повдигачи,повдигащи пръти и кобиличков м-низъм
повдигачи,повдигащи пръти и кобиличков м-низъм
Здравейте колеги.Някой ще може ли да ми помогне че ще преподавам урок по практика на горенаписаната тема а не мога да намеря материал никъде.Примерно-устройство,начин на работа,евентуални проблеми и отстраняването им... и такива работи.Разглобяването вече ще го разучавам преди урока.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: повдигачи,повдигащи пръти и кобиличков м-низъм
Колега,
това което си изброил в заглавието на темата се отнася за доста стари двигатели.Карал съм Рено10 от пловдивското производство. При тях гърбичният / разпределителен / вал се намира в блока.Предавката от коляновия вал до него е с верига.Клапаните са в главата - висящи / с главата надолу /. Върху главата има едно ос на която са наредени кобилиците / срещу всеки клапан /.Между разпределителния вал и кобилиците са тези повдигащи пръти.На всяка кобилица има болт с контрагайка за регулиране хлабината между кобилица и клапан.
Съветвам те да намериш някакво ръководство за ремонт на двигател по-стар от Жигули.
това което си изброил в заглавието на темата се отнася за доста стари двигатели.Карал съм Рено10 от пловдивското производство. При тях гърбичният / разпределителен / вал се намира в блока.Предавката от коляновия вал до него е с верига.Клапаните са в главата - висящи / с главата надолу /. Върху главата има едно ос на която са наредени кобилиците / срещу всеки клапан /.Между разпределителния вал и кобилиците са тези повдигащи пръти.На всяка кобилица има болт с контрагайка за регулиране хлабината между кобилица и клапан.
Съветвам те да намериш някакво ръководство за ремонт на двигател по-стар от Жигули.
- villi78
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troyan
- Контакти:
Re: повдигачи,повдигащи пръти и кобиличков м-низъм
Denzi написа:Здравейте колеги.Някой ще може ли да ми помогне че ще преподавам урок по практика на горенаписаната тема а не мога да намеря материал никъде.Примерно-устройство,начин на работа,евентуални проблеми и отстраняването им... и такива работи.Разглобяването вече ще го разучавам преди урока.
на skype
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: повдигачи,повдигащи пръти и кобиличков м-низъм
vladovelin написа:Колега,
това което си изброил в заглавието на темата се отнася за доста стари двигатели.Карал съм Рено10 от пловдивското производство. При тях гърбичният / разпределителен / вал се намира в блока.Предавката от коляновия вал до него е с верига.Клапаните са в главата - висящи / с главата надолу /. Върху главата има едно ос на която са наредени кобилиците / срещу всеки клапан /.Между разпределителния вал и кобилиците са тези повдигащи пръти.На всяка кобилица има болт с контрагайка за регулиране хлабината между кобилица и клапан.
Съветвам те да намериш някакво ръководство за ремонт на двигател по-стар от Жигули.
На Фиат 125 Р също е такъв двигателя/ с долен разп.вал и повдигащи пръти/.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: повдигачи,повдигащи пръти и кобиличков м-низъм
Потърси документация за Москвич 408, Шкода, Полски Фиат - техните мотори са такава конструкция и все още се намират цветни каталози за тях. Пробвай и в съответните форуми.
Re: повдигачи,повдигащи пръти и кобиличков м-низъм
muns61 написа:Потърси документация за Москвич 408, Шкода, Полски Фиат - техните мотори са такава конструкция и все още се намират цветни каталози за тях. Пробвай и в съответните форуми.
Благодаря колега,че ме подсети.Мисля че бащата пази книжката за москвича и май имаше и за ЗИЛ 125
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: повдигачи,повдигащи пръти и кобиличков м-низъм
И Зил-а е с повдигачи ако не се лъжа и газката също.
Зазките и те.
Зазките и те.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: повдигачи,повдигащи пръти и кобиличков м-низъм
Denzi написа:... ЗИЛ 125
Такова май и в "Завод имени Лихачева" не знаят, че са произвеждали.
Re: повдигачи,повдигащи пръти и кобиличков м-низъм
gr_kanev написа:Denzi написа:... ЗИЛ 125
Такова май и в "Завод имени Лихачева" не знаят, че са произвеждали.
Объркал съм се.
- offside
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
- Автомобил: Passat B5 1997
- Двигател: 1.8 20v ADR
- Местоположение: гр.София
Re: повдигачи,повдигащи пръти и кобиличков м-низъм
Колега, шкодите Фаворит и повечето модели Фелиция до 97-ма 1.3 бензин, както и всички предишни модели на марката(100с,105,120) са на абсолютно същия принцип. За тях ще ти е по-лесно да намериш информация по нета.
Поздрави!
Поздрави!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: повдигачи,повдигащи пръти и кобиличков м-низъм
gr_kanev написа:Denzi написа:... ЗИЛ 125
Такова май и в "Завод имени Лихачева" не знаят, че са произвеждали.
Сигурно е имал в предвид Джоган а 152 триоска.Много се разпродадоха от военните на по има няма 1000 км пробег.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: повдигачи,повдигащи пръти и кобиличков м-низъм
kris11 написа:Сигурно е имал в предвид Джоган а 152 триоска.Много се разпродадоха от военните на по има няма 1000 км пробег.
Моите уважения, но и ти не позна тук - и ЗИЛ 152 няма; има ЗИС 152, но той е бронетранспортьор. А така известният "Джоган" триоска е ЗиЛ 157.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта