айде малко за самочувствие:
https://www.youtube.com/watch?v=Om28CUu ... el=TopGear
https://www.youtube.com/watch?v=NBIRvRp ... lkswagenUK
И пайк пийк
Modified 2018 Romain Dumas Volkswagen I.D. R 7:57.148
Exhibition 2020 Blake Fuller 2018 Tesla Model 3 Performance 11:02.802
https://www.youtube.com/watch?v=kAJaGAM ... mbMonsters
(странно е без звук, а и тази сирена е досадна работа, да бяха симулирали един V8 поне)
TESLA електромобил...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
group® написа:Добра статия за ситуацията във VW:
https://money.bg/auto/5-godini-i-usd50- ... akaso.html
След 5г с MIB 2; MIB 2,5 и известно разцъкване на MIB 3, съм напълно отвратен от тези ситеми. Жалка изчислителна мощ, постоянни гличове, забивания, не четене на източници, e-sim който е абсолютна подигравка. Дори в тези компоненти рязането на разходи е брутално, хардуера в тях реално би струвал жълти стотинки за да е бърз и адекватен... А MIB 3 е всичко това + тотално омазан UX като бонус. За да съм обективен, при всички масови брандове положението със софтуера и хардуера е такова, като по-добрите системи на БМВ и Мерцедес, също си имат доволно количество проблеми. Ами да, ако това ми е водещо и аз ще се оглеждам за Tesla!
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Мъжете в черно (MIB) е най-малкия проблем и най-лесно поправим.
Знаеш, че не съм фен на конспиративните теории, но съвсем ясно личат причините зад всичко това.
Политика, пари, ала бала.
За да стане ВАГ истински конкурент на Тесла, се иска реформа. Зверска и болезнена за много хора, политици, бизнеси.
Като се започне от производството, минеш през доставчици, та до дилърската мрежа и поддръжката.
Тесла хвърля сила и пари в EV коли.
ВАГ се опитва да прави всичко.
Но 'силициевия бизнес' не го владеят.
Представи си щом с едно радио се дънят. Не могат да подкарат модулите си, какво остава за автономията и AI?!
Трагедията ще е пълна.
Един прост въпрос - Защо не могат да ползват Андроид в медията? (Андроид да се чете като нарицателно за 'прост' и разбираем отворен софтуер, който потребителите доразвиват)
Според мен:
Защото искат да държат всичко заключено/затворено.
Кой печели от това?
(Тук не е валидна идеята на Джобс, че потребителите са тъпаци и не бива да пипат)
Дилърите! За всяка простотия ти имаш нужда от тях.
За VW дилърите са много важни. По-важни от клиентите!
Тази стара и отживяла концепция също ще им яде главите.
Казвам 'също', защото много пъти сме обсъждали другите причини.
VW (ще) прави и една друга грешка, която може да стане практика. Грешката на Гугъл - abandon проекти. Хвърля се в нещо, пуска и изоставя, като го зарязва без поддръжка или с минимална такава (доколкото изисква закона - разбирай скъпа!).
Докато в света на Гугъл това е простимо донякъде, при колите клиентите наказват лошо.
След гафове в своята си сфера (някои tsi и dsg, дизелгейт, etc.), при EV ще ударят голяма греда.
Абе не бих си купил техни акции
(И мерцедес, бмв правят едни тъпотии - да наредят всички модули накуп, а мястото да се окаже уязвимо за вода ... Красота - сменяш всичко накуп.
Не е случайно обединението на светата троица. На един хал са.
Ама орташката работа ...)
За да съм обективен и аз, ще оправдая VW и прибързаната драма с ID.3 с желанието им да се справят с изискванията на ЕС за 2020. Все пак всяко EV се брои за 2 коли.
Знаеш, че не съм фен на конспиративните теории, но съвсем ясно личат причините зад всичко това.
Политика, пари, ала бала.
За да стане ВАГ истински конкурент на Тесла, се иска реформа. Зверска и болезнена за много хора, политици, бизнеси.
Като се започне от производството, минеш през доставчици, та до дилърската мрежа и поддръжката.
Тесла хвърля сила и пари в EV коли.
ВАГ се опитва да прави всичко.
Но 'силициевия бизнес' не го владеят.
Представи си щом с едно радио се дънят. Не могат да подкарат модулите си, какво остава за автономията и AI?!
Трагедията ще е пълна.
Един прост въпрос - Защо не могат да ползват Андроид в медията? (Андроид да се чете като нарицателно за 'прост' и разбираем отворен софтуер, който потребителите доразвиват)
Според мен:
Защото искат да държат всичко заключено/затворено.
Кой печели от това?
(Тук не е валидна идеята на Джобс, че потребителите са тъпаци и не бива да пипат)
Дилърите! За всяка простотия ти имаш нужда от тях.
За VW дилърите са много важни. По-важни от клиентите!
Тази стара и отживяла концепция също ще им яде главите.
Казвам 'също', защото много пъти сме обсъждали другите причини.
VW (ще) прави и една друга грешка, която може да стане практика. Грешката на Гугъл - abandon проекти. Хвърля се в нещо, пуска и изоставя, като го зарязва без поддръжка или с минимална такава (доколкото изисква закона - разбирай скъпа!).
Докато в света на Гугъл това е простимо донякъде, при колите клиентите наказват лошо.
След гафове в своята си сфера (някои tsi и dsg, дизелгейт, etc.), при EV ще ударят голяма греда.
Абе не бих си купил техни акции
(И мерцедес, бмв правят едни тъпотии - да наредят всички модули накуп, а мястото да се окаже уязвимо за вода ... Красота - сменяш всичко накуп.
Не е случайно обединението на светата троица. На един хал са.
Ама орташката работа ...)
За да съм обективен и аз, ще оправдая VW и прибързаната драма с ID.3 с желанието им да се справят с изискванията на ЕС за 2020. Все пак всяко EV се брои за 2 коли.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: TESLA електромобил...
Не знам дали ще се случи така както го мисля. Но според мен "старите" автопроизводители ще залезнат и ще се появят нови. Нито VW, нито MB, нито BMW разбират от софтуер - всичко им се прави от външни фирми. Донякъде шанс имат Toyota може би? Трябва да теглят чертата и да започнат на чисто, инак като нищо да последват Nokia в музея.
-
- Мнения: 905
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: TESLA електромобил...
Нещата ще потръгнат, като се сетят,че не правят плейстейшъни а коли.
Колкото за дилърите , няма да загубят приоритета си докато успяват да ти продадат поне още една кола под формата на обслужване.
Колкото за дилърите , няма да загубят приоритета си докато успяват да ти продадат поне още една кола под формата на обслужване.
Re: TESLA електромобил...
Точно обслужването при електричките плаши дилърите :)
По тях няма много работа.
По тях няма много работа.
- Кайзен
- Мнения: 1528
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: TESLA електромобил...
Актуалната цена на Tesla 3 в различни EU страни:
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: TESLA електромобил...
В Румъния базовата на задно е 40990€ , в Германия 39990€. Тези цени които си показал с какво оборудване са? Поне на офицалният им сайт не намирам такива?
https://www.tesla.com/en_RO/model3/design?redirect=no#battery
https://www.tesla.com/de_DE/model3/design?redirect=no#battery
https://www.tesla.com/en_RO/model3/design?redirect=no#battery
https://www.tesla.com/de_DE/model3/design?redirect=no#battery
- Кайзен
- Мнения: 1528
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: TESLA електромобил...
Понеже Тесла продава автомобили, които са вече на кораб на път към Европа, то понякога е трудно да се намери точно същата конфигурация, но посочените в предишното мнение са с тази конфигурация:
Model 3 Standard Plus Hinterradantrieb
Auf Transportweg
0-100 km/h: 5,6 Sek.
Höchstgeschwindigkeit: 225 km/h
Reichweite (WLTP*): 448 km
Pearl White Lackierung
19-Zoll Sport-Felgen
Partieller Premium-Innenraum schwarz und weiß
Autopilot
43.620 €
https://www.tesla.com/de_DE/new/5YJ3198 ... edirect=no
Миналата седмица ги нямаше тези с 18-Zoll Aero-Felgen, които сега са с цена 43.070 € - https://www.tesla.com/de_DE/new/5YJ3198 ... edirect=no
Model 3 Standard Plus Hinterradantrieb
Auf Transportweg
0-100 km/h: 5,6 Sek.
Höchstgeschwindigkeit: 225 km/h
Reichweite (WLTP*): 448 km
Pearl White Lackierung
19-Zoll Sport-Felgen
Partieller Premium-Innenraum schwarz und weiß
Autopilot
43.620 €
https://www.tesla.com/de_DE/new/5YJ3198 ... edirect=no
Миналата седмица ги нямаше тези с 18-Zoll Aero-Felgen, които сега са с цена 43.070 € - https://www.tesla.com/de_DE/new/5YJ3198 ... edirect=no
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Цените които цитирате с еко премия ли са или без нея? Не съм наясно в Германия коя цена се обявява... И съответно колко струва при същите условия ID3 204hp?
- Кайзен
- Мнения: 1528
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: TESLA електромобил...
Цената е само с ДДС и без премия.
Премията от 9000€ до 2025 е само за частни лица.
ID.3 Pro S 150 kW (204 PS) е с цени от 41.995,00€.
Премията от 9000€ до 2025 е само за частни лица.
ID.3 Pro S 150 kW (204 PS) е с цени от 41.995,00€.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Много интересно ще изглежда пазарът втора ръка след някоя година. Особено ако не се появят бонуси в Бг. Веднага.
ID.3 - 42к -9к бонус = 33к евро
В Бг, ако някой се прецака да си купи, ще продава с голяма загуба
ID.3 - 42к -9к бонус = 33к евро
В Бг, ако някой се прецака да си купи, ще продава с голяма загуба
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: TESLA електромобил...
То затова един мой познат, всички електрички си ги купува от Швейцария. 2 тесли и последното за жена му една Киа.
Re: TESLA електромобил...
Колеги, къде за добро, къде за лошо. Цените на вторичния пазар за EV-та в общия случай е в пъти по-добре от колкото на автомобили с двигатели с вътрешно горене. /Разбирайте, запазват си цената доста стабилно дори и до 5тата година/
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: V.Nanovski и 81 госта