Колата е Мазерати 3200ГТ - уникална кола много красива,тази специално е и поударена

3.2L V8 с ъгъл 90*,32v,370hp ... , 6 скорости и ако някой се пита 'Това ли е най-важното',аз бих отговорил : Най-важното е ,че е със заднооо












виж как разбирашlowrider написа: не ме радват италианските автомобили,чупливи, ръждоподатливи и т.н.[/img]
orgasmatron написа:Преди 6 или 7 години се бях засилил на едно Мазерати Битурбо, много изгодно беше, собственика направил птп с другия си автомобил и починал, на техните не им трябва туй нещо и го даваха за 1000 лв, поразпитах ама се оказа че предишната година са сваляли двигателя и се отказах. Поразпитах за евентуални проблеми които се появават, най вече по турбините чух цени от порядъка на 20К евро за турбини и се отказах
niikoo_1 написа:orgasmatron написа:Преди 6 или 7 години се бях засилил на едно Мазерати Битурбо, много изгодно беше, собственика направил птп с другия си автомобил и починал, на техните не им трябва туй нещо и го даваха за 1000 лв, поразпитах ама се оказа че предишната година са сваляли двигателя и се отказах. Поразпитах за евентуални проблеми които се появават, най вече по турбините чух цени от порядъка на 20К евро за турбини и се отказах
кви са тия глупости 20к са турбина - няма такова нещо трябва да е платинета, има няколко производителя на турбини и различни разновидности и може да се приспособят други
w_smith написа:Бе не знам дали я оплюват журналистите, но визията е.............. няма такава. Особено много ме кефят стоповете.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта