Придърпване в ниските MG ZR

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
kabilenski
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 20 окт 2011 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот kabilenski » Пет 21 окт 2011 0:20


Здравейте колеги , колата не е VW, извинявам се че ще спамя , но се надявам някой да ми помогне защото проблема ми е доста деликатен и никой нищо не знае и не е сигурен.....
В някой от темите тук прочетох почти същите симптоми като мойте viewtopic.php?f=22&t=208601
Колата е МG ZR 1.8 160 2003(ROVER)с вариатор, две ламда сонди и катализатор м/у тях който е премахнат!
Та проблема ми когато сън на ниски обороти на която и да е скорост като подам газ имам едно гадно предърпване в 1000-2000 оборота след това няма да коментрам усещането е страхотно.Това го прави на газ(LANDI ГИ).И също, като карам по някое леко надолнище и като отвъна леко педал и започва едно преклащане/придърпване!

Когато отидох при газаджията ,той ми казва на неговия компютър , на неговата графика ,времето на инжекторите за впръскване не е коректо.Вместо графиката на впръскване да скача на горе при подаване на газ ,тя тръгва на долу за момент и тогава се вдига и ми каза човека отиди на диагностика да ти я прегледат и ТАКА Е ,БЕШЕ ПРАВ.

А когато карам на бензин , не е точно така ,макар и найстина газта я чувствах някак нервна, кара се добре.Но като отидох да ме закачат ОП и на бензин същата графика. :?:.Те не бяха сигурни обаче от какво може да е.Но MG-то е с две ламбда сонди и в средата катализатор.и аз им казах че катализатора го няма и на негово място има резонатор и те гледаха и ми казаха да си сложа катализатор и трябвало дасе оправи.
И сега се чудя , дали заради един катализатор да ми върти чалъми,аз много се съмнявам, много се чудя нещо дроселовата клапа, дачика й дали не е замърсен.
Чека ми светеше ходих да ми изчистят грешките, после пак светна, и скоро пак ги изчистиха и става карам 150 км още не се е обадил.:confused.




iceto
Мнения: 397
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот iceto » Пет 21 окт 2011 12:40


защо не пробваш с емулатор на 2-рата сонда, така би трябвало да не трупа толкова грешки


edit:
тема по въпроса
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=255985&start=0

Последна промяна от iceto на Пет 21 окт 2011 19:21, променено общо 1 път.


kabilenski
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 20 окт 2011 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот kabilenski » Пет 21 окт 2011 15:42


iceto написа:защо не пробваш с емулатор на 2-рата сонда, така би трябвало да не трупа толкова грешки

Ами ок ,аз си го мислех евентуално, но не знам какъв е сигнала, за да направя същия.
По принцип ако е сонда би трябвало колата да гори повече ,а тя мн. добри разходи ми дава и на гас и на бензин.
Ох първо мисля да видя тоя TPS :?


Потребителски аватар
everlastt
Мнения: 275
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот everlastt » Пет 21 окт 2011 19:23


До колкото знам втората сонда не влияе на разхода. Около 3 месеца карах със проблем във втората сонда и нямаше повишаване.


kabilenski
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 20 окт 2011 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот kabilenski » Пет 21 окт 2011 20:42


Значи да мисля за някакъв симулатор, а идея дали би могло да е от TPS-са


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот radotom » Пет 21 окт 2011 20:59


kabilenski написа:... дали би могло да е от TPS-са

Да, ако е износен датчика може да има 'пропадане' на напрежението и компа ще си мисли, че отпускаш, а не, че натискаш газта.
Съответно веднага след това идва неизносена част и времето за впръскване отново се вдига
Можеш да провериш датчика с ом-метър (желателно стрелкови), като плавно и бавничко го въртиш на ръка. не трябва да има никакви рязки отскоци на стрелката


kabilenski
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 20 окт 2011 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот kabilenski » Пет 21 окт 2011 21:18


Ами благодаря колеги, утре и в неделя ще пробвам да го измеря или да го сменя и ще пиша пак да кажа какво е станало.


kabilenski
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 20 окт 2011 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот kabilenski » Нед 23 окт 2011 12:31


тц пробвах не е от него :banghead: баси какво ще е ПУ дяволите...


kabilenski
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 20 окт 2011 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот kabilenski » Пон 26 дек 2011 22:32


Така , успях да оправя проблема с катализатора сложих на задната сонда една платка с няколко съпротивления и след 100-200 километра чека ми изгасна не съм я карал на диагностика , мисля че компа сам си е изчистил грешката и разхода ми падна 8) 8).
Също отстраних проблема с прекъсването в ниските от 1000 - до 2000 об. на едната ми бобина контакта със свеща не беше хубав, беше с някаква пружина ама я оправих вече не ми прекъсва :да: :да: .

Но :( последният проблем когато подам гас пак имам закъснение с впръскването :?: явно трябва да раглобя да вида тоя комп ли някой датчик ли какво ще е ???


kabilenski
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 20 окт 2011 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот kabilenski » Пон 30 яну 2012 23:35


http://vbox7.com/play:268a97d2edето едно клипче как работи колата.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот 6669 » Пон 30 яну 2012 23:41


kabilenski написа:http://vbox7.com/play:268a97d2edето едно клипче как работи колата.

Задържане на обороти между 1000 и 2000 се получава доста рядко и при мен, в повечето случай е като при теб - с малък натиск повишава направо на 2000. Нямам обяснение защо е така, но понякога успявам да задържа на 1500, но само на газ.


п.п говоря за Ровър 414 :beer


kabilenski
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 20 окт 2011 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот kabilenski » Пет 17 фев 2012 0:24


Меря TPS-са и показва следното.
колата е запалена на празен ход показва следните стойности:и въртя с отверката болченцето за реголиране на оборотите.
0.79v - 900 обр/мин
0.80v - 900 обр/мин
0.81v - 900 обр/мин
0.82v - 900 обр/мин
0.83v - 900 обр/мин
0.84v - 900 обр/мин
0.85v - 2000 обр/мин


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Re: Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот Uneek » Пет 17 фев 2012 22:02


А дали нямаш някакъв проблем с тоците, направи ми впечатление че в началото на клипа като изфорсираш леко ти намалява светлината на таблото, да нямаш някаква утечка някъде по инсталацията?


kabilenski
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 20 окт 2011 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Придърпване в ниските MG ZR

Мнениеот kabilenski » Сря 16 май 2012 9:00


така хора от доста време не бях писал , но оправих проблема.
отидох във Варна при един майстор в "Тополи" и точно за 20мин ми оправи колата.
Цялата работа била, че тпс-са е бил някак си изместен с 1градус(явно се е появила някаква хлабина) и го побъзика малко и колата се промени сега си е много добре и на газ и на бензин 8) .



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта