Здравейте колеги. Значи ако може да изкоментираме нещо. Карал съм всякакви автомобили и когато се е налагало да се запали с кабели от друга кола - просто слагаш кабелите и въртиш веднага.
Сега ми се наложи да запаля Пасата с кабели и този номер не става. Не може да завърти директно. Трябва да постои около 10 минути - да се зареди собствения акумулатор и чак тогава може да завърти.
Това нарочно ли е направено така или е нещо от самите кабели?



Запалване с кабели на дизел
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запалване с кабели на дизел
В кабелите ти е проблема, при дизеловите автомобили има по-голяма консумация на ток при запалване.
- dandrv
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 09 авг 2006 15:19
- Автомобил: VW PASSAT B8 - 2016
- Двигател: 2-0 TDI 150 Hp CRLB motor
- Местоположение: София
Re: Запалване с кабели на дизел
Какви точно кабели са подходящи? На пазара се въртят от 8 до 50 лв - най-различни. То е ясно, че и от цената зависи, но не винаги е така. Ако някой може да каже изпробвана марка ще е добре.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Запалване с кабели на дизел
Търси си кабели за големи ампери.
Иначе това с 10мин е нормално, ако ти е свършил тотално акумулатора
Иначе това с 10мин е нормално, ако ти е свършил тотално акумулатора
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12132
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Запалване с кабели на дизел
dandrv написа:..... Не може да завърти директно. Трябва да постои около 10 минути - да се зареди собствения акумулатор и чак тогава може да завърти.
Това нарочно ли е направено така или е нещо от самите кабели?
Днеска на два дизелака давам ток, сигурно отиде една бутилка газ разход от бръмчане на място на 2-3000 оборота. По десетина минути, обаче немое да запалат пущините, върти обаче няма обороти и нестава и двата неможахме да ги запалиме. По - добре да ги бех дръпнал обаче тука е една лизгавица и си немаха вера че нема да ми спрът у парктроника

- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запалване с кабели на дизел
аз съм чувал, че дизел с дърпане не е убаво да са пали... ма де да знам, мое и да не е верно, некой умен да каже
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запалване с кабели на дизел
И аз така съм чувал, но пък съм палил с дърпане един Форд Фиеста, 1.8Д, може би над 15 пъти и нищо не му се случи. Може би си зависи от самия ангренаж, колко е качествен, как е опънат, знам ли. 

- ChronoS
- Мнения: 963
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
- Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
- Двигател: 2_9 Syncro
- Местоположение: мадан/Пловдив
- Контакти:
Re: Запалване с кабели на дизел
batmilko правилно е чувал 

Re: Запалване с кабели на дизел
аз си направих кабели за подаване на ток
2x16mm2 и дълги 2,5м почти по 2 3 пъти на ден давам ток и досега ми се е налагало да чакам 3 4 минути само на един транзит, иначе само закачам и пали
излезнаха ми 40 лева, малко газ и доста тинол
2x16mm2 и дълги 2,5м почти по 2 3 пъти на ден давам ток и досега ми се е налагало да чакам 3 4 минути само на един транзит, иначе само закачам и пали
излезнаха ми 40 лева, малко газ и доста тинол
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Запалване с кабели на дизел
бил е паднал до 0 за това си чакал 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Запалване с кабели на дизел
Не е от акумулаторът . На локомотивите замръзва нафтата - назавимо дали ViPover ili Alpin dizel.Факт е .
Обилно поливане на горивния филтър , ако е нагоре и магистралта с гореща вода, баене и да е на слънце.
Като не лисваме 1:10 бензинец или на 1 резервоар 2-3 керосин или газ за горене така е. Нафтата става на каша .
На минус 16,5 без бензин и сле 12л гореща вода не поиска да запали, само припалва. След като стана вечце горещо - мунус 8,5 гр и след 6л гореща вода в/у филтъра запали. Сипнах му бензинец и др сутрин при му=инус 14,5 запали от четвърт само, че от водата дюзите издаваха много интересн щум / колко ли ще изтраят на перфектните горива след като турбото е леш на 62000км
Обилно поливане на горивния филтър , ако е нагоре и магистралта с гореща вода, баене и да е на слънце.
Като не лисваме 1:10 бензинец или на 1 резервоар 2-3 керосин или газ за горене така е. Нафтата става на каша .
На минус 16,5 без бензин и сле 12л гореща вода не поиска да запали, само припалва. След като стана вечце горещо - мунус 8,5 гр и след 6л гореща вода в/у филтъра запали. Сипнах му бензинец и др сутрин при му=инус 14,5 запали от четвърт само, че от водата дюзите издаваха много интересн щум / колко ли ще изтраят на перфектните горива след като турбото е леш на 62000км

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12132
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Запалване с кабели на дизел
batmilko написа:аз съм чувал, че дизел с дърпане не е убаво да са пали... ма де да знам, мое и да не е верно, некой умен да каже
Пали се ама требе да се позасили повечко и на по висока предавка примерно 3-4 и пак е възможно да има проблеми. С на един приятел опела си правихме експерименти когато угасна последния път преди да премине във вечните ловни полета

П.С Имахме резервни части, опела беше


С редовен автомобил не бих посмял.
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запалване с кабели на дизел
така де, тая вечер чух също, че като се пали на 3-та няма проблем... на 2-ра могже да прескочи зъби ... ма мое и да не съм чул правилно де да знам 

- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Re: Запалване с кабели на дизел
В кабелите е проблема, няколко пъти съм давал на дизел и пали секунди след закачането на кабелите, но с хубави.
А за паленето на дизел с бутане е на късмет, не е задължително да прескочи, но си е рисковано има шанс и това да стане.
А за паленето на дизел с бутане е на късмет, не е задължително да прескочи, но си е рисковано има шанс и това да стане.
- maksi
- Мнения: 199
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 14:21
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: AZV
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
Re: Запалване с кабели на дизел
Почваш да редиш скоростите в обратен ред
.Това става за секунди.Прави се за да "разбие" маслото,но по-малко от трета скорост не е препоръчително.
П.С.А бе то не е препоръчително да се пали изобщо на скорост.Щом са измислили акумулатор и стартер значи колата трябва да си пали със завъртане на ключа.
П.П.С.Когато моят акумулатор беше на нула му трябваше 1 минута да се зареди и запалих при -10 градуса

П.С.А бе то не е препоръчително да се пали изобщо на скорост.Щом са измислили акумулатор и стартер значи колата трябва да си пали със завъртане на ключа.
П.П.С.Когато моят акумулатор беше на нула му трябваше 1 минута да се зареди и запалих при -10 градуса

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта