Попитах ги тези коли от колко време са на склад при тях?
Ами не можели да ми кажат

Аз - тогава пък аз не мога да си закупя нов автомобил от Вас, като не знам кога е произведен

Продавача си го записа към листата с въпросите, които ме интересуват.
Следващ въпрос - ако колата е стояла 6 месеца на склад, кога ще и сменим маслото?
- Ами след 1 година.

- А как така след 1 година, знаете ли че маслото има срок на годност, т.е. най-много след 6 месеца трябва да се смени да не кажа веднага, тъй като е чисто нов скъп автомобил и аз стария си глезя повече, а какво остава за новия?
- Е ние ви даваме гаранция 3 години, че няма да имате проблем, това е наша отговорност ако се повреди нещо.
- Да ама аз тая кола я купувам за 15 години, не са 3, така че не ме устройва след 3 години да я фърла.
- Е ние предлагаме обратно изкупуване и след 3 години ако нещо не ви харесва ...
- Добре, само че обратното ви изкупуване не ме устройва, тъй като я купувате на безценица

Продавача остана безмълвен.
Вдигнах капака - видях опелска люспова ръжда на вилката на съединителя, като това е експонат който е стоял САМО в салона и се хванах за главата. Имаше ръжда на стойките на тампоните на двигателя.
Аз не съм гледал така обстойно досега нов автомобил и не знам как стоят нещата -
но нормално ли е това? Спирачната течност на кола с АБС се сменя на 1 година,
масло максимум на 1 година, а тя като е стояла 1 година на склад е редно да я сменят - само с Тойота ли стоят така нещата или и с другите марки автомобили

Ненапоследно място не знам дали някой е гледал веднага след като е купил колата каква е геометрията, но 1 майстор на реглажи ми каза че всички нови коли излизат КРИВИ от завода

Не съм тръгнал да си купувам нова кола, но като гледам колко съм притенциозен и как това не се оправдава, ще си карам кола 2-ра ръка и да знам, че всичко е както аз искам
