
Наистина ли частите за Рено са скъпи?
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Наистина ли частите за Рено са скъпи?
Един приятел ми предлага неговото рено лагуна на изгодна цена. Но ми казаха, че частите за реното са доста по-скъпи от тези на VW, по често се чупели и не било добър вариант. Има ли някой който има преки впечатления?
Колата е 2000 кубика, 16 клапана. Климатроник, лети джанти 15-ки, ел. сктъкла и огледала, газов инжекцион. Моля за съвет.
Знам, че мястото на този въпрос не е за този форум, но от 7 години карам VW и редвоно следя форума, въпреки че рядко пиша.
Колата е 2000 кубика, 16 клапана. Климатроник, лети джанти 15-ки, ел. сктъкла и огледала, газов инжекцион. Моля за съвет.
Знам, че мястото на този въпрос не е за този форум, но от 7 години карам VW и редвоно следя форума, въпреки че рядко пиша.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 19:51, променено общо 1 път.
- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Наистина ли частите за Рено са скъпи?
drmilendd написа:Един приятел ми предлага неговото рено лагуна на изгодна цена. Но ми казаха, че частите за реното са доста по-скъпи от тези на VW, по често се чупели и не било добър вариант. Има ли някой който има преки впечатления?
Взимай я щом те кефи. Голф 2 не се чупи, а не Фолксваген.


-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, аз самия имам от около месец Лагуна, естествено не мисля да се разделям с Пасата
, но по темата:
Виж тук: http://www.renault-bg.com/forum.
Специално за 16V (139 к.с) мотора, той е на Volvo и е доста по скъп за поддръжка от класическия 2.0, с какъвто съм аз. За сравннение цената на ангренажния ремък ( с 2 ролки) е 368 лв., е вярно това е оферта на ауто Франс, но все пак. Съединител за тази кола - започва от 300 и нагоре. При мен смяната на ангренажа излезе 200лв. (ремък GATES + 2 ролки Ina).
Иначе филтри, накладки и др. - общо взето едно към едно с Пасата или една идея повече. Зависи спрямо чии ценоразписи и какви части се прави сравнението все пак.
Относно здравината: мога да кажа, че всичко е много, ама много относително. Първо зависи как и с какви части е поддържана колата (не можеш от един китайски шарнир - менте да чакаш чудеса, аз можех да си сменя ангренажа за 99лв. с "оригинален" от ПроМобил, но не обичам да експериментирам с турски части). Зависи, кой как и къде е карал колата - преди Пасата имах две рена 11ТХЕ и 21ТSE, и двете разбиха шарнири и др. дреболии, за същото време, за което и Пасата, въпреки,че не карам като състезател и не скачам по бордюри и дупки.
Имай в предвид, че с този мотор колата наистина върви много добре, но той си хапва порядъчно 13 - 14л/100км бензин са си нещо нормално в градски условия. Още не съм засичал моя разход, но по борд компа 10.3л/100км в София (но без пиковите часове)
Не казваш нищо за година и модификация на колата, но съм почти сигурен, че е RXE, обикновенно с този мотор е екипирано луксозното изпълнение.
Ако имаш конкретни въпроси - питай! Ще помагам с каквото мога, все пак докато избера моята доста неща понаучих за тия коли.

Виж тук: http://www.renault-bg.com/forum.
Специално за 16V (139 к.с) мотора, той е на Volvo и е доста по скъп за поддръжка от класическия 2.0, с какъвто съм аз. За сравннение цената на ангренажния ремък ( с 2 ролки) е 368 лв., е вярно това е оферта на ауто Франс, но все пак. Съединител за тази кола - започва от 300 и нагоре. При мен смяната на ангренажа излезе 200лв. (ремък GATES + 2 ролки Ina).
Иначе филтри, накладки и др. - общо взето едно към едно с Пасата или една идея повече. Зависи спрямо чии ценоразписи и какви части се прави сравнението все пак.
Относно здравината: мога да кажа, че всичко е много, ама много относително. Първо зависи как и с какви части е поддържана колата (не можеш от един китайски шарнир - менте да чакаш чудеса, аз можех да си сменя ангренажа за 99лв. с "оригинален" от ПроМобил, но не обичам да експериментирам с турски части). Зависи, кой как и къде е карал колата - преди Пасата имах две рена 11ТХЕ и 21ТSE, и двете разбиха шарнири и др. дреболии, за същото време, за което и Пасата, въпреки,че не карам като състезател и не скачам по бордюри и дупки.
Имай в предвид, че с този мотор колата наистина върви много добре, но той си хапва порядъчно 13 - 14л/100км бензин са си нещо нормално в градски условия. Още не съм засичал моя разход, но по борд компа 10.3л/100км в София (но без пиковите часове)
Не казваш нищо за година и модификация на колата, но съм почти сигурен, че е RXE, обикновенно с този мотор е екипирано луксозното изпълнение.
Ако имаш конкретни въпроси - питай! Ще помагам с каквото мога, все пак докато избера моята доста неща понаучих за тия коли.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
от 2 месеца имам туинго
маслен + въздушен в промобил общо 16 лева с ддс. изглеждат си съвсем истински.
ангренаж (предстои да сменям) в порномобил ако си спомням правилно ми казаха 68 лева с ддс комплект с ролката.
дотук друго не съм пипал, навъртях 7000км вече. колата е ужким на 58000.
на пръв поглед не са скъпи частите, не знам за лагуна точно...
маслен + въздушен в промобил общо 16 лева с ддс. изглеждат си съвсем истински.
ангренаж (предстои да сменям) в порномобил ако си спомням правилно ми казаха 68 лева с ддс комплект с ролката.
дотук друго не съм пипал, навъртях 7000км вече. колата е ужким на 58000.
на пръв поглед не са скъпи частите, не знам за лагуна точно...
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Achim Lauritzen написа:ангренажния ремък ( с 2 ролки) е 368 лв
За задно дясно стъкло накомбито (пасат B3) в юнито ми искаха 720лв. с ДДС



Ангренажните роки за рено са много скъпи, като чели са от злато тия лагери да им се невиди. Обтяжна ролка Ina за мен е 90лв. а ремъка Gates е 37лв. За волвовия мотор нещата са още по зле! Не ми се мисли във Мото пфое какво ще искат, но все поак има и други читави алтернативи.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
nii написа:от 2 месеца имам туинго
маслен + въздушен в промобил общо 16 лева с ддс. изглеждат си съвсем истински.
ангренаж (предстои да сменям) в порномобил ако си спомням правилно ми казаха 68 лева с ддс комплект с ролката.
дотук друго не съм пипал, навъртях 7000км вече. колата е ужким на 58000.
на пръв поглед не са скъпи частите, не знам за лагуна точно...
Хубав маншон за външното каре на твоята кола струва 30лв, а няма да ти казвам как се сменя

-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Благодаря за бързите и полезни отговори.
малко повече инфо за колата - първа регистрация 96 година, модификация RXE /както правилно предполага Shadow_GL/, климатроник, ел.пакет, плюш, централно /с малка повреда според продавача/, аларма, газов инжекцион BRC, слаган в Италия, лети джанти 15 цола, бордо металик, валутно каско за 9000 лв., изтичащо на 14 август, ГО, винетка - целогодишни. Минуси - две леки огъвания на вратите, които продавача ще оправи преди продажбатата, пукната предна решетка, пукнат /с дупка/ заден светлоотразител на багажника, съединител за смяна, гуми - галоши, за махане на катализатор и поставяне на резонатор, смяна на филтъра на климатроника, без музика. Колата е поддържана във оторизирани сервизи на Рено, с оригинални части. Има нов акумулатор Бош необслужваем, нова бензинова помпа 450 лв., семенени някакви си "щанги" по предното окачване и май консумативите по предното окачване.
Сичкото туй ламарина - 5000 лв. Офертата е от близък приятел на моя кръстник. Не е обявена за продажба все още.

малко повече инфо за колата - първа регистрация 96 година, модификация RXE /както правилно предполага Shadow_GL/, климатроник, ел.пакет, плюш, централно /с малка повреда според продавача/, аларма, газов инжекцион BRC, слаган в Италия, лети джанти 15 цола, бордо металик, валутно каско за 9000 лв., изтичащо на 14 август, ГО, винетка - целогодишни. Минуси - две леки огъвания на вратите, които продавача ще оправи преди продажбатата, пукната предна решетка, пукнат /с дупка/ заден светлоотразител на багажника, съединител за смяна, гуми - галоши, за махане на катализатор и поставяне на резонатор, смяна на филтъра на климатроника, без музика. Колата е поддържана във оторизирани сервизи на Рено, с оригинални части. Има нов акумулатор Бош необслужваем, нова бензинова помпа 450 лв., семенени някакви си "щанги" по предното окачване и май консумативите по предното окачване.
Сичкото туй ламарина - 5000 лв. Офертата е от близък приятел на моя кръстник. Не е обявена за продажба все още.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Хубава цена ти е дал при тва и е тъпкана с екстри.Ама като се има предвид че тва е горен клас кола и като казваш кви ремонти и забележки и се поправят последния месец маи собственика си е бил голям марляч.А тва с малката повреда според продавача го остави да си я оправи тои за малко пари пак тогава я зимаи.Като я земаш метния на един компютар как бачка на газ и бенц и и мерни компресията.Иначе е доста локсозна и мазна кола.И от тоз мотор с клапаните икономия не чакаи.А всъщност няма ли някое изгодно предложение с по конвенционален мотор.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, като цяло цената не е лоша, но съдейки по нещата, които изброяваш май ще трябва да добавиш едно 2000лв. за да направиш колата така, че да ти носи удоволствие. Съдейки по това колко неша са и причинени, май не се е радвала на добро отношение, а това предполага и доста скрити дефекти.
Относно централното закл. - не знам какво разбираш под малка повреда, но да ти кажа аз - това е доста сложна система, която в оригинал се управлява от дистанционно в ключа за запалване (инфра ред или радиосигнал според годината на производство) тази система управлява и вградения имобилаизер на колата. При мен в ключа има и допълнителен чип (т.нар. транспондер) без който просто няма палене дори с перфектен дубликат на ключа. Един "малък" проблем в тая система, появил се на дълъг път може да ти докара доста ядове.
Огледай хубаво електрониките на колата, т.е. всичко което подлежи на ON/OFF, често проблемите са само в нагорели букси но......
За останалото колегите са го казали - задължително мини през компютър! Добре е някой, който разбира да погледне и климатика, тази екстра в лагуните понякога се оказва едно доста скъпо удоволствие.
Не искам да те убеждавам или разубеждавам, това си е личен избор, но моя съвет е хубаво да прегледаш темите във форума на Рено. Ако не си състезател, те съветвам да послушаш колегата Rabbit_TDI и да се огледаш за някое изгодно предложение с конвенционален мотор.
Имай в предвид, че в момента търсенето на лагуни е доста голямо и читави коли рядко се задържат дълго на пазара.
В крайна сметка всичко опира и до късмет.
УСПЕХ!
Относно централното закл. - не знам какво разбираш под малка повреда, но да ти кажа аз - това е доста сложна система, която в оригинал се управлява от дистанционно в ключа за запалване (инфра ред или радиосигнал според годината на производство) тази система управлява и вградения имобилаизер на колата. При мен в ключа има и допълнителен чип (т.нар. транспондер) без който просто няма палене дори с перфектен дубликат на ключа. Един "малък" проблем в тая система, появил се на дълъг път може да ти докара доста ядове.
Огледай хубаво електрониките на колата, т.е. всичко което подлежи на ON/OFF, често проблемите са само в нагорели букси но......
За останалото колегите са го казали - задължително мини през компютър! Добре е някой, който разбира да погледне и климатика, тази екстра в лагуните понякога се оказва едно доста скъпо удоволствие.
Не искам да те убеждавам или разубеждавам, това си е личен избор, но моя съвет е хубаво да прегледаш темите във форума на Рено. Ако не си състезател, те съветвам да послушаш колегата Rabbit_TDI и да се огледаш за някое изгодно предложение с конвенционален мотор.
Имай в предвид, че в момента търсенето на лагуни е доста голямо и читави коли рядко се задържат дълго на пазара.
В крайна сметка всичко опира и до късмет.
УСПЕХ!
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София