Къде мога да прочета ........
- niki_vw
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Къде мога да прочета ........
Къде мога да прочета нещо повече за коман рейл система принципи на работа и др.такива нещица ако някой знае линк да дава а пък и ако е на бг. bowdown bowdown bowdown
- XaBaTa™
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Къде мога да прочета ........
niki_vw написа:Къде мога да прочета нещо повече за коман рейл система принципи на работа и др.такива нещица ако някой знае линк да дава а пък и ако е на бг. bowdown bowdown bowdown
най-лесно ще ти е да използваш google търсачката


- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Къде мога да прочета ........
XaBaTa написа:niki_vw написа:Къде мога да прочета нещо повече за коман рейл система принципи на работа и др.такива нещица ако някой знае линк да дава а пък и ако е на бг. bowdown bowdown bowdown
най-лесно ще ти е да използваш google търсачката![]()
Умен това ХаВаТа бе ейййй bowdown

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
при дизела има ГНП (горивонагнетателна помпа) и от нея към всеки цилиндър има горивопровод който е след помпата и следователно под налягане.тия проводи трябва да са еднакви по дължина и дори тогава няма абсолютно еднакво налягане за всеки цилиндър.
решението е комън рейл.
взето е направо от бензиновите мотори-една помпа-един общ горивопровод под едно налягане за всички цилиндри и електрически дюзи на всеки цилиндър-абе чист бензинов МПИ (мултипойнт инджекшън) ама на туарега например налягането на дюзата е 2100(!!!)атмосфери...
е накратко тва е ХДИ(комън рейл-обща рейка)
решението е комън рейл.
взето е направо от бензиновите мотори-една помпа-един общ горивопровод под едно налягане за всички цилиндри и електрически дюзи на всеки цилиндър-абе чист бензинов МПИ (мултипойнт инджекшън) ама на туарега например налягането на дюзата е 2100(!!!)атмосфери...
е накратко тва е ХДИ(комън рейл-обща рейка)
ще разочаровам някои
common rail е разработка на FIAT
първата кола на пазара с така система е Alfa Romeo 156 JTD - 1997
след което технологията е лицензирана и на други авто производители
в момента се използва второ поколение common rail което с много краткотрайни впръквания - първят такъв двигател 1.9 JTD 16v е показан на 75-тото изложение в париж на алфа 156 и 147 - 140 кс е
сега фиат са скрюбили договор с siemens за разлаботка на електрониката на третото поколение common rail
в коман рейл-а налягането е постоянно независимо от оборотите на коляновия вал - горивото се държи под налягане в обща релса - common rail
и после се подава на всике отделен цилиндър - като налягането достига 25 000 PSI - резултата е висока мощност при ниски обороти, нисък разход на гориво и по-малко вредни емисии и не на последно място - по-тиха работа на двигателя

common rail е разработка на FIAT
първата кола на пазара с така система е Alfa Romeo 156 JTD - 1997
след което технологията е лицензирана и на други авто производители
в момента се използва второ поколение common rail което с много краткотрайни впръквания - първят такъв двигател 1.9 JTD 16v е показан на 75-тото изложение в париж на алфа 156 и 147 - 140 кс е
сега фиат са скрюбили договор с siemens за разлаботка на електрониката на третото поколение common rail
в коман рейл-а налягането е постоянно независимо от оборотите на коляновия вал - горивото се държи под налягане в обща релса - common rail

- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
turtey написа:ще разочаровам някои![]()
common rail е разработка на FIAT
първата кола на пазара с така система е Alfa Romeo 156 JTD - 1997
след което технологията е лицензирана и на други авто производители
в момента се използва второ поколение common rail което с много краткотрайни впръквания - първят такъв двигател 1.9 JTD 16v е показан на 75-тото изложение в париж на алфа 156 и 147 - 140 кс е
сега фиат са скрюбили договор с siemens за разлаботка на електрониката на третото поколение common rail
в коман рейл-а налягането е постоянно независимо от оборотите на коляновия вал - горивото се държи под налягане в обща релса - common railи после се подава на всике отделен цилиндър - като налягането достига 25 000 PSI - резултата е висока мощност при ниски обороти, нисък разход на гориво и по-малко вредни емисии и не на последно място - по-тиха работа на двигателя
Хайде да не е на Фиат..........спори се още..........кой е открил по-рано............Мерцедес със Бош или Фиат със Магнет Марели.

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта