много неща прочетох, та да ви разкажа и аз за БГ и Германията.
първи опит - Г2 , 1,6 ТД 1986г, 1995г - на закупуване от БГ. тогава човека ми я рекламира - бил я купил от швейцария, там бил научен работник, само на 36 х км. нямаше официални вносители, сервизи и к'вито и да е консултанти. цена 5000 $. намалих я на 3800 и я взех. до 17.01.1997 колата вече беше на 276 000 км, поддържана от мен, едно сменено каре(външно, поради преминаване през "кратер" на магистрала Хемус с 150км/ч), иначе два амортисьора(предни) и другото необходимо за такъв километраж. открадната на посочената по - горе дата. това, че е била без удари беше опровергано по елементарен начин - на паркинга пред централна поща един с москвич дал непредпазливо на заден и от моя заден ляв калник изпада около 500г кит. иначе - вечен автомобил, няма ръжда, без грижи. окачването - тип каручка. втори опит - Германия, 1997 есента.
да ходя или да не ходя - избрах средния път - много добър познат, който бил наясно с нещата и т.н. той обаче нямал представа, че знам немски, докара ми един пасат комби, "супер". обаче, нали не знае че ползвам немски ми носи и договора от покупката, за да се уверя в цената. и к'во пише там на немски "unfallwagen"- удряна демек. цялата задница беше сменена. така приключи епопеята Германия.
дургите две коли си ги купих от БГ - Г3 комби 1,9 д, 1996, на 96000 км по книжка и от обява във 24 часа. продадох го на 278 000, чрез mobile - то. сега карам чисто нова, така че тя не става за обсъждане. препоръчвам горещо на всеки.
Покупка на нов автомобил.
Колегата написа сега карам чисто нова, така че тя не става за обсъждане. препоръчвам горещо на всеки.[/quote]
Любопитно ми е тези дето са тръгнали да купуват коли от където и да било , говоря за цени от 8- 10 000 лв. отидат и купат някои 7-8 годишен дарак на 300 000 и да го вкарат в изрядно състояние вкарат още 1000 лв това за начало ,след една година примерно нещо по тая кола се счупи и трябва пак да се бръкнеш на дълбоко вкараш още 1000 и крайният резултат след две години е че имаш 10 годишна кола която е на близо 400 000 км. в която си наливал пари и вече едва ли някой ще ти плати и половината от това което си дал. Нова кола на лизинг на цена 23- 24 х.лв е 6000лв в началото и по 400 430 лв за 4г. което за повечето влизащи тук не е много
Любопитно ми е тези дето са тръгнали да купуват коли от където и да било , говоря за цени от 8- 10 000 лв. отидат и купат някои 7-8 годишен дарак на 300 000 и да го вкарат в изрядно състояние вкарат още 1000 лв това за начало ,след една година примерно нещо по тая кола се счупи и трябва пак да се бръкнеш на дълбоко вкараш още 1000 и крайният резултат след две години е че имаш 10 годишна кола която е на близо 400 000 км. в която си наливал пари и вече едва ли някой ще ти плати и половината от това което си дал. Нова кола на лизинг на цена 23- 24 х.лв е 6000лв в началото и по 400 430 лв за 4г. което за повечето влизащи тук не е много
Последна промяна от momo 1 на Сря 23 авг 2006 14:40, променено общо 3 пъти.
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
momo 1 написа:vodoo написа:Колегата написа сега карам чисто нова, така че тя не става за обсъждане. препоръчвам горещо на всеки.
Любопитно ми е тези дето са тръгнали да купуват коли от където и да било , говоря за цени от 8- 10 000 лв. отидат и купат някои 7-8 годишен дарак на 300 000 и да го вкарат в изрядно състояние вкарат още 1000 лв това за начало ,след една година примерно нещо по тая кола се счупи и трябва пак да се бръкнеш на дълбоко вкараш още 1000 и крайният резултат след две години е че имаш 10 годишна кола която е на близо 400 000 км. в която си наливал пари и вече едва ли някой ще ти плати и половината от това което си дал. Нова кола на лизинг на цена 23- 24 х.лв е 6000лв в началото и по 400 430 лв за 4г. което за повечето влизащи тук не е много
според мен за повечето влизащи това е страшно много....тва значи, че аз трябва поне 1500 лв. чисто да взимам за да мога да си позволя да давам 400 лева за колата, като тази кола пак си има разходите....и ако не се лъжа са по големи. застраховки чудесии....надали 300 лева ще ти е пълното каско, така че няма смисъл да сравняваме нови и стари коли
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Понеже имаше и предложения за нова кола да кажа нещо по въпроса-взимаш нова кола среден клас за 35 000лв навърташ 100 000км след това смяташ разходите за каско /сериозни за нова кола/,за сервизното обслужване /голямата резачка/ ,оскъпяване /макар че вече има и без/ и като сложиш 30% овехтяване ако решиш да я продаваш си 13-14 000лв назад ! А моята ми струва 14 000лв каското е с 1000лв по-малко на година а ремонтите /доколкото ги има/ са на по- малка стойност от сервизните обслужвания на новата кола и ако я продам след 100 000км който при мен са малко повече от 2год. мисля че няма да загубя повече от 4-5 000лв като все пак през това време не се возя в някой таралясник! Това не значи че ако имам възможност няма да карам нова кола просто това е въпрос на личен избор
А за Германия да кажа как беше при мен -отивам с човек с автовоз,той има хора там /българи/ с плац /автокъща/ с място за нощувка на такива като мен/5 еуро на вечер/ .Сутринта се взима вестника с чстните обяви и се търси нещо отговарящо на критерийте,човека там се обажда на продавача уговарят се и отиваме с тяхна кола да видим за какво става реч,ако не е това моята кола-следващата обява докато си харесаш. Естествено се подбират обяви до 100-150км от нас за да не става много дебело избирането. Тази процедура може да се практикува докато човека с автовозчето си намери 1-2 коли за търговия което е около 3дни после ще трябва да чакаш следващия курс
Ако си харесаш кола ,те уреждат всички документи качваш я на камиончето и на границата купуваш пиене да почерпиш
А ако някой се чуди защо тези хорица са толкова добри с теб и ти помагат да си намериш кола да поясня че има едни пари който немеца си взема като продаде колата за износ и тези пари се поделят с хората от фирмата в процент който едва ли ще разбера но не ме и интересува,аз съм си напазарувал автомобилчето 

А за Германия да кажа как беше при мен -отивам с човек с автовоз,той има хора там /българи/ с плац /автокъща/ с място за нощувка на такива като мен/5 еуро на вечер/ .Сутринта се взима вестника с чстните обяви и се търси нещо отговарящо на критерийте,човека там се обажда на продавача уговарят се и отиваме с тяхна кола да видим за какво става реч,ако не е това моята кола-следващата обява докато си харесаш. Естествено се подбират обяви до 100-150км от нас за да не става много дебело избирането. Тази процедура може да се практикува докато човека с автовозчето си намери 1-2 коли за търговия което е около 3дни после ще трябва да чакаш следващия курс



momo1, споменатите компаний имат най - високи лихви по кредитите. от опит знам, че най - добре за купуващия нова кола е да работи с банка или компания посочена от вносителя, тъй като и отпускането на кредита става по - бързо (максимум един ден), и лихвите по кредита са по - малки (да не говрим за документи и формалности). що се отнася до разходите за поддръжка на нова кола, много от вас забравят, че нов автомобил е в гаранция - обикновено 2 години, второ поддръжката се извършва максимум веднъж в годината и ако автомобила не е Tuareg не струва повече от 130 лв с труда (който е и най скъпата съставка). но, всеки според сметките и възможностите си.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 57 госта