Проблем с Опел

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Проблем с Опел

Мнениеот 110afn » Съб 04 юни 2011 23:07


Трябва ми по принцип човек, който има някакъв поглед върху 1.7 CDTI. Проблема е, че при студен старт много свети лампата на маслото, чак почват да се чуват лагерите докато напълни филтъра.Смених маслена помпа, масло и филтър, но проблема остава.




lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Колега с регистрация в Опел форума?

Мнениеот lion_heart002 » Нед 05 юни 2011 2:47


Един опел с такъв двигател преди години разглобихме на части и продадохме каквото можахме от него,точно заради подобен проблем! При нас обаче развиваше целия маслен филтър от голямо налягане на маслото и го изстрелваше на асфалта като го деформираше от удара доста добре...Когато разпарчетосахме и мотора установихме,че има един маслен клапан в самия блок на този такован двигател,който в нашия случай,беше блокирал в затворено положение.Ако това е проблема при теб,явно стои отворен!Не си спомням точно къде се намираше,това беше доста отдавна... Опел никога не са могли да правят мотори(всъщност и коли де),еле пък дизели... И от исузуто дето го слагат не съм очарован с изключение на 3.0 V6 TDI !


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Проблем с Опел

Мнениеот 110afn » Нед 05 юни 2011 10:30


Със сигурност говориш за Исузо.Маслената помпа я върти ангренажа.Тоя Опел си е Екотек-комънрейл-2005г.Филтъра е отзад високо и е елемент.Ако изхвърча ще е нагоре.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Проблем с Опел

Мнениеот lion_heart002 » Нед 05 юни 2011 12:04


Явно не е точно същия мотор,не знам дали беше на опел мотора или исузов,но потърси инфо за такъв вид клапан!Дано съм помогнал.Просто след като си сменил помпа и филтър,не виждам какво може да е друго,освен пак да си взел филтър менте,ама това пък трябва да е егати и късмета!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13543
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с Опел

Мнениеот kris11 » Пон 06 юни 2011 9:00


И на 1,3 CDTI го имах този проблем, особено след смяна на масло и филтър.
В Карго експрес вдигаха само рамене. Палех на 2-3 пъти .Само цък да врътне леко стартера, пауза и пак.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Проблем с Опел

Мнениеот 110afn » Вто 07 юни 2011 20:58


Момчета и момичета, толкова ли нема некой майстор или разбирач.Ако се срамувате може и на ЛС mhihi .


Потребителски аватар
boreto1977
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
Двигател: AVF 2003 ACV 2001
Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE

Re: Проблем с Опел

Мнениеот boreto1977 » Вто 07 юни 2011 21:09


ами като сваля картера за маслената помпа защо аджеба не провери по един основен и един биелен лагер бе колега :beat_butt2 .
най-вероятно там е ключа към бараката според мен :beer


Потребителски аватар
pomeoo
Мнения: 452
Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
Автомобил: MK3
Двигател: ABD
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колега с регистрация в Опел форума?

Мнениеот pomeoo » Вто 07 юни 2011 21:14


lion_heart002 написа:Опел никога не са могли да правят мотори(всъщност и коли де),еле пък дизели... И от исузуто дето го слагат не съм очарован с изключение на 3.0 V6 TDI !


Еле пък "VW" правят най-добрите мотори....... mhihi
Не искам да прозвучи като спам, но просто не се сдържах!
Колега, Успех с ремонта!


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Проблем с Опел

Мнениеот lion_heart002 » Вто 07 юни 2011 21:22


Не знам дали си се сдържал или,не ама е факт,че моторите на VAG са МНОГО по-добри! Неслучайно всяка година имат по някоя награда за двигател.Да не говорим пък,че никоя уважаваща себе си марка няма да сложи мотор на друг производител в автомобила си,но след като опел не могат да си направят мотор,ще купуват от Исузу-иначе ще трябва да са на педали колите им! Споко и аз съм имал опел-добре,че се отървах! Да не говорим,как екотек,става на екошпек за собствениците на опел след известен пробег! Дано си реши проблема бързо и безболезнено човека!


Потребителски аватар
pomeoo
Мнения: 452
Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
Автомобил: MK3
Двигател: ABD
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с Опел

Мнениеот pomeoo » Вто 07 юни 2011 21:26


Това което казах е на база данни! Преди имах "Опел", сега имам "VW", по доволен съм от Опела!
Иначе колега, няма смисъл да насираме темата на колегата, по тази тема много може да се приказва!
Поздрави!


П.С. Колега, защо не попиташ тук :arrow: http://www.opelclub.bg/index.php?s=6cfb ... db&act=idx
със сигурност там ще получиш отговор на въпроса ти :)


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Проблем с Опел

Мнениеот 110afn » Вто 07 юни 2011 21:31


boreto1977 ,Картер не съм свалял, щото помпата я върти ангренажа и оттам излиза. Колата държи налягане и проблема въобще не е от лагери.Просто филтъра се празни и би трябвало да има някакъв клапан.Между другото тази кола е типичен пример, че всичко е късмет.Колата е на шурека ми и е на 168000 реални километра, купена от Булвария и потдържана перфектно.И защо почнахте веднага да сравнявате двигатели? За дизел Опел никога не е имал по добър двг, но за бензиновите по-добре да помълчиме.Моля ви само по темата ако може, щото ще стане мазало


Потребителски аватар
boreto1977
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
Двигател: AVF 2003 ACV 2001
Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE

Re: Проблем с Опел

Мнениеот boreto1977 » Вто 07 юни 2011 22:03


в такъв случай аз бих свалил тялото на масления филтър и бих огледал клапана/ите/ ,би трябвало там да се намират пущините :roll:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с Опел

Мнениеот Pichaga » Вто 07 юни 2011 23:00


и при мен лампата свети маааалко по-дълго от примерно други коли, даже и от корсата. Аз съм с 1,9 ЦДТИ, но смятам че е нормално-не трака де...ЗА твоя мотор не съм сигурен но при мен си е чист Фиат :|


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Проблем с Опел

Мнениеот 110afn » Вто 07 юни 2011 23:17


Не знам колко е нормално да свети и колко да не свети, но тая лампа за маслото я гаси масло под налягане.Всякакви други цветове лампи може да светят и да си правят инспекций и т.н. ,но червена лампа при работещ двигател и то 10-12сек.:screwy . Иначе доколкото знам 1.3 и 1.9 са Фиат а 1.7 е Опел.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13543
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с Опел

Мнениеот kris11 » Сря 08 юни 2011 10:10


110afn написа:boreto1977 ,Картер не съм свалял, щото помпата я върти ангренажа и оттам излиза. Колата държи налягане и проблема въобще не е от лагери.Просто филтъра се празни и би трябвало да има някакъв клапан.Между другото тази кола е типичен пример, че всичко е късмет.Колата е на шурека ми и е на 168000 реални километра, купена от Булвария и потдържана перфектно.


Че той много е издържал :mrgreen:
Аз 2 пъти съм правил промивка преди смяна на масло- ако има заседнал боклук да излезе , но никакъв резултат / а беше само на 82000км. Този ефект се прояви още след 42000км и си остана.Последни 2 смени и обслужване бяха в Булвария.
Девня Цимент имат 1 сив, като твоя мотор и е на 18Х000км - и той на същия хал



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта