dobrin написа: (и аз запазих час за след седмица)
За мен това е несрионо.
dobrin написа: (и аз запазих час за след седмица)
VWGT написа:мощността ли му е много или мат'ряла е скапан
dobrin написа:Глупости на търкалета.
Кайзен написа:... автосглобителите ...
Кайзен написа:А за субсидирането - виж какви пари раздава немското правителство за всяка е-кола. Запознай се коя страна създава пречки в ЕС при опитите за забрана на коли с ДВГ и коя страна "натиска" за синтетични горива. Запознай се как са били построени някои от заводите на твоята любима марка, каква част от управлението е "държавна" и тогава обвинявай Китай и САЩ.
Най-грубо от високо погледнато - Тесла прави/получава същото, което е получил VW в Германия (след ВСВ) и Китай (през този век).
Кайзен написа:VW, а и всички европейски марки "проспаха" е-колите, та дори и хибридите. Когато Тойота продаваше Приус, а Тесла "надигаше глава" с продажбите - VW рекламираше "Clean Diesel".
https://youtu.be/pDI0jFZRnLU
dobrin написа:И ги дава на хората, а не на копманиите директно, както в САЩ и Китай - на компаниите. Дребна, но съществена разлика, нали?...
Виж колко детайла се влагат в един автомобил. После провери колко от тях са собствено производство и колко са купени от доставчици. После като/ако провериш - виж колко от купените детайли даже не са конструирани от VW, а са разработени от доставчика. Ще се изненадаш от числата, и (може би) ще разбереш защо така ги наричам.dobrin написа:Кайзен написа:... автосглобителите ...
Виждам отношението ти. Което като цяло за мен е погрешно. Смяташ, че не правят нищо повече от това да сглобяват части, произведени от друг. Което съм почти 100 % сигурен е много далеч от истината.
От кога дава пари за всяка кола? Да не би да има едно съвпадение с началото на производство на някои немски/европейски производители? Защо преди това не ги даваше? Все въпроси, на които ако си отговориш ще видиш една по-мащабна картина.dobrin написа:Кайзен написа:А за субсидирането - виж какви пари раздава немското правителство за всяка е-кола. Запознай се коя страна създава пречки в ЕС при опитите за забрана на коли с ДВГ и коя страна "натиска" за синтетични горива. Запознай се как са били построени някои от заводите на твоята любима марка, каква част от управлението е "държавна" и тогава обвинявай Китай и САЩ.
Най-грубо от високо погледнато - Тесла прави/получава същото, което е получил VW в Германия (след ВСВ) и Китай (през този век).
Немското правителство дава пари за ВСЯКА кола, независимо от производителя. И ги дава на хората, а не на копманиите директно, както в САЩ и Китай - на компаниите. Дребна, но съществена разлика, нали?
А провери ли сега как са строили VW заводите в Германия? Какви са били финансовите резултати когато VW е била държавна компания?dobrin написа:Иначе никого не обвинявам - просто коментирам фактите. Ето подробно за Тесла. С факти и числа. И колкото и грубо и отвисоко да го погледна - няма нищо общо с ФВ. Относно Китай - така е, аз и това написах.
Tesla’s dirty little secret: Its net profit doesn’t come from selling cars
group® написа:Май не разбра, какво ти казва Кайзен, а и е писано назад в темата, защото тази опорка за финансираната от САЩ Тесла е банално стара.
Колкото пари е получил (и получава) VW от Германия, Рено от Франция и т.н., Тесла и всички останали модерни производители на всичко друго няма да съберат никога!
Vlad777 написа:Теслата е прекалено опростена за моя вкус. По-скоро я виждам като някакъв домакински уред, отколкото като автомобил, доставящ удоволствие.
VWGT написа:Електричките масово са с прибиращи се дръжи заради аеродинамиката.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, Joro_Markov и 340 госта