От доста време се чудя-трябва ли да се сменя инсталация при смяна на карбураторен двг с двг с механичен инжекцион (визирам 1.3 с 1.8 ).
mod edit: vaskoto1



Смяна на инсталация
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
На мен също ми минават някакви еретични мисли през главата
Механичната инжекция няма комп.,но това не значи че играчката ще е по малка при окабеляването на мотора,затова ако си сериозен може взаимно да се допълваме,кой каквото знае или разбере да го сподели с другия
Като начало ще ти кажа че имам инсталацията на един 1.8 мех.инжекцион,и не всичко ми е ясно кое къде се връзва,апропо има две" реленца" към нея, които като ги отворих се оказа че не са релета! Вътре има елетроника която командва помпата и допълнителното подаване на гориво при студен двг.По подразбиране и с една първобитна схема ми се изясниха някой кабели къде се връзват ,но за други си нямам никаква идея!
Търсих насам натам из нета но нищо съществено не можах да намеря за инсталацията на този двг.,няма подробна схема,или поне аз не я намерих. Аре сега си ти,колега. 




- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Абе пак не се очертава да е много лесно!Не ми е много ясно кое точно от къде е захранено,къде трябва да е от конт.ключ ,и къде постоянен +.А има и един кабел дето влиза в делкото,взима сигнал от там.Моето делко е друг модел от (1.6 пн),а другия мотор е (1.8 ев),и е с друг модел делко!И нямам си и идея дали мога да го ползвам ,иначе лошо може да се наложи смяна на цялото запалване
Хич няма да е лесно!Май ако знаех за какво става въпрос доста щях да помисля,преди да се нахвърля така!И аз си мислех че като е мех. инжекцион монтажа му трябва де лесен,ама май съм сбъркал! 


- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Според мен най лесно ще е да се намери кола донор с работещ двигател и скоростна кутия,може и ударена и направо да се разкачат от шарнирите и да се сложат на моито купе барабар с запалителната система.Лоста за скоростите ,кабелите за стартера мисля че ще паснат и остава да се свърже запалването и захранването на бензиновите помпи.Само не ми е ясно дали датчиците за температурата ще паснат.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 33 госта