Като двигател по-хубав и здрав ме интересуват 1.8т 150 коня на газ или тди 150 коня
Като разход кое ще е по-добре ,дали дизела ще дава по-малак разход или на газ , говорим за пари не за литри.Примерно с ръчкане. Но дали може да се намери читаво 1.8т ?



въпроси за голф 4
- mk2_Golf83
- Мнения: 1324
- Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
- Автомобил: Голф 2
- Двигател: EZ 1983
- Местоположение: София
- GREEN_lADY
- Мнения: 3094
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: въпроси за голф 4
зимай TDI и си свиркай!
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: въпроси за голф 4
GREEN_lADY написа:зимай TDI и си свиркай!

- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: въпроси за голф 4
И според мен TDI ще върви повече и ще гори по-малко.
- tdi fen
- Мнения: 4717
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: въпроси за голф 4
вземай TDI
харчи на полвината на 1.8T а на газ не не работа 


- mk2_Golf83
- Мнения: 1324
- Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
- Автомобил: Голф 2
- Двигател: EZ 1983
- Местоположение: София
Re: въпроси за голф 4
добре, но като здравина този ТДИ здрав ли е ? проблема е че мн трудно може да се намери , търся такъв но без успех.
искам ако може да е 4х4 и да е афтоматик с предпочитане , и двуврта, с климатроник.Обикалям насам натам по афто-къщите и сайтовете.
искам ако може да е 4х4 и да е афтоматик с предпочитане , и двуврта, с климатроник.Обикалям насам натам по афто-къщите и сайтовете.
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Re: въпроси за голф 4
Този мотор е само с ръчна скоростна кутия. Афтоматик не се предлага.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: въпроси за голф 4
1.8T на газ ако ще го караш сток става, върви си колата, но ако ще го засилваш дори само с чип на газ няма да го бъде, а от друга страна да караш сток 1.8Т си е тъпо..
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: въпроси за голф 4
MK4 написа:... а от друга страна да караш сток 1.8Т си е тъпо..
И кое му е тъпото?
Аз си карам колата напълно сток и няма сила на тази земя която да ме накара да си правя пернишки гаври, изпрегания и експерименти с моето 1.8Т
Дори и газ никога не бих му сложил...
Със същия успех мога да ти кажа, че да правиш на колата си тротоарен тюнинг също е тъпо

Айде да си имаме поне уважението! Тъпо му било...

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: въпроси за голф 4
Никой не говори за пернишки експерименти и тротоарен тунинг.
Този мотор само с един чип за няколко стотин лева започва да върви осезаемо по-добре (разлика от 30 до към 40 к.с.), а при нормално шофиране разхода на гориво пада. От тая гледна точка е тъпо.
Да не говориме с инвестиция от няколко хиляди лева какви са вариантите, но това вече не всеки може да си го позволи.
Този мотор само с един чип за няколко стотин лева започва да върви осезаемо по-добре (разлика от 30 до към 40 к.с.), а при нормално шофиране разхода на гориво пада. От тая гледна точка е тъпо.
Да не говориме с инвестиция от няколко хиляди лева какви са вариантите, но това вече не всеки може да си го позволи.
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: въпроси за голф 4
Много може да се поспори за или против тунинга (било то и само чип). Лично аз надживях тези щуротии и повече няма да си го причинявам.
Доста повече смисъл открих в една запазена напълно стокова кола.
За да не се отклонявам от темата ще си кажа моето мнение:
Бих избрал 1.8Т пред дизела и бих си избил от главата мераците за газ.
Нещо което винаги ме е хвърляло в гъбите е да видя GTI на газ. Хем ще сме гъзари ама хем да ни е и евтинко щот всъщност по-клоним към скъсаняците...
Това разбира се е лична гледна точка и не обременявам никого с нея.
Доста повече смисъл открих в една запазена напълно стокова кола.
За да не се отклонявам от темата ще си кажа моето мнение:
Бих избрал 1.8Т пред дизела и бих си избил от главата мераците за газ.
Нещо което винаги ме е хвърляло в гъбите е да видя GTI на газ. Хем ще сме гъзари ама хем да ни е и евтинко щот всъщност по-клоним към скъсаняците...
Това разбира се е лична гледна точка и не обременявам никого с нея.

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: въпроси за голф 4
За газта те подкрепям напъно, мразя газ и нафта 
Относно чипа на мен не ми се вижда разумно да карам по-бавна кола с по-голям разход на гориво при инвестиция между 300-600 лв за въпросния чип. Друг е въпроса че трябва да се внимава кой ще чипне колата, защото има мърлячи.
П.С.
Имах такъв много запазен голф но не сток, а с чип, downpipe 63мм и конусен филтър и вярвай ми вървеното няма нищо общо със стоков, а разхода при нормално каране е литър надолу

Относно чипа на мен не ми се вижда разумно да карам по-бавна кола с по-голям разход на гориво при инвестиция между 300-600 лв за въпросния чип. Друг е въпроса че трябва да се внимава кой ще чипне колата, защото има мърлячи.
П.С.
Имах такъв много запазен голф но не сток, а с чип, downpipe 63мм и конусен филтър и вярвай ми вървеното няма нищо общо със стоков, а разхода при нормално каране е литър надолу

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kele6 и 22 госта