миналата година до момента в германия са изменени няколко хиляди закона и наредби.
Потретвам - от известно време насам, червени номера се вадят само по документи! Това е от ако не се лъжа пролетта на миналата година, поне спрямо моя опит.
Няма абсолютно никакво значение дали колата е с или без номера - ако е със - първо се отрегистрирва за да стане без

Последна промяна от theone на Съб 24 май 2008 15:54, променено общо 1 път.
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
аз мисля че бях писал и в друга тема, но и тук ще напиша...за мен чак 200-300 км радиус ми се вижат прекалено много, аз бях избрал да ми се листнат обявите в радиус до 50км... (е вие може да търсите да речем 50-150) все пак може би е въпрос на късмет и все пак зависи колко е гъсто населен района с автокъщи. Според мен най-важна си остава добрата организация. Ние бяхме трима с кола на газ - този който караше живееше в района и долу горе познаваше околността, другия на пасажерската седалка отпред следеше с навигация как се движим и аз отзад звънях на предварително изпечатаните обяви - за да потвърдя данните от тях преди да отидем на конкретната обява. По този начин може да отсеете доста бързо събраната информация и евентуално да преварите някои от чуждестранните автоджамбази в търсенето на перфектната оферта.
- tresto
- Мнения: 188
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков-Бургас
Re: Струва ли си А3 от Германия и какви документи
Айде и аз да питам,купих една кола от Германия,но е регистрирана на името на германец,а договора от покупко -продажбата от автокъшата е на мое име,какви документи трябва да имам за минавам безпроблемно границите (да не ме дърпат),и после как мога да си я регистрирам в БГ на мое име,пак какви документи трябват?
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Струва ли си А3 от Германия и какви документи
Zollkennzeichen / Transitkennzeichen werden für die Ausfuhr von Fahrzeugen von Deutschland ins
Ausland gebraucht. Die Schilder bekommen Sie in jeder Kfz-Zulassungsstelle in Deutschland. Sie
müssen das Fahrzeug dort vorführen, TÜV und AU müssen gültig sein! Die Versicherung gilt in
ganz Europa, auf der grünen Karte sind die Schadenbüros vermerkt.
Полека с информацията.В различните провинции понякога тълкуват правилата различно
http://www.strassenverkehrsamt.de/kfz-z ... nnzeichen/
За Нюрнберг примерно е така
Eine Vorfahrt des Fahrzeuges zwecks Identifizierung ist nur noch in Einzelfällen erforderlich!
т.е. няма да ти искат колата,но може и да я поискат...
А така за Франкфурт
Wichtiger Hinweis: Bei Ausfuhrzulassungen ist das Fahrzeug stets vorzufahren.
Тук вече няма не искам
Ausland gebraucht. Die Schilder bekommen Sie in jeder Kfz-Zulassungsstelle in Deutschland. Sie
müssen das Fahrzeug dort vorführen, TÜV und AU müssen gültig sein! Die Versicherung gilt in
ganz Europa, auf der grünen Karte sind die Schadenbüros vermerkt.
Полека с информацията.В различните провинции понякога тълкуват правилата различно

http://www.strassenverkehrsamt.de/kfz-z ... nnzeichen/
За Нюрнберг примерно е така
Eine Vorfahrt des Fahrzeuges zwecks Identifizierung ist nur noch in Einzelfällen erforderlich!
т.е. няма да ти искат колата,но може и да я поискат...
А така за Франкфурт
Wichtiger Hinweis: Bei Ausfuhrzulassungen ist das Fahrzeug stets vorzufahren.
Тук вече няма не искам

Последна промяна от icoico на Пон 09 мар 2009 19:55, променено общо 2 пъти.
- tresto
- Мнения: 188
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков-Бургас
Re: Струва ли си А3 от Германия и какви документи
Мерси колега 

- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Струва ли си А3 от Германия и какви документи
tresto написа:Айде и аз да питам,купих една кола от Германия,но е регистрирана на името на германец,а договора от покупко -продажбата от автокъшата е на мое име,какви документи трябва да имам за минавам безпроблемно границите (да не ме дърпат),и после как мога да си я регистрирам в БГ на мое име,пак какви документи трябват?
Ако ти се занимава изпечатваш си ето това
http://www.kfz-auskunft.de/formulare/kf ... ertrag.pdf
и си го попълваш с името на продавача(ако го няма в сегашния),щото в КАТ кой знае защо държат на договор за покупка на колата,сигурно заради таксата за превеждане

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта