1.8 20V G60

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

1.8 20V G60

Мнениеот brabus » Вто 25 апр 2006 20:31


Това си е за офф топика, просто за пореден път се удивлявам на американците и тяхната любов към компресорите. Това, на този хубав двигател да му махнеш турбината и да сложиш G60 (онзи "безпроблематичния" компресор, поне да беше винтов) :banghead: :dontknow: Но в същото време :applause: за желанието и мерака (парите не коментирам).
ЦЪК




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 25 апр 2006 21:12


Maлеее че е и чисто нов при това,колко ли струва... :shock


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 25 апр 2006 21:27


Дали е чисто нов, повярвай ми не можем да познаем. :lol:
Чисто нов е ~ 3000$
Отремонтиран с гаранция ~1500$


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 25 апр 2006 21:36


Компресора отваря доста мотора откъм красота. И мощност качва малко :wink:

Последна промяна от L&R на Вто 25 апр 2006 21:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 25 апр 2006 21:38


Абе малко, но още на 1200 оборота имаш въртящ момент като на дизел. :lol:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 25 апр 2006 22:40


Ама красиво стой ма*каму :twisted:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 26 апр 2006 19:06


ииии като моите джанти :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 26 апр 2006 20:07


Tyan написа:ииии като моите джанти :)


Само ти трябва един G-ладер да си туриш.


Добре де в крайна сметка не мога да си направя извод здрави ли са Г-ладерите или не. Четох, че имат голям ресурс, трябва само да се подържат добре и редовно. Явно това е причината в Б-я да има малко читави ФВ-та с тези компресори.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 26 апр 2006 20:20


Дали са добри...спорна работа.
1.8 8V с G60 160 кс. (15 кс. загуба) - 1989 г.
1.8 20V с турбо 150 кс. (хипотетично без загуби) - 1998 г. или 9 години по-късно.
Аз съм почитател на компресорите, но всеки си има право на мнение.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

1,8 20 в

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 26 апр 2006 21:53


Все съм си мислил защо не са ги направили да се включват с електрически съединител тези Г-ладери(като на Лудия Макс :D ) за да може да изкарват по -дълго.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта