



Обратен съединител ?
Обратен съединител ?
Някой може ли да ми обясни, как работи това чудо и случайно ако има анимация да ми даде линк
Благодаря предварително!

- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Обратен съединител ?
http://www.youtube.com/watch?v=MBmLJCeG ... re=related
eто това е нормален разликата е че обратния е вътре в маховика ето разгледай
http://automn.ru/vw-golf-2/volkswagen-2 ... -2632.html
Или за по елементарно си представи скоростите от клипчето от другата страна
eто това е нормален разликата е че обратния е вътре в маховика ето разгледай
http://automn.ru/vw-golf-2/volkswagen-2 ... -2632.html
Или за по елементарно си представи скоростите от клипчето от другата страна
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Обратен съединител ?
Ето какво ми прати на ЛС колегата pedalchobaba преди време когато го попитах за разликата между обикновен и обратен съединител:
Обикновено традиционните съединители са с маховик вързан на коляновия вал. Към него чрез притискателен диск е стиснат феродовия. Педала натиска една вилка с лагер и той като натисне притискателния онзи отпуска феродовия.
При обратния съединител грубо казано притискателния диск е откъм коляновия вал. Просто маховика е от нещо като две части. Феродовия диск е към скоростите. Отделянето става посредством един шиш, който върви в средата на първичния вал на скоростите, минава след феродовия диск и натиска оттатък притискателния да отдели.
Обикновено традиционните съединители са с маховик вързан на коляновия вал. Към него чрез притискателен диск е стиснат феродовия. Педала натиска една вилка с лагер и той като натисне притискателния онзи отпуска феродовия.
При обратния съединител грубо казано притискателния диск е откъм коляновия вал. Просто маховика е от нещо като две части. Феродовия диск е към скоростите. Отделянето става посредством един шиш, който върви в средата на първичния вал на скоростите, минава след феродовия диск и натиска оттатък притискателния да отдели.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kris11 и 23 госта