За този мерц не знам,но според мен при обикновен автоматик ,без възможност за ръчно режим на включване,не трябва и няма смисъл да изписва на коя предавка си.Като си на Д той си ги сменя според зора така,че винаги да си с най оптималното за момента предавателно отношение.Така или иначе не ги сменяш ти,а в движение и нямаш такава възможност ръчно да ги сменяш и не би трябвало да те вълнува чак толкова този въпрос.Това дето ти е написано PR N1,2,3,4,D на селектора е единственото място на което пише на коя скорост си

,а цифричките 1,2,3,4 предполагам знаеш за какво и кога се използват

ако някъде около лоста пише и +/- тогава вече може да почнеш да търсиш къде на таблото пише като минеш в ръчен режим .Такива показания на коя предавка си има на таблото само на автоматите с възможност за ръчно превключване на предавките от типа на типтроник/търговското име при ВАГ/и там както още се обозначават при различните производители,както и на тези с вариатор/безстепенна скоростна кутия .По мое мнение възможността за ръчно превключване на скоростите при автоматичните скоростни кутии е някаква глупост и няма кой знае каква практическа полза ,поне при най новите автомати,които в спортен режим сменят доста по-бързо и навреме и на практика ако вземеш да си ги сменяш ръчно не можеш да постигнеш по бързи времена на смяна на предавка,а и в крайна сметка нали това е чара на автоматика да не правиш нищо докато караш

,то който иска да бичи предавки си взема кола с механична скоростна кутия и получава пълната възможност да се наслаждава на изцяло ръчна смяна на предавките.