Оф как да ти кажа,тези неща ги свалях като бях на 16 години демек преди 16 години,мамка му не си спомням точно,колегите ключари да кажат.За да свалите целия контактен ключ разколачвате таблото,отгоре над волана махате панела и се види.Контактният ключ е един такъв удължен надясно големшък е,и тряа да има два скъсани болта някъде ако не се лъжа,или май има болтче което законтря точно в удължението-то е кожуха за палеца дето заключва волана
Що ли не су държах занаята

ама няма кой да скита по Италия сума ти време
Ахааа е го ключа от палатката в джоба на потника
http://ww2.justanswer.com/uploads/eurot ... lock_1.JPGКлемата се държи на 3 винта отдолу се падат обаче или по точно отзад

иначе тва щифтче(жълто поцинкованото) се натиска на положение 1(завъртян ключ) и тогава се вади цялата анджаклама.Цялото това удължение е в един черен кожух и се види щифта през една дупка.И те така
Дано съм помогнал
От опит ти казвам да си търсите Оригинална стара контактна клема по добре отколкото от новите боклуци щото след 5 месеца сте пак там .От 124-ката е същото
