http://www.ebay.co.uk/itm/3-5tons-CAR-R ... 25668e674b
на снимките се вижда за какво става въпрос ,а съм виждал с очите си как се дърпа джип без водач с такова нещо със скорост около 100км/час.интересува ме някой знае ли дали има някакви ограничения за използването му в европа ?
п.п предварително благодаря за спестения спам
прицепен теглич вместо платформа
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: прицепен теглич вместо платформа
Едва ли ще имаш проблем, но задължително ще е нужна Е категория.
- offside
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
- Автомобил: Passat B5 1997
- Двигател: 1.8 20v ADR
- Местоположение: гр.София
Re: прицепен теглич вместо платформа
И аз мисля че няма да имаш проблем с властите, но дърпаната колата трябва да има застраховка и преминат технически преглед. За прегледа не съм много сигурен но ГО задължително, мен на кола теглена с колесар ми искаха застраховка и си бяха прави пише си го в закона. Съответно и за автоматици не е много гот, че заминава кутията
Поздрави и успех!

Поздрави и успех!
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: прицепен теглич вместо платформа
Колесарите са забранени, повече от 2 години.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: прицепен теглич вместо платформа
категория Е не ме вълнува и за тежки случаи имам платформа,а това тежи само 35кг и ме устройва да си го возя в багажника за всеки случай
в европа колесарките са забранени от десетина години ,тегленето с твърда връзка също е забранено за магистралите и за в момента това "нещо" излиза че заобикаля законите
в европа колесарките са забранени от десетина години ,тегленето с твърда връзка също е забранено за магистралите и за в момента това "нещо" излиза че заобикаля законите

- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: прицепен теглич вместо платформа
Мисля,че имаше някаква забрана МПС да се използва като ремарке
Това нещо не е ли един вид твърда връзка?

niks76 написа:...
в европа колесарките са забранени от десетина години ,тегленето с твърда връзка също е забранено за магистралите и за в момента това "нещо" излиза че заобикаля законите
Това нещо не е ли един вид твърда връзка?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: прицепен теглич вместо платформа
няма точно определение за този вид теглич и не е упоменато като твърда връзка ,защото няма втори водач-все едно се тегли ремарке.засега вратичка в законите има и тия дни ще пиша от личен опит как е на пътя
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: прицепен теглич вместо платформа
Май спамя ,ама пиши как се спира с тази "композиция"?Някъде видях специална система с дистанционно управление,която се монтира на спирачния педал на теглената кола.Това при условие,че сервото не работи не е ли малко...
?

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: прицепен теглич вместо платформа
нямам си идея как се спира,предполагаемо е по отдалечко
каравана с една ос е около 1000кг и пак няма спирачки-горедолу е идентично
каравана с една ос е около 1000кг и пак няма спирачки-горедолу е идентично
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: прицепен теглич вместо платформа
Хм...всичко над 750 кг. трябва да има спирачки по закон.И задни светлини...
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: прицепен теглич вместо платформа
за светлините е ясно :съществува подвижно светлинно табло на магнити с 5метров кабел за тази цел
закона е ясен,ама това не е ремарке
за момента има недомислици и може да се спори спокойно по различните подточки-в немски,белгииски ,френски и испански закони няма НИЩО конкретно,което касае подобен теглич
закона е ясен,ама това не е ремарке

за момента има недомислици и може да се спори спокойно по различните подточки-в немски,белгииски ,френски и испански закони няма НИЩО конкретно,което касае подобен теглич
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: прицепен теглич вместо платформа
170км пробно тази вечер :кара се със 90-100км/час без да се усеща кола ,не те дърпа на завой и малко по поотдалеко се спира.90градусов завой също не е проблем ,единствено ако се кара назад със закачената кола е доста кофти за маневри.
имах една проверка на излизане от пеяжа на магистралата-полицаите погледнаха сертификата на теглича и ми пожелаха лек път,а шоуто беше вътре в Париж на всеки сфетофар :извънземна изработка



имах една проверка на излизане от пеяжа на магистралата-полицаите погледнаха сертификата на теглича и ми пожелаха лек път,а шоуто беше вътре в Париж на всеки сфетофар :извънземна изработка

- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: прицепен теглич вместо платформа
А къде се захващат рамената за теглената кола ? И как застопоряваш волана на теглената кола че гумите да не завиват, интересен замисъл има иначе 

- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: прицепен теглич вместо платформа
Aprilia написа:А къде се захващат рамената за теглената кола ? И как застопоряваш волана на теглената кола че гумите да не завиват, интересен замисъл има иначе






- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: прицепен теглич вместо платформа
Волана не се застопорява ,а се слага ключа на контакт(желателно е даже да се откачи клемата на акумулатора)-гумите си завиват след дърпащата кола:няма нищо общо със твърдата връзка за теглене;страничните ефекти на лашкане и удари липсват
рамената се захващат долу на носачите на около 1/3 от външния край -измислено е много тарикатски и лесно за употреба
долу между носачите се получава ТВЪРД триъгълник и по законите на физиката няма как задното превозно средство да не завива след първата кола-става ефекта на ремарке с лафет
рамената се захващат долу на носачите на около 1/3 от външния край -измислено е много тарикатски и лесно за употреба
долу между носачите се получава ТВЪРД триъгълник и по законите на физиката няма как задното превозно средство да не завива след първата кола-става ефекта на ремарке с лафет
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта