Смяна на инсталация

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Смяна на инсталация

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 17 авг 2006 22:00


От доста време се чудя-трябва ли да се сменя инсталация при смяна на карбураторен двг с двг с механичен инжекцион (визирам 1.3 с 1.8 ).
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 17 авг 2006 22:47


Защо,да не мислиш да сменяваш мотора?Май няма да минеш само с няколко кабела!


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 18 авг 2006 10:12


Имам планове за бъдеща смяна,но не искам да махам таблото, инсталацията също трябва да си остане същата.Спирачките и окачването могат да си останат ,най много да сменя предните апарати.Механичната инжекция знам че няма компютър и се чудя дали старите кабели ще вършат работа.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 18 авг 2006 18:53


На мен също ми минават някакви еретични мисли през главата :roll:Механичната инжекция няма комп.,но това не значи че играчката ще е по малка при окабеляването на мотора,затова ако си сериозен може взаимно да се допълваме,кой каквото знае или разбере да го сподели с другия :wink: Като начало ще ти кажа че имам инсталацията на един 1.8 мех.инжекцион,и не всичко ми е ясно кое къде се връзва,апропо има две" реленца" към нея, които като ги отворих се оказа че не са релета! Вътре има елетроника която командва помпата и допълнителното подаване на гориво при студен двг.По подразбиране и с една първобитна схема ми се изясниха някой кабели къде се връзват ,но за други си нямам никаква идея! :cry: Търсих насам натам из нета но нищо съществено не можах да намеря за инсталацията на този двг.,няма подробна схема,или поне аз не я намерих. Аре сега си ти,колега. :D


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 20 авг 2006 12:23


Все ми се струва че освен двете бензинови помпи(или една) и клапан за студен старт не са по различни от карбураторните.КР има компютър но е за запалителната система а 8V са със нормална транзисторна запалителна с-ма.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 20 авг 2006 17:31


Абе пак не се очертава да е много лесно!Не ми е много ясно кое точно от къде е захранено,къде трябва да е от конт.ключ ,и къде постоянен +.А има и един кабел дето влиза в делкото,взима сигнал от там.Моето делко е друг модел от (1.6 пн),а другия мотор е (1.8 ев),и е с друг модел делко!И нямам си и идея дали мога да го ползвам ,иначе лошо може да се наложи смяна на цялото запалване :cry: Хич няма да е лесно!Май ако знаех за какво става въпрос доста щях да помисля,преди да се нахвърля така!И аз си мислех че като е мех. инжекцион монтажа му трябва де лесен,ама май съм сбъркал! :wink:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 23 сеп 2006 20:23


Според мен най лесно ще е да се намери кола донор с работещ двигател и скоростна кутия,може и ударена и направо да се разкачат от шарнирите и да се сложат на моито купе барабар с запалителната система.Лоста за скоростите ,кабелите за стартера мисля че ще паснат и остава да се свърже запалването и захранването на бензиновите помпи.Само не ми е ясно дали датчиците за температурата ще паснат.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта