
Ето малко инфо, но на англииски:
"Auto Motor und Sport" is reporting that the VW Passat Coupé is really coming 2008. You can read more about it in their latest issue.
The VW Passat Coupé will come with 4- and 6-cylinder-engines. Base engine is the 1.4 TFSI with 170 bhp. Top engine will be a 3.6 VR6 with 280 bhp.
Според немското списание "Авто мотор спорт" VW Passat Coupé ще бъде реалност през 2008.
Четете за това в новия брой на изданието. VW ще бъде с 4 и 6 цилиндров двигател.
Базата на мотора е 1.4 TFSI със 170 конски сили. Най-добрия двигател ще бъде 3.6 VR6 със 280 конски сили
VW Sfero 2007


По всичко изглежда, че VW работят автомоил в празнината межу Пасат и Фаетон. Но дори и работейки с Мазарати за този технологичен трансфер разходите ще са огромни.
Поради тази причина не сме сигурни дали ще види бял свят... също така задно задвижване звучи странно, но нека да видим!
По тази причина, ние не сме сигурни дали тази идея ще види бял свят... още повече, задно предаване ни звучи малко невероятно, но нека видим.
За да запълнят празнината м/у седаните на Пасат и Файтон, от Волксваген се очаква да представят хибрид с предно разположен двигател и задно задвижване. Представената през 2005 концпеция, би трябвало да е готова за производство през 2007.
Името Стефо е регистрирано от ФВ през Юни 2003. Вътрешни информатори ни казаха че Сферо ще е хибрид м/у Wagon и SUV, въпреки че няма да се предлага във вариант с 4 задвижващи колела.
За да се намалят разходите по разработката, Бернд и шефа на Ферари (Лука Ди .. ) казаха, че са се споразумели за уникален технологичен трансфер : Докато Мазерати ще доставят шаситата от техния чисто нов Куатропорте седан за база на новия Сферо, ФВ ще осигурят техните 4х4 Таурег шасита, за основа на бъдещия SUV Мазерати Кубанг. Тази сделка е доста привлекателна и за двете страни, докато шасито на Таурег се счита за най-доброто в момента, шасито на Куадропорте (незнам кво се пада) позволява отлично разпределение на теглото, което обещава перфектното управление при Сферо.
Друго предимство на шасито на Мазерати е съвместимостта с v8 двигателите на Ауди. Те са твърде големи за да се поберат под капака на новия Пасат, но казват, че ще паснат идеално в Сферо, като от най-мощния от серията ауди двигатели, се очакват над 450 коня.
Други луксозни въведения са: нова активна система за управление, широка стъпка и м/уосие (114.2 инча), електрически отваряща се задна врата (5-тата), въздушно окачване, ЛЕД задни светлини и приспособимо спирачно осветление ??
Много информациа изтече покрай Сферо, но очевидно още не е решено колко местен ще е (4, 6 или 7 местен)
Ето инфо и на Sfero, но пак на англииски:
Seems like VW is working on a crossover between VW Passat and VW Phaeton. But even if they work together with Maserati for a technology transfer, the costs will be huge. Therefore we are not sure if it will see the light ... also rear-wheel drive sounds unlikely for us. But you never know!
To fill the gap between the Passat and the Phaeton sedans, Volkswagen is expected to introduce a front-engine, rear-wheel-drive crossover. Expected to arrive in concept form in 2005, the actual production version should to be ready to launch in 2007.
The name "Sfero" was registered by Volkswagen in June of 2003. Insiders have told us that the Sfero will be a crossover between a wagon and an SUV, although all-wheel drive will not be offered
To lessen the development costs, Bernd Pischetsrieder and Ferrari-boss Luca di Montezemolo are said to be in agreement for a unique technology transfer: While Maserati will deliver the chassis of their brand-new Quattroporte sedan as a base for the new VW Sfero, Volkswagen will deliver the 4x4 chassis of its Touareg off-roader for the future Maserati Kubang SUV. This deal is actually quite interesting for both parties: while the Touareg's 4x4-chassis is regarded to be the best currently available, the Quattroporte's transaxle chassis allows an excellent weight-balance and therefore promises superb handling for the Sfero.
Another advantage of the Maserati chassis is the compatibility with Audi's V-8 engines. They are too large to be fitted under the hood of the next Passat - but they are said to fit perfectly in the Sfero, with the top-of-the line engine expected to offer as much as 450 horsepower.
Other luxury features include a new active steering system, a wide track and long wheelbase (114.2 inches), an electrically operated rear door, air suspension and LED taillights, and an adaptive brake light.
Lots of information has been leaking out about the Sfero, but apparently no decision has been made as to if the Sfero will be a four-, six- or even seven-passenger vehicle.
Готини коли, а

mod edit: wili98