Топлинна Хлабина ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
kokoshkite
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Топлинна Хлабина ?

Мнениеот kokoshkite » Вто 28 апр 2009 19:33


Какви са последниците в работата на двигателя ,с по-малка от препоръчаната от производителя топлинна хлабина на Газоразпределителния механизъм ?




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Топлинна Хлабина ?

Мнениеот lrlmodo » Сря 29 апр 2009 11:18


Да счупиш кобилица примерно, но за кое по-точно става дума?


Потребителски аватар
kokoshkite
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Топлинна Хлабина ?

Мнениеот kokoshkite » Сря 29 апр 2009 17:03


Става въпрос за намалена хлабина между кобилицата и стеблото на клапана !


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Топлинна Хлабина ?

Мнениеот lrlmodo » Чет 30 апр 2009 14:13


Ами най-лошото е горното дето съм ти написал.
Ако ги оставиш с по-малко от предписаната хлабина - няма проблем - правено е.
Но не прекалявай все пак :wink:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Топлинна Хлабина ?

Мнениеот BuGmaN » Нед 03 май 2009 20:51


Тая хлабина е пресметната въз основа на това какви са топлинните разширения на елементите, в твоя случай когато загрее двигателя има опастност клапаните да не могат да се затворят докрай и от там по-лоша работа на мотора... :wink:


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Топлинна Хлабина ?

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 03 май 2009 21:37


Трябва да се знае, че в тази топлинна хлабина има и известно презапасяване. Няма начин да се сметне така, че като загрее двигателя, тя да стане нула. Така, че може лееееекинко да се пообере. Забелязал съм, че на ладов двигател с пообрани хлабинки (вместо 0,15 - 0,10) работи по-мазно и равномерно...


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Топлинна Хлабина ?

Мнениеот BuGmaN » Нед 03 май 2009 22:15


Всички двигатели с пообрани хлабинки на клапаните работят по-добре, но докато не вдигнат температура или докато не стигнат баир, имайки впредвид повишаващите се температури нека не си правим такива експерименти, щото после най-малкото клапани ще препавсаме за да си дойде в кондиция моторят... :wink:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта