




П.П. Иначе колата много ми хареса и цената също, ама да не правим реклама все пак.

Ото Кац написа:единственото разумно обяснение, което намерих за себе си е, че това спомага за по-плавната смяна на предавките, избягване на силния спад в оборотите между смяната им и следователно като ефект по- постоянна работа и по-малко натоварване на двигателя... но все пак нека някой по-сведущ по въпроса каже най-добре!
JFIAT написа:Да и аз така си мисля, че се облекчава значително работата на синхронизатора и двигателя, макар, че ако си свикнал да ползваш междина газ.. незнам това дали няма да е... много странно и неадекватно!?
Също така ми е любопитно дали колата задъжа оборотите на 1-ва и 2-ра предвака (според мен най-малкото при 1-ва не би трябвало)?
Ото Кац написа: по същия начин задържаше оборотите високи за секунда-две след натискане на съединителя.
единственото разумно обяснение, което намерих за себе си е, че това спомага за по-плавната смяна на предавките, избягване на силния спад в оборотите между смяната им и следователно като ефект по- постоянна работа и по-малко натоварване на двигателя...
ACCELERATOR написа:Доколкото знам, това се прави от екологична гледна точка, защото при рязко падане на оборотите сместа не се изгаря добре и в атмосферата постъпват вредни газове. Още пежото ми имаше джаджа до карбуратора, за плавно падане на оборотите, и тогава ми обясниха каква й е функцията.![]()
А това за междинната газ, че било отживелица си е велика глупост... Като подаваш междинна газ, пазиш не само синхронизаторите, но и съединителя, освен това се избягва характерното придърпване, когато включиш на по-ниска предавка.