Това си е за офф топика, просто за пореден път се удивлявам на американците и тяхната любов към компресорите. Това, на този хубав двигател да му махнеш турбината и да сложиш G60 (онзи "безпроблематичния" компресор, поне да беше винтов) Но в същото време за желанието и мерака (парите не коментирам).
ЦЪК
Добре де в крайна сметка не мога да си направя извод здрави ли са Г-ладерите или не. Четох, че имат голям ресурс, трябва само да се подържат добре и редовно. Явно това е причината в Б-я да има малко читави ФВ-та с тези компресори.
Дали са добри...спорна работа.
1.8 8V с G60 160 кс. (15 кс. загуба) - 1989 г.
1.8 20V с турбо 150 кс. (хипотетично без загуби) - 1998 г. или 9 години по-късно.
Аз съм почитател на компресорите, но всеки си има право на мнение.
Все съм си мислил защо не са ги направили да се включват с електрически съединител тези Г-ладери(като на Лудия Макс ) за да може да изкарват по -дълго.