Новият Сеат Ибиса

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Новият Сеат Ибиса

Мнениеот CellNet ™ » Пон 30 яну 2006 14:39


"Сеат Ибиса" с още по-динамичен дизайн


Най-известният модел на испанската компания радва почитателите си и с огромна моторна гама
27.01.2006
Най-продаваният модел на испанците от "Сеат" - "Ибиса", влиза в 2006 г. с освежен дизайн, който има за цел да подчертае още повече спортния нрав на иберийските машини, които все пак носят огромна част от гените на майката "Фолксваген".

Козметичната промяна е засегнала както външния вид на компактния "Сеат", така и интериора, който ще бъде с една идея по-луксозен от сегашния. Основният акцент обаче пада върху динамичното излъчване на модела, който ще се предлага в пет нива на оборудване: Reference, Stylance, Sport, FR и Cupra.

За по-сериозните ентусиасти, разбира се, препоръчват се последните две. Разпознават се лесно по сдвоената ауспухова тръба и огромните за автомобил с подобни габарити 17-цолови колела, обути в гуми с размер 195/55.

Ако привлекателният дизайн наистина впечатлява клиентите, то още по-добра новина за тях е голямото разнообразие на задвижващите агрегати, който предлагат испанците - точно 11 броя.

Бензиновите двигатели започват от скромния 1,2-литров с 64 к.с., минават през 1,4-литровите (75 или 100 к.с.), за да стигнат до 1,8-литровия звяр, който в зависимост от модификацията е способен на 150 или 180 "коня".

Дизелите са два 1,4-литрови и три с работен обем 1,9 л. Мощността варира от 70 к.с. до 160 "коня". Всички отговарят на твърде строгите норми за екологичност ЕВРО 4.

Най-мощните дизелови агрегати се предлагат с 6-степенни механични скоростни кутии, останалите с 5-степенни, а при бензиновите агрегати е възможен изборът и на автоматик.

Стандартно се предлагат, разбира се, електро-хидравличнен усилвател на волана, който обаче ще е с различни настройки в зависимост от версията на оборудване, стандарт е ABS, a при Ибиса Cupra има и електронен контрол на стабилността ESP. За всичко коли, чийто двигатели са с мощност над 100 к.с. разполагат с програма за тракшън контрол TCS.


Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 30 яну 2006 14:45


Ако не знаете това е на Lawyer-а любимия модел на СЕАТ. mhihi mhihi mhihi :kissy: :uuoooh: предавам се


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 30 яну 2006 15:03


Всичко хубаво , но който там им измисли предницата и фаровете на ибиза /всички след99г./ не е прав.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 30 яну 2006 16:21


Ни ма кефи..
Обичам по-ръмбавия дизайн.


Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wizi » Пон 30 яну 2006 17:11


Къде го прочете това да знам да не се сбъркам нещо друго да прочета? Сеат "Ибиса" бил..... ИБИЦА е модела, ИБИЦА! Като остров Ибица! :banghead:


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Пон 30 яну 2006 17:12


Wizi написа:Къде го прочете това да знам да не се сбъркам нещо друго да прочета? Сеат "Ибиса" бил..... ИБИЦА е модела, ИБИЦА! Като остров Ибица! :banghead:


ето го: http://www.netinfo.bg/?tid=40&oid=836927 :?


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 30 яну 2006 17:25


Wizi написа:.....Сеат "Ибиса" бил..... ИБИЦА е модела, .....


Има един такъв лаф " Иби_са ти! Аз карам VW! "


Потребителски аватар
Varbona
El Presidente
Мнения: 7663
Регистриран на: Пон 28 юни 2004 14:31
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Varbona » Пон 30 яну 2006 17:32


Wizi, немецът може и така да му вика, но но шпански Ибиса си е със С, да не кажа Ф. don't worry


Потребителски аватар
kotse_botse
Спортист - антипияница
Мнения: 2123
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kotse_botse » Пон 30 яну 2006 18:01


Varbona написа:Wizi, немецът може и така да му вика, но но шпански Ибиса си е със С, да не кажа Ф. don't worry


We have a winner!
Нещо такова се чете "z"-то на испански.


Потребителски аватар
Spectre™
Мнения: 1631
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село София
Контакти:

Мнениеот Spectre™ » Пон 30 яну 2006 21:43


Нещо не ме кефи ама хич... :? По стария модел изглежда по-хубаво.... 8)


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 30 яну 2006 22:07


аз пък въобще не виждам никва съществена разлика


Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wizi » Пон 30 яну 2006 23:15


Приемам Ибиза за (по-)верен отговор, но не отхвърлям Ибица :P

И малко по темата, да не ми изтрият поста:
Винаги бих предпочел наточена Ибиза пред някой по-семпъл Голф. Лично мнение, не искам нечии засегнати души! Просто ми се чини с по-качествена изработка на матр'ялите по интериора, което е обяснимо с целтта да са конкурентно способни на пазара. Единственото нещо, което и липсва и отстъпва на Голф-а е 4motion-a, а това не е хич за пренебрегване от фенове като мен на двойното предаване.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 31 яну 2006 8:56


Wizi написа:...Винаги бих предпочел наточена Ибиза пред някой по-семпъл Голф. .....


Преди време мислех да скачам на едно толедо-> виках си к'во пък същото е като Венто-то, а е почти два пъти по-евтино... ДА ама НЕ поразгледах такива на приятели дето ги карат тук от 2-3 години .... егати по-ръждасали бяха от консервени кутии. Все си мисля че са правени за доста по-мек климат!


Потребителски аватар
koko jumbo
Мнения: 246
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

r

Мнениеот koko jumbo » Вто 31 яну 2006 10:48


Пичове в испанския няма звуци като ш,ц,щ всичко е ссс


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 31 яну 2006 11:21


Ха стига ве... таз предница 1:1 с 1цата на БМВ



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта