Here is a pic of the Peugeot distributor setup which is a straight fit on the VW 1.8 and 2.0 16v engines.
It uses the VW carb ignition loom from either a 1.6 / 1.8, or the smaller 1.1 / 1.3 engines that use the TCI electronic ignition system.
The ignition module (top left) needs to be changed for the Peugeot one as the dizzy uses a different operating principle from the VW type.
Wiring wise, the black wire disappearing out of shot in the lower centre of the pic is the earth connection that goes to the battery negative. It is actually a brown wire in a black sleeve.
The coil wires stay as normal, ie. On the left of the coil are the green wire and the red / black trace wire which connect to the coil negative terminal. The red / black trace wire is the rev counter signal and there will be a red / black trace wire in the existing engine bay loom.
Then on the right of the coil there is the black wire which connects to the coil positive terminal. There will be another black wire in your existing engine bay loom that also connects to the coil positive and supplies 12v when the ignition is switched on.
This leaves the wires to the distributor that need altering to allow the Peugeot dizzy lead to connect to the VW loom. There are 3 wires, one is a screen. These connect by cutting off the white connector on the Pug dizzy lead then joining as follows.
Brown / white trace on the VW loom, connects to the copper screen on Pug dizzy lead.
Green / white trace on VW loom, connects to red on Pug dizzy lead.
Red / black trace on VW loom, connects to black on Pug dizzy lead.
I use different terminals for these three wire connections so I can just plug another dizzy in without having to remember which wire went where.
There are a several differenet types of dizzy cap for the Pug. Spring clip and screw fitting cap, and also pin or socket HT lead connections. You will need the socket type HT connections for the VW HT leads and whatever type of cap location suits your dizzy.
This is for the Bosch dizzy. There are other types that do not work with this setup so be careful when sourcing parts. Bosch dizzy and the blue coloured ignition module are what you are after.
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=228143 линк към сайта от който съм взел текста



Превод от английски на полезен текст за дистрибутор
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна- кв.Виница
Превод от английски на полезен текст за дистрибутор
- Прикачени файлове
Последна промяна от ivo_asenov на Вто 22 фев 2011 11:54, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна- кв.Виница
Re: НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА ПРЕВЕДЕ ТОВА ОТ АНГЛИЙСКИ!
Идеята ми е да се преведе и да се направи една полезна тема. 

- toshe v ataka
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА ПРЕВЕДЕ ТОВА ОТ АНГЛИЙСКИ!
Той използва въглехидрати VW запалване стан или от 1.6 / 1.8, или по-малките 1.1 / 1.3 двигатели, които използват TCI система за електронно запалване.
За запалване модул (горе вляво) трябва да се промени за един Peugeot като замаяни използва друг принцип, които оперират от типа VW.
Окабеляване мъдър, черният проводник изчезват от изстрел в долния център на своя земя е връзка, която отива в батерията отрицателни. Това всъщност е кафяв проводник в черен ръкав.
Бобина кабели престой, както обикновено, т.е.. От ляво на бобината са на зелена тел и червено / черно следи от тел, която се свърже с намотка отрицателния полюс. В червена / черна следа проводник е на оборотомера сигнал и ще има червени / черни следи тел в съществуващите залив двигател стан.
След това в правото на антената там е черна жица, която се свързва с намотка плюс. Няма да има друга черна тел в съществуващата двигателния отсек стан, които също се свързва със серпентина положителни и доставки 12v, когато запалването е включено.
Това оставя тел на дистрибутора, които трябва да се позволи промяна на Peugeot замаяни доведе да се свърже с VW стан. Има 3 кабела, един е на екран. Те се свържете с прекъсване на бял конектор на замаяни Мопс доведе след присъединяването, както следва.
Браун / бели следи на VW стан, се свързва с меден екран на Мопс замаяни олово.
Зелени / бели следи на VW стан, се свързва с червено Мопс замаяни олово.
Червено / черно следа на VW стан, се свързва с черен цвят на Мопс замаяни олово.
Използвам различни терминали за тези три метални връзки, така че може просто да включите в друг замаяни, без да се налага да помните, който беше там, където тел.
Има няколко вида differenet на замаяни капачка за Мопс. Пролет клип и винт монтаж шапка, а също и щифт или гнездо връзки водят HT. Вие ще трябва контакта връзки тип HT за VW HT води и независимо от вида на костюми капачка местоположението си замаян.
Това е за световъртеж Бош. Има и други видове, които не работят с тази настройка, така че бъдете внимателни при източника части. Bosch замаяни и оцветени в синьо модул запалване са това, което търсите.
За запалване модул (горе вляво) трябва да се промени за един Peugeot като замаяни използва друг принцип, които оперират от типа VW.
Окабеляване мъдър, черният проводник изчезват от изстрел в долния център на своя земя е връзка, която отива в батерията отрицателни. Това всъщност е кафяв проводник в черен ръкав.
Бобина кабели престой, както обикновено, т.е.. От ляво на бобината са на зелена тел и червено / черно следи от тел, която се свърже с намотка отрицателния полюс. В червена / черна следа проводник е на оборотомера сигнал и ще има червени / черни следи тел в съществуващите залив двигател стан.
След това в правото на антената там е черна жица, която се свързва с намотка плюс. Няма да има друга черна тел в съществуващата двигателния отсек стан, които също се свързва със серпентина положителни и доставки 12v, когато запалването е включено.
Това оставя тел на дистрибутора, които трябва да се позволи промяна на Peugeot замаяни доведе да се свърже с VW стан. Има 3 кабела, един е на екран. Те се свържете с прекъсване на бял конектор на замаяни Мопс доведе след присъединяването, както следва.
Браун / бели следи на VW стан, се свързва с меден екран на Мопс замаяни олово.
Зелени / бели следи на VW стан, се свързва с червено Мопс замаяни олово.
Червено / черно следа на VW стан, се свързва с черен цвят на Мопс замаяни олово.
Използвам различни терминали за тези три метални връзки, така че може просто да включите в друг замаяни, без да се налага да помните, който беше там, където тел.
Има няколко вида differenet на замаяни капачка за Мопс. Пролет клип и винт монтаж шапка, а също и щифт или гнездо връзки водят HT. Вие ще трябва контакта връзки тип HT за VW HT води и независимо от вида на костюми капачка местоположението си замаян.
Това е за световъртеж Бош. Има и други видове, които не работят с тази настройка, така че бъдете внимателни при източника части. Bosch замаяни и оцветени в синьо модул запалване са това, което търсите.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА ПРЕВЕДЕ ТОВА ОТ АНГЛИЙСКИ!
Ивчо,ама няма нужда да се вика из форумите
Едно "моля",дали няма да свърши повече работа

Едно "моля",дали няма да свърши повече работа

- toshe v ataka
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА ПРЕВЕДЕ ТОВА ОТ АНГЛИЙСКИ!
ivo_asenov написа:Here is a pic of the Peugeot distributor setup which is a straight fit on the VW 1.8 and 2.0 16v engines.
It uses the VW carb ignition loom from either a 1.6 / 1.8, or the smaller 1.1 / 1.3 engines that use the TCI electronic ignition system.
The ignition module (top left) needs to be changed for the Peugeot one as the dizzy uses a different operating principle from the VW type.
Wiring wise, the black wire disappearing out of shot in the lower centre of the pic is the earth connection that goes to the battery negative. It is actually a brown wire in a black sleeve.
The coil wires stay as normal, ie. On the left of the coil are the green wire and the red / black trace wire which connect to the coil negative terminal. The red / black trace wire is the rev counter signal and there will be a red / black trace wire in the existing engine bay loom.
Then on the right of the coil there is the black wire which connects to the coil positive terminal. There will be another black wire in your existing engine bay loom that also connects to the coil positive and supplies 12v when the ignition is switched on.
This leaves the wires to the distributor that need altering to allow the Peugeot dizzy lead to connect to the VW loom. There are 3 wires, one is a screen. These connect by cutting off the white connector on the Pug dizzy lead then joining as follows.
Brown / white trace on the VW loom, connects to the copper screen on Pug dizzy lead.
Green / white trace on VW loom, connects to red on Pug dizzy lead.
Red / black trace on VW loom, connects to black on Pug dizzy lead.
I use different terminals for these three wire connections so I can just plug another dizzy in without having to remember which wire went where.
There are a several differenet types of dizzy cap for the Pug. Spring clip and screw fitting cap, and also pin or socket HT lead connections. You will need the socket type HT connections for the VW HT leads and whatever type of cap location suits your dizzy.
This is for the Bosch dizzy. There are other types that do not work with this setup so be careful when sourcing parts. Bosch dizzy and the blue coloured ignition module are what you are after.
ето превод колега
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна- кв.Виница
Re: НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА ПРЕВЕДЕ ТОВА ОТ АНГЛИЙСКИ!
Съжалявам за ГЛАВНИТЕ БУКВИ
Колеги аз вече опитах със гугъл преводача и не ми харесва превода
"делко"= "замаян"

Колеги аз вече опитах със гугъл преводача и не ми харесва превода
"делко"= "замаян"

-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна- кв.Виница
Re: Превод от английски на полезен текст за дистрибутор
http://www.veedubz.co.za/xvforum/viewto ... =29&t=9364
Тук също има информация която е много полезна ако някой може да преведе точно какво пише много хора ще са му благодарни , аз не разбрах този дългия вал за какво се сменя ?
Тук също има информация която е много полезна ако някой може да преведе точно какво пише много хора ще са му благодарни , аз не разбрах този дългия вал за какво се сменя ?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Превод от английски на полезен текст за дистрибутор
Доколкото виждам искаш да сложиш на електронно запалване от Пежо на VW или обратното.Защото според текста from Peugeou to VW..Идеята ти е да сложиш карбуратор на кола с инжекцион?
- Presian
- Мнения: 490
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 17:30
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: BAG
- Местоположение: Пловдив
Re: Превод от английски на полезен текст за дистрибутор
Тоше, майна, тоя жужъл превод е меко казано странен...се едно го е превеждала начална учителка по физическо де'а...
Довечера, като се прибера, мое да го побългаря, ако все още никой не е сторил това богоугодно дело...
Довечера, като се прибера, мое да го побългаря, ако все още никой не е сторил това богоугодно дело...

-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна- кв.Виница
Re: Превод от английски на полезен текст за дистрибутор
Колата (пасат 2Е) в момента се кара само на газ, а искам да минавам на 4 карбуратора от мотор, затова съм се насочил към този вид запалване, знам английски колкото да намеря информация в интернет, но за детайлите разчитам на някой по вещ, дал съм текст и още един линк който ползва систама от 1.6 с вакуум който също ме устройва, просто незнам за какво служи този дългия вал(забравих му името
)
До колкото аз разбрах се прави нова чашка, и се сменя зъбното колело на самото делко , така направено би трябвало да сработи с моя си вал
По този начин ще помогнете на мен и ще направим една полезна тема за всички останали

До колкото аз разбрах се прави нова чашка, и се сменя зъбното колело на самото делко , така направено би трябвало да сработи с моя си вал

По този начин ще помогнете на мен и ще направим една полезна тема за всички останали

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта