многото електроника

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

многото електроника

Мнениеот Andrey » Пон 17 юли 2006 16:15


Провокиран съм от една тема на колега със Сеат, закъсал в Бургас и сума време никой не може да разбере защо не му пали колата /дано да се е оправил човека/.
Та с две думи - мислите ли че има нужда от толкова електроника по колите? Или другояче, кои според вас са смислените екстри. Не съм спец, обаче доста години карам безпроблемно бе всякакви устройства. Не виждам какъв е смисъла нещо да ми включва чистачките или фаровете, да ми гаси мотора, когато нямам вода в чистачките.
Ако ви е интересно-давайте.




Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Пон 17 юли 2006 16:18


колко по нова кола толкова повече електроника....аз съм за прогрес да има :D


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Пон 17 юли 2006 16:18


santo_trafficante написа:колко по нова кола толкова повече електроника....аз съм за прогрес да има :D


:да:

Ами лично аз д ати кажа има смисъл.Може наистина да има повечко проблеми с повечето техника ,но така колите се усъвършенстват и стават все по сигурни ,стабилни и удоволствието от шофирането става все по голямо.


Потребителски аватар
stanislav_s
Мнения: 579
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот stanislav_s » Пон 17 юли 2006 16:29


Според мен, многото електроника=на много главоболия, особено при масовия автомобил в БГ - 13 - 14 годишният. Но от друга страна пък повечето електроника = на повече удобства и комфорт в шофирането.
:wink:


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пон 17 юли 2006 16:37


Повече електроника = всички гледат както индианец пишеща машина
това е проблема с електрониката
Просто няма достатъчно информация и схеми за да може майсторите (че дори и "обикновенните потребители") да се образоват и като се появи проблем с електрониката ако не могат да го отстранят поне да разберат какво точно се е прецакало.


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Пон 17 юли 2006 16:43


Flatmo написа:Повече електроника = всички гледат както индианец пишеща машина
това е проблема с електрониката
Просто няма достатъчно информация и схеми за да може майсторите (че дори и "обикновенните потребители") да се образоват и като се появи проблем с електрониката ако не могат да го отстранят поне да разберат какво точно се е прецакало.
то си има фирмени сервизи за тая работа не може всеки да ти бъзика в софта!и да ти качва измислени чипчета за по 200-400лв и да се скапе колата за 1год :!: имаш хубава кола =фирмен сервиз и си плащаш за гяволията ако ли не... :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 17 юли 2006 16:46


Важно е какво мислят производителите, а при тази конкуренция няма как да е без електроника. Например кой ще си купи нова кола с карбуратор или дизел с механична помпа.


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Пон 17 юли 2006 16:54


нови технологии дават и икономия на гориво и т.н е да и чарковете са доста по скъпи...електронна помпа дизелова е майка си и баща си:)


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 17 юли 2006 17:20


Е то какво излиза - дадеш газ -> колата сама определя колко бензин да пуска да не би да превъртиш гуми. Натиснеш спирачка -> пак колата ти бута педала нагоре. Тръгнеш да завиваш -> колата ти натиска спирачката. Влезеш на магистрала -> колата сама държи волана и газта. Пак на магистрала -> колата автоматично държи дистанция зад предния автомобил. Караш бавно -> волана лесно се върти, караш бързо -> айде спирачка и на волана. Не можеш да паркира? Няма проблем.. колата сама ще се паркира ( мечтата на жената ). Ъъъъъ а къде отиде удоволствието от карането? Че кво удоволствие бре.. колата се превръща все повече в средство да стигнеш от А до Б. Нали сте гледали сай-фай филмите. Влизаш в колата, казваш къде искаш да отидеш и колата сама стига там... ми сори ама тоя вариант мен не мъ кефи.
Колкото до ремонтите.. мисля че след някоя и друга годинка това да легнеш на бира под колата в неделя ще бъде само носталгичен спомен.
По белите страни с белите хора, получават нормално пари с които да не ги притесняват сумите които им искат от оторизираните сервизи. Абе за квото и да си говорим, всичо опира до пари :).


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Пон 17 юли 2006 18:31


Muncho написа:...


Щом искаш да караш ,вземи си едно WRC и давай газ колкото искаш.Завивай с колкото искаш и караи колкото близо искаш до друг автомобил.Аз лично предпочитам сигурноста пред.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 17 юли 2006 19:35


за съжаление в България и във фирмените сервизи гледат електрониките "умно" :(

L&R написа:Например кой ще си купи нова кола с карбуратор или дизел с механична помпа.

Аз. :wink:


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пон 17 юли 2006 19:38


Колкото по-опростено толково по-малко грижи и проблеми на път. Ако има нови коли с карбуратори и аз бих си взел без да му мисля. Нито хидравлики искам нито нищо. :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 17 юли 2006 19:45


blacki написа:Колкото по-опростено толково по-малко грижи и проблеми на път. Ако има нови коли с карбуратори и аз бих си взел без да му мисля. Нито хидравлики искам нито нищо. :)



Нека да е така.. знам само едно .. "ТО" мисли по бързо от мене.. мисли повече от мене, смята повече от мене .. помни повече от мене.. значи е по добро от мене :) (елка ? :lol: )


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 17 юли 2006 20:22


golfer написа:за съжаление в България и във фирмените сервизи гледат електрониките "умно" :(

L&R написа:Например кой ще си купи нова кола с карбуратор или дизел с механична помпа.

Аз. :wink:

Бг не е критерий за покупка и потребление на нови автомобили, а останалите стотици хиляди какво ще ги правят :lol:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 17 юли 2006 22:21


L&R написа:Бг не е критерий за покупка и потребление на нови автомобили,..

факт неоспорим.
за фирмените сервизи писах заради мнението на трафиканта.
то си има фирмени сервизи за тая работа не може всеки да ти бъзика в софта!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта