Я, ще ставаме двама със Ярис

. Не се и съмнявам кой ще е избора ти, но все пак ходи и покарай и двете. В Тойота имам човек, дето ми продаде моята, нема отстъпки, но поне ще ти обърне внимание. Там тест драйва е задължителен и не отказват, за Пежо не знам как е.
А иначе за Тойотата - ами зависи от стила на каране и за какво ти трябва.
Преди имах Г4 ТДИ 100 коня и още Яриса не е тръгнал като него, ама е на 2000 км., което ми дава надежда все още

.
Иначе вътре е доста просторна, току-що се возихме 4 ГОЛЕМИ човеци вътре, ами не си блъскахме, не си опирахме ръцете. И отпред и отзад има място за ХОРА, затова няма голям багажник, но ако се спуснат задните седалки, е вярвай ми става почти като комби, с огромен вход, равен под и много място - проблем, не се държи добре на пътя със спуснати седалки, не знам защо

.
Според мен ако е Тойота, взимай СОЛ оборудване, СОЛ + не си струва, разликата е само в климатроник, джанти и безконтактно палене. Аз лично не съм фен на климатроник, ЛДж са по 150 лв. парчето, а и ти остават за зимата стоманени

.
Засега разхода ми е 6-6,5 градско, ама като виден голфаджия не я щадя, пък и ако се чупи или има фабричен дефект, да си го покаже сега.
Извън града пада на 4-4,2 говоря с клима, въпреки че почти не се отразява на разхода. За вървене, в града е перфектна, извън на доускорение се задъхва, поне засега. Много е повратлива, широка заедно с огледалата е колкото Г4, но е по-къса

.
Един съвет, ако не търсиш дизел, по каквито и да е причини, погледни и Корола екселенс, с 1.4 ВВТ-И двигател, малко по дълга е, иначе вътре е толкова широка. Цената и е +1000 лв. но пък има ЛДж.
За пежо не знам, нито съм се возил, нито съм карал.
П.С. Всичко по-горе е чисто субективно, май добре е ходиш, качваш се евентуално караш и решаваш. Ти или жена ти разбира се
