Решил съм да си сменям колата и всякакви съвети ще са ми от полза...
Трябва ми кола с която да се почуствам поне малко мъж......което значи търся си нещо среден клас.... обаче да няма общо с Пасат 1.8Ми, никак не бях доволен от него......харчеше ми над 12, а не вървеше за толкова хич......
Решил съм май-май да е дизел и колкото и странно да е се чудя за Алфа 156 2.4JTD........някой карал ли е такава кола, наблюдения, и т.н......ще я ползвам за извънградски пътувания често .....
Нова кола втора употреба
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
Нова кола втора употреба
Последна промяна от guard на Пон 20 фев 2006 16:37, променено общо 1 път.
- bluefen
- Мнения: 886
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ами виж поне за дизел е доста трудно. Братовчед ми онзи ден се върна от германия и каза че дори на место е изклучително трудно да си намериш нещо свесно. След 2 седмично търсене по пазари обяви и т.н си докара Citroen Xantia 2.1 td 106 коня мисла че 97 год. Беше минала прегелд в Германия преди 2 месеца и е на 220 000км . и струва маса пари 2300 евро цена от собственика .Така че ако искаш хубав дизел трябва да отделиш много време и средства защото дори в германия пазара е залят от араби турци руснаци които били по големи факири и от бг търговците успех с покупката
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нов дърт европейски буклук
ChampioN написа:Решил съм да си сменям колата и всякакви съвети ще са ми от полза...
Трябва ми кола с която да се почуствам поне малко мъж...

а?намек?обида?
ааа....да няма Smackbum
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
[quote="santo_trafficante"]браоо добре си се ориентирал за Алфата мнооо върви харчи 7 градско вдига без проблем над 200км. много добро ускорение..
quote]
Че има ли самолет особено номер 155 дето не вдига поне 200км и да няма добро ускорение??
А иначе колата ти -156 ца и тя седи като залепена на пътя -изключителна стабилност. Направо ще си я караш с удоволствие. Можеш да помахаш на някой колега с огледалата
Само , ако опреш за ремонт става сложно така са наджъвкани , че няма място пръста си да провреш. Смяна на крушка на фар е направо удоволстие особено е по-"Лесно" на деснният фар.
Но пък в замяна на това много рядко се повреждат.

Че има ли самолет особено номер 155 дето не вдига поне 200км и да няма добро ускорение??
А иначе колата ти -156 ца и тя седи като залепена на пътя -изключителна стабилност. Направо ще си я караш с удоволствие. Можеш да помахаш на някой колега с огледалата

Само , ако опреш за ремонт става сложно така са наджъвкани , че няма място пръста си да провреш. Смяна на крушка на фар е направо удоволстие особено е по-"Лесно" на деснният фар.
Но пък в замяна на това много рядко се повреждат.
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
santo_trafficante написа:браоо добре си се ориентирал за Алфата мнооо върви харчи 7 градско вдига без проблем над 200км. много добро ускорение..ако те интересува друго ще ти кажа:)
Е, ти си човека който ми трябва, щом имаш такава..
За ускорение, скорост и т.н, спор няма че е страхотна колата.
За дизайн, само мога да се изсмея ако някой каже, че е грозна, мен лично малко коли ми харесват повече от 156-цата, страхотна е.
Значи идваме на въпроса
Интересува ме като ходова част как е, то вярно е че в БГ дупките са повече от хората, но да не я сменям през месец два поне......
И другото двигателя, проблеми някакви има ли, всмисъл откакто си я взел създавал ти и е някакви ядове и т.н......дали е читав......
Eто данните на един много лош дизел: ако сложиш и чип - знаеш колко коня дига при дизелите
Alfa Romeo 156 2.4 JTD Multijet 2003
Bodywork
Type: 4/5S SAL
Designer: Giugiaro
Number of doors: 4
Dimensions
Wheelbase: 2595 mm
Track front: 1511 mm
Track rear: 1498 mm
Length: 4435 mm
Width: 1743 mm
Kerb weight: 1385 kg
Fuel capacity: 63 l
Engine
Manufacturer: Fiat
Type: S-5
DOHC
20 valves total
4 valves per cylinder
Bore x stroke: 82.00mm × 90.40mm
Bore / stroke ratio: 0.91
Displacement: 2387 cc 145.66 cu in
Compression: 18.45:1
Fuel system: Multijet direct diesel inj.
Aspiration: Turbo D.
Compressor type: Variable geometry turbocharger
Intercooler: Y
Catalytic Converter: Y
Max. output: 174.4 PS (172.0 bhp) (128.3 kW)@4000 rpm
Max. torque: 385.0 Nm (284 lbft) (39.3 kgm)@2000 rpm
Coolant: Water
Specific output: 72.1 bhp/litre
Specific torque: 161.29 Nm/litre
Performance
0-60mph: 7.6 s
0-100km/h: 8.3 s
0-100mph: 20.4 s
Quarter mile: 16.40s @ 90.00 mph
Kilometre: 29.10s @ 183.00 km/h
Top speed: 216 km/h
Fuel consumption: 8.8/5.3/6.6 l/100km urban/extra-urban/combined
CO2 emissions: 175 g/km
Power to weight: 124.19 bhp/ton
Chasis
Engine location: Front
Engine alignment: Transverse
Steering: rack & pinion PAS
Turning circle: 11.60 m
Suspension front: I.DW.ARB.
Suspension rear: I.MS.ARB.
Wheels F/R: 6.5J x 16/6.5J x 16
Tyres front: 205/60 15
Tyres rear: 205/60 15
Brakes: VeDi/Di-S
Brake diametre: 284/276 mm
Transmission: 6M
Drive: FWD
Top gear ratio: 0.62
Final drive ratio: 3.55



Alfa Romeo 156 2.4 JTD Multijet 2003
Bodywork
Type: 4/5S SAL
Designer: Giugiaro
Number of doors: 4
Dimensions
Wheelbase: 2595 mm
Track front: 1511 mm
Track rear: 1498 mm
Length: 4435 mm
Width: 1743 mm
Kerb weight: 1385 kg
Fuel capacity: 63 l
Engine
Manufacturer: Fiat
Type: S-5
DOHC
20 valves total
4 valves per cylinder
Bore x stroke: 82.00mm × 90.40mm
Bore / stroke ratio: 0.91
Displacement: 2387 cc 145.66 cu in
Compression: 18.45:1
Fuel system: Multijet direct diesel inj.
Aspiration: Turbo D.
Compressor type: Variable geometry turbocharger
Intercooler: Y
Catalytic Converter: Y
Max. output: 174.4 PS (172.0 bhp) (128.3 kW)@4000 rpm
Max. torque: 385.0 Nm (284 lbft) (39.3 kgm)@2000 rpm
Coolant: Water
Specific output: 72.1 bhp/litre
Specific torque: 161.29 Nm/litre
Performance
0-60mph: 7.6 s
0-100km/h: 8.3 s
0-100mph: 20.4 s
Quarter mile: 16.40s @ 90.00 mph
Kilometre: 29.10s @ 183.00 km/h
Top speed: 216 km/h
Fuel consumption: 8.8/5.3/6.6 l/100km urban/extra-urban/combined
CO2 emissions: 175 g/km
Power to weight: 124.19 bhp/ton
Chasis
Engine location: Front
Engine alignment: Transverse
Steering: rack & pinion PAS
Turning circle: 11.60 m
Suspension front: I.DW.ARB.
Suspension rear: I.MS.ARB.
Wheels F/R: 6.5J x 16/6.5J x 16
Tyres front: 205/60 15
Tyres rear: 205/60 15
Brakes: VeDi/Di-S
Brake diametre: 284/276 mm
Transmission: 6M
Drive: FWD
Top gear ratio: 0.62
Final drive ratio: 3.55
Това е мултиджет, старите се униджет. Новите са по-добри, но и старите стават. Аз карам 156 1,9JTD и си е самолет. Нормално е 105к.с, имам чип, с който трябва да е около 120 . Страхотно удоволствие при каране, ходова част отпред като новите Пасати, т.е. около и над 1000лв ремонт, но ако се наложи. Хубавото на този мотор е, че можеш да му разбереш истинските километри. Отиди тук www.clubalfaromeo.com и ще прочетеш доста неща. Ако си намериш читава такава кола, няма да съжаляваш, повярвай ми 

- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
значи за 2003год. алфа бая парици трябва да подготвиш:)говоря за м джет:) подръжката е като на всяка кола 99/2000год ето тук може да видиш разни цифри кое колко е;http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?p=42760#42760
ако си е читава колата няма да ти дава много ядове:)едно обслужване с връзки в Ауто Йталия се прави за около 400лв смяна масла ремъци ролки филтри..
шайба колянов вал ти е 300лв.. и т.н..ако решиш да взимаш такава Алфа мога да ти съдеиствам няма грижа:)
ако си е читава колата няма да ти дава много ядове:)едно обслужване с връзки в Ауто Йталия се прави за около 400лв смяна масла ремъци ролки филтри..

- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
santo_trafficante написа:значи за 2003год. алфа бая парици трябва да подготвиш:)говоря за м джет:) подръжката е като на всяка кола 99/2000год ето тук може да видиш разни цифри кое колко е;http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?p=42760#42760
ако си е читава колата няма да ти дава много ядове:)едно обслужване с връзки в Ауто Йталия се прави за около 400лв смяна масла ремъци ролки филтри..шайба колянов вал ти е 300лв.. и т.н..ако решиш да взимаш такава Алфа мога да ти съдеиствам няма грижа:)
Благодаря ти за отговора.
За 2003 М-джет, не съм учил достатъчно.

Мисля си за 99-та 2.4ЖТД, те униджет ли са, каква е разликата, нещо като моно и пълна при бензинките ли?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта