Въпрос за ауспухова тръба

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за ауспухова тръба

Мнениеот restless » Вто 13 дек 2011 8:49


Имам цепнатини по тръбата между средното и задното гърне, самите гърнета са здрави.
Дали има смисъл да ги лепя - с телоподаващо или както съсед ме съветва с някакво алуминиево фолио да увия тръбата - той така си "лепял" ауспуха на камиона?

Нямам идея колко струва само тръбата да ми сменят...




DundyTheCroc
Мнения: 811
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4

Re: Въпрос за ауспухова тръба

Мнениеот DundyTheCroc » Вто 13 дек 2011 9:35


Най-добре е да се изреже сцепеното парче и да се замени с нова тръба, да се завари само цепнатината е компромисен вариант, а това с фолиото ми звучи смешно.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос за ауспухова тръба

Мнениеот kris11 » Вто 13 дек 2011 10:29


DundyTheCroc написа:Най-добре е да се изреже сцепеното парче и да се замени с нова тръба, да се завари само цепнатината е компромисен вариант, а това с фолиото ми звучи смешно.


1. да се изреже сцепеното парче и да се замени с нова тръба - ще му вземат същите пари ,както за нова тръба , ако е права или почти права. Ако има огъвка - да му вземат с 10-15 лв повече от права тръба.
Многото пари ги вземат за рязане и заварките- колкото повече заварка толкова повече пари
2. само цепнатината да се завари е мисия невъзможна- там материала е вече много изтънял / корозирал / изгаря при заварката , а цепнатина като се заварява - тръгва да расте .
3. С фолиото - - шума от сцепената тръба няма да се намали, а и изгорелите газове си имат налягане и дори да се увие и окантова с тел или скоби -пак ще си намерят пролука да излизат.


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Re: Въпрос за ауспухова тръба

Мнениеот boi4eto » Вто 13 дек 2011 20:54


На мен едно майсторче ми обви изгорялата част със черна ламарина и нямам ядове вече 3г, взе ми тогава 15-20лв :screwy . Това са цени от прованса.Гърнетата са ми здрави за сега.


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за ауспухова тръба

Мнениеот restless » Сря 14 дек 2011 10:45


Някой да е ползвал тн "течен метал" лепила?


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за ауспухова тръба

Мнениеот joro_kem » Сря 14 дек 2011 15:26


Loctite имат качествен продукт за ремонт на изпускателни тръби, но по спомен беше бая цифра.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос за ауспухова тръба

Мнениеот kris11 » Сря 14 дек 2011 20:39


joro_kem написа:Loctite имат качествен продукт за ремонт на изпускателни тръби, но по спомен беше бая цифра.

За колектор и след това тръба или катализатор не стават поради високата температура. Стават за резонатор / средно гърне/ и задно гърне. Бизон също имат такива на сносна цена, но е временно решение - там където е пробито /изгнило е много изтънено и става верижно във времето.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 78 госта