
Печка духалка за кола
- Boyan Yordanov
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Печка духалка за кола
Здравейте колеги днес в Метро видях една печка духалка за кола кажете някой ползвал ли е такава,че много бавно загрява пустия дизел направо ми тракат зъбите докато стопли 

- dinkonikolaev
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
- Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
- Двигател: PF AAM
- Местоположение: Нова Загора
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Anbuch написа:Я дайте някакъв линк за тези сешоари ,че взех да се замислям да си правя нещо подобно с цел по-бързо размразяване на предният прозорец. (малко вентилаторче до огледалото пред което да сложа реотанче - не съм мислил много как да го направя точно де ,ама първо това ми дойде на ум)
Пробвай със спрей за размразяване на стъкла - на сух прозорец пръскаш леко и втриваш - не замръзва през нощта - и имаш видимост сутрин - гадното е че ти стои замазано стъклото , но е по добър вариант отколкото да стържеш лед отвътре ....
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив

И той беше тип 'хамбар' (комби) и запоти ли се задния джам, до София да карам- няма размразяване!

Идеята ми беше да си навия кантал на текстолитова подложка и да закача едно малко вентилаторче тип турбинка от детски сешоар (имам по-малка сестра, та се намираха такива парчотии)
Само че трябва да се направи корпус с насочваша фуния, която да е сплесната Демек- тънка, по прозореца, но широка, за да обхваща голяма площ от него, без загуби на топъл въздух.
За подобни цели 15-20W нагревателче ще е перфектно!
Тези печки, дето ги продават, съм ги мяркал на таблото на Москвич.
Огромни са и не виждам как може да се ползват за стъклата, защото и струята не е особено насочена
- vw_Krasi_vw
- Мнения: 667
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен - VW GOLF III -1.8 ABS
- Контакти:
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
radotom написа:mhihi Този вариант го обмислях за Трабанта навремето!
Аз също

-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 28 апр 2008 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
колега относно зазовата печка: имам приятел които е собственик и реставратор на един заз 960 или нещо такова , миналата зима когато бяха полеците на вън беше около -8 , запали въпросната печка , за около 10 мин в купето беше на 10 градуса за горенето незнам колко гори но е голяма колкото буркан за копот и е със свещ като на дизелите , има си изпусквателна система. бях много впечатлен руска работа. не мислиш за водната система няма такава ,просто пускаш печката и готово. за дистанционото палене е много лесно да се направи или може и с таймер.
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
chefito написа:theultimate написа:radotom написа:mhihi Този вариант го обмислях за Трабанта навремето!
Струва 50-60лв от запорожец. Може да се пали с дистанционно
![]()
![]()
![]()
Сериозно ли говориш?
Съвсем сериозно. Няколко колеги си монтираха на трабантите и останаха ужасно доволни. Просто дори да караш Мерцедес последен модел, пак чакаш поне 5-10 минути докато ти дойде парното. Въпросната печка стига да я намериш запазена и да успееш да я монтираш ти стопля още преди да тръгнеш. Просто я палиш 5-10 минути предварително от вас с дистанционно за аларма и като се качиш вече е сравнително топличко, а стъклата са се размръзнали. Разбира се с трабанта се използва нон стоп, докато на кола с нормално парно може да се ползва просто докато загрее мотора, така и разхода на бензин няма да е фрапиращ.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта