Двигател на скутер
Двигател на скутер
Някой има ли идея скутер с 2-у тактов двигател по-добре ли е от такъв с 4-ри тактов?
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
biom написа:Е тогава ще е 2-у тактов. Благодаря ти.
.. препоръчвам ти 4-тактов ... аз търкалям 2-ра година един 2-тактов .. ама не си е работа .. 100 или 125 к.см е напълно доволно .. има много по равнометен ход и т.н. .. тва за вибрациите въобще не е така .. 2-та такта е с по големи .. има и още един неприятен проблем .. с ауспусите .. изкарват по 2г. някъде .. и се задръстват .. после 200-300лв. .. аз сега съм с нов .. разглобяем точно заради това ...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Двигател на скутер
biom написа:Някой има ли идея скутер с 2-у тактов двигател по-добре ли е от такъв с 4-ри тактов?
Абе колега какво се чудиш, толкова - все едно питаш какъв Вартбург да си зема 2 или 4 такта!? Много бързо се развърта 2-тактовия но и много гориво изхвърля и от там голям разход - на 4-тактовия като му напълниш резервоарчето ще забравиш къде е!

- gti_power
- Мнения: 429
- Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: сф.
аз карам от около 1 месец скутер в софия и сам много доволен
супер се кефя
харчи много малко стигам за 0ла време в задръстванията до офиса в центъра на софия а и е кеф ръчка яко , хладничко ....
49cc e Sundiro му е марката някаква дъщерна на Yamaha , дригателя е на yamaha , задължително карам обаче с каска защото е голям шок иначе
но пак аз си имам каска и яке от стария мотор
))
а за напред мисля да си зема пак нещо по голямо 400,600cc
супер се кефя
харчи много малко стигам за 0ла време в задръстванията до офиса в центъра на софия а и е кеф ръчка яко , хладничко ....
49cc e Sundiro му е марката някаква дъщерна на Yamaha , дригателя е на yamaha , задължително карам обаче с каска защото е голям шок иначе

но пак аз си имам каска и яке от стария мотор

а за напред мисля да си зема пак нещо по голямо 400,600cc

- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gti_power написа:аз карам от около 1 месец скутер в софия и сам много доволен
супер се кефя
харчи много малко стигам за 0ла време в задръстванията до офиса в центъра на софия а и е кеф ръчка яко , хладничко ....
49cc e Sundiro му е марката някаква дъщерна на Yamaha , дригателя е на yamaha , задължително карам обаче с каска защото е голям шок иначе
но пак аз си имам каска и яке от стария мотор))
а за напред мисля да си зема пак нещо по голямо 400,600cc





Re: Двигател на скутер
Стара тема но, да кажа и аз нещо от моят поглед нека е полезно за хората след мен които, ще четат стигнали незнайно как до тук.
Дали двутактов или четиритактов.
Давам пример с известният ямаха аерокс 50куб, 2-такта.3л на 100км
Двутактовият е по пъргав търпи на тунинг примерно - нов цилиндър кит от 50 на 70куб.3-4л на 100км.
спортен вариатор, спортен саединител, нов карб 12ка, и спортен аспух и 50 кубика моторчето става самолет спокойно вдига 70 из града и набира по бързо от кола тва при 70кг човек.
По, бързо се износва цилиндар - двигател, но при разумно дупене издържа по 2-3 години.
При 4-тактовият 50кув, много мудно животно при равен път 50км, при наклон спускане 70, при изкачване 30-40км.
По бавен все пак има клапани и върви на по бавни обороти форсира се до половината на 2-тактовият.
Предимно за олегнали мъже които небързат за никъде и си вършат просто работа с него.
доста по издръжлив от двутактовият.
За 125куб. 4-тактов и нагоре вече тва е мотор друг клас и нещата стоят друго яче. доста си върви.
Аз си взех 4 тактов китайски скутер да ходя на работа с него 50сс доволен съм и е перфектен транспорт за лятото но за 1 човек
Дали двутактов или четиритактов.
Давам пример с известният ямаха аерокс 50куб, 2-такта.3л на 100км
Двутактовият е по пъргав търпи на тунинг примерно - нов цилиндър кит от 50 на 70куб.3-4л на 100км.
спортен вариатор, спортен саединител, нов карб 12ка, и спортен аспух и 50 кубика моторчето става самолет спокойно вдига 70 из града и набира по бързо от кола тва при 70кг човек.
По, бързо се износва цилиндар - двигател, но при разумно дупене издържа по 2-3 години.
При 4-тактовият 50кув, много мудно животно при равен път 50км, при наклон спускане 70, при изкачване 30-40км.
По бавен все пак има клапани и върви на по бавни обороти форсира се до половината на 2-тактовият.
Предимно за олегнали мъже които небързат за никъде и си вършат просто работа с него.
доста по издръжлив от двутактовият.
За 125куб. 4-тактов и нагоре вече тва е мотор друг клас и нещата стоят друго яче. доста си върви.
Аз си взех 4 тактов китайски скутер да ходя на работа с него 50сс доволен съм и е перфектен транспорт за лятото но за 1 човек
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта