Утечка на ток евентуално?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Утечка на ток евентуално?

Мнениеот passi1 » Пет 18 авг 2006 10:16


Здравейте колеги, имам едно питане.
Съмнявам се, че имам утечка на ток от купето защото веднъж ми се разреди акумулатора без видима причина, някой знае
ли как мога да разбера дали това е така?




Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Пет 18 авг 2006 10:31


Ами на по старите коли се гледаше така: Откачаш едната клема и ако като я доближиш до акумулатора прескочи искра начи има утечка. Ама тея новите коли има секви работи вързани (аларми и др) и постоянно си има ток. Пробвай с уред да измериш колко ток ти дърпа на загасена кола.

Последна промяна от mishu на Пон 21 авг 2006 14:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 18 авг 2006 10:32


Откачаш едната клема на акумулатора и включваш последователно един амперметър! Консумацията , барабар с алармата не трябва да надвишава 25-30 mA !


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Re: Утечка на ток евентуално?

Мнениеот tyo » Пет 18 авг 2006 10:35


passi1 написа:Здравейте колеги, имам едно питане.
Съмнявам се, че имам утечка на ток от купето защото веднъж ми се разреди акумулатора без видима причина, някой знае
ли как мога да разбера дали това е така?


Първо провери алармата, особенно ако е стара! И особенно ако има автономна батерия :wink:
Казвам ти го от опит! Имал съм такъв проблем. Смених елементите на автономна батерия и всичко "заспа".


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Пет 18 авг 2006 10:44


А сега акумулатора наред ли ти е?

Последна промяна от mishu на Пон 21 авг 2006 14:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Пет 18 авг 2006 13:10


Колеги благодаря ви за отзивчивостта!
mishu попита дали сега акумулатора е наред?
Значи, след този случай ми дадоха ток от друга кола и аз запалих без особени затруднения. След като разбрах, че само за 5 дена, през които не съм карал колата акумулатора се е изтощил започнах да откачам масата на акумулатора, когато нямам намерение да я карам повече от 2 дни. Поради това окото на акумулатора отново стана зелено т.е. това трябва да покаже, че е акумолатора наред (купих я с капсулиран BOSCH). От тогава не съм имал проблеми с паленето, но това е защото откачам масата.
WDW, това с амперметъра ще го проверя още утре!
tyo, алармата ми я монтираха тук когато си купих колата т.е. преди почти 2 години.


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Пет 18 авг 2006 17:21


На мен така ми падна изведнъж едно време, но беше от акумулатора. Седеше си зелено окото, напрежение екстра, но като го натовариш - НЪЦКИ. Добре, че беше в гаранция. Най-сигурно с амперметъра пробвай.

Последна промяна от mishu на Пон 21 авг 2006 14:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 18 авг 2006 17:39


Здравейте. При мен консумацията на празен ход е от порядъка на 30 мА, а ето сега нещо пак се позамисли леко дали да завърти. Това е втори акумулатор, не нов, но ми го даде дядото по-миналата седмица, защото моя си не запали след ден и полвина престой. След подаване на ток от друга кола завърта перфектно, а и не се чува да стържи стартера на умрели втулки. Клемите са стегнати... направо си се чудя от какво може да е!?!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 18 авг 2006 19:32


Добре де , ти провери ли го как е положението? едното е например акумулатора е ситемно недозареден, защото вместо до 14.1- 14.4V се зарежда до някаква друга стойност.... ;) Някога имаше една "натоварваща вилка" която натоварва с товар ( калибриран ;) ) и ако се измери напрежение на клемите под определена стойност го пишеш в разход.... а и капацитета намалява с времето като опада активната маса по дъното...а наи добрия начин да ти изкара само гаранцията е да го налееш с "преварена вода" .....


Потребителски аватар
Huse
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Huse » Пет 18 авг 2006 20:23


При мен се получи подобен инцидент - причината се оказа постоянно светеща лампа в багажника - износен механичен ключ не изключваше захранването към тази лампа при затворен капак на багажника.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 19 авг 2006 0:58


Отдавна се чдя дали да не си направя товарна вилка... Не е много сложно, подходящи резистори се намират.
А иначе при мен зареждането на повече от 13.8V не се вдига... Ама винаги е било на толкова, а до скоро проблеми с акумулатор нямах...
Явно и двата са за в коша, ама... уж втория е почти нов... на някакви си месеци пише, че е...


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Съб 19 авг 2006 6:05


radotom написа:А иначе при мен зареждането на повече от 13.8V не се вдига... Ама винаги е било на толкова, а до скоро проблеми с акумулатор нямах...

По спомен от аутодата - 13.5-14.5 трябва да е зареждането. Бих проверил за консумация щом не ти държи повече от ден и половина. Всъщност ако пада акумулатора ти толкова бързо аз залагам за 1.5А-2А консумация.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 19 авг 2006 13:05


theater написа:... ако пада акумулатора ти толкова бързо аз залагам за 1.5А-2А консумация.

Ами там е работата, че го мерих и циираната цифра е точна... поне в дадения момент...


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 20 авг 2006 11:59


Основния проблем при дъртите или не много качествени акумулатори е, че когато активната маса изпада от клетките например започва вътрешен саморазряд, поради това заредения акумулатор може за броени часове да "отънее" На мен нампример на служебния Спринтер един ден започна да държи "тока" само по няколко часа - спираш за 4 часа, и след това лампите примижават, електрониката "избибква" 4 пъти ( тои е CDI ) и се изгася.... всичко.... решение: проверка с вилка, нов и газ!!! :D

или пък евентуално....http://peugeotclub.info/page.php?55


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Пон 21 авг 2006 10:06


Здравейте отново.
Малко се забавих, но пак съм тук и като гледам темата е предизвикала интереса на много хора.
Измерих с мултицета консумацията на изагасен двигател и тя е 22 - 23 mA. Според това, което казва WDW всичко трябва да е наред. Ще мина на варианта на tyo т.е. ще проверя и алармата. Ако и това не е причината май ще трябва да я търся някъде по кючетата на осветлението и аз ...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: drotomir, powerade и 76 госта