Двигател на скутер

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
biom
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Двигател на скутер

Мнениеот biom » Пон 20 юни 2005 21:47


Някой има ли идея скутер с 2-у тактов двигател по-добре ли е от такъв с 4-ри тактов?




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 20 юни 2005 21:53


зависи от целта, по принцип 2-у тактовия


biom
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот biom » Пон 20 юни 2005 21:58


Няма цел. Просто се чудя какъв да купувам. 2 или 4


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 20 юни 2005 21:59


аз бих взел 2-у тактовия


biom
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот biom » Пон 20 юни 2005 22:00


Може би и аз, но се чудех кое е предимство и кое не е ???


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 20 юни 2005 22:03


2-у тактовия има доста по-малко вибрации, по-бързо се ускорява...


biom
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот biom » Пон 20 юни 2005 22:05


Е тогава ще е 2-у тактов. Благодаря ти. :D


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 20 юни 2005 23:00


освен това на двутактовия при ремонт се сменя само буталото... няма клапани валове глупости...


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Вто 21 юни 2005 11:19


biom написа:Е тогава ще е 2-у тактов. Благодаря ти. :D

.. препоръчвам ти 4-тактов ... аз търкалям 2-ра година един 2-тактов .. ама не си е работа .. 100 или 125 к.см е напълно доволно .. има много по равнометен ход и т.н. .. тва за вибрациите въобще не е така .. 2-та такта е с по големи .. има и още един неприятен проблем .. с ауспусите .. изкарват по 2г. някъде .. и се задръстват .. после 200-300лв. .. аз сега съм с нов .. разглобяем точно заради това ...


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Двигател на скутер

Мнениеот BuGmaN » Вто 21 юни 2005 11:44


biom написа:Някой има ли идея скутер с 2-у тактов двигател по-добре ли е от такъв с 4-ри тактов?

Абе колега какво се чудиш, толкова - все едно питаш какъв Вартбург да си зема 2 или 4 такта!? Много бързо се развърта 2-тактовия но и много гориво изхвърля и от там голям разход - на 4-тактовия като му напълниш резервоарчето ще забравиш къде е! :wink:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 21 юни 2005 13:53


пълен лаик съм на тема скутери, но се замислям дали да си взема -дайте съвет за марка и колко струват на старо, има ли откъде /автокъща да се гледат/ мноо съм зле, ама ме влече в тия жеги


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 21 юни 2005 13:56


най-добре си вземи YAMAHA, а цените от 500лв нагоре


Потребителски аватар
gti_power
Мнения: 429
Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: сф.

Мнениеот gti_power » Сря 22 юни 2005 11:41


аз карам от около 1 месец скутер в софия и сам много доволен
супер се кефя
харчи много малко стигам за 0ла време в задръстванията до офиса в центъра на софия а и е кеф ръчка яко , хладничко ....

49cc e Sundiro му е марката някаква дъщерна на Yamaha , дригателя е на yamaha , задължително карам обаче с каска защото е голям шок иначе ;)

но пак аз си имам каска и яке от стария мотор ;)))

а за напред мисля да си зема пак нещо по голямо 400,600cc :)


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Сря 22 юни 2005 14:56


gti_power написа:аз карам от около 1 месец скутер в софия и сам много доволен
супер се кефя
харчи много малко стигам за 0ла време в задръстванията до офиса в центъра на софия а и е кеф ръчка яко , хладничко ....

49cc e Sundiro му е марката някаква дъщерна на Yamaha , дригателя е на yamaha , задължително карам обаче с каска защото е голям шок иначе ;)

но пак аз си имам каска и яке от стария мотор ;)))

а за напред мисля да си зема пак нещо по голямо 400,600cc :)

:lol: :lol: :lol: ... аз съм така от миналата година ... тука от две седмици от каккто спря да вали изкарвам 4-колесното само вечер .. и то защото съм се стиснал за 40лв. да купя на девойката една каска .. :wink: .. голямо кеф е че че не ти пука от задръствания .. и само дърво или стълб ти трябва да се паркираш .. :lol:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Двигател на скутер

Мнениеот maznia » Пон 06 сеп 2010 23:44


Стара тема но, да кажа и аз нещо от моят поглед нека е полезно за хората след мен които, ще четат стигнали незнайно как до тук.

Дали двутактов или четиритактов.
Давам пример с известният ямаха аерокс 50куб, 2-такта.3л на 100км
Двутактовият е по пъргав търпи на тунинг примерно - нов цилиндър кит от 50 на 70куб.3-4л на 100км.
спортен вариатор, спортен саединител, нов карб 12ка, и спортен аспух и 50 кубика моторчето става самолет спокойно вдига 70 из града и набира по бързо от кола тва при 70кг човек.
По, бързо се износва цилиндар - двигател, но при разумно дупене издържа по 2-3 години.

При 4-тактовият 50кув, много мудно животно при равен път 50км, при наклон спускане 70, при изкачване 30-40км.
По бавен все пак има клапани и върви на по бавни обороти форсира се до половината на 2-тактовият.
Предимно за олегнали мъже които небързат за никъде и си вършат просто работа с него.
доста по издръжлив от двутактовият.

За 125куб. 4-тактов и нагоре вече тва е мотор друг клас и нещата стоят друго яче. доста си върви.
Аз си взех 4 тактов китайски скутер да ходя на работа с него 50сс доволен съм и е перфектен транспорт за лятото но за 1 човек



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта