Boostmeter въпрос?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Boostmeter въпрос?

Мнениеот Даскала™ » Нед 06 май 2012 15:41


Изображение

Удобно ли е да се вземе оттук налягане и трябва ли да се доразпробива още навътре?




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Boostmeter въпрос?

Мнениеот Даскала™ » Пон 07 май 2012 13:39


От 50 преглеждания никой не може да даде 1 мнение...


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: Boostmeter въпрос?

Мнениеот Burner_inc » Пон 07 май 2012 13:54


Там е идеално място за щуцера Даскале. Предполагам, че си видял и тази тема, в която е доста добре описано http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=391 . А на мен не ми се занимаваше и моят въздух съм го взел от пластмасовата тръба на турбопътищата и вече година и половина нямам никакви ядове


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Boostmeter въпрос?

Мнениеот Даскала™ » Пон 07 май 2012 13:55


А няма ли да се запушва от саждите щуцера като е в ЕГРа вместо в пластмасовата тръба?

п.п аз съм със затапен ЕГР и механично и софтуерно ако има значение...


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: Boostmeter въпрос?

Мнениеот Burner_inc » Пон 07 май 2012 13:58


Няма как да ти кажа от личен опит, тъй като моя е на тръбата.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Boostmeter въпрос?

Мнениеот Даскала™ » Чет 10 май 2012 16:18


Нормално ли е като се настъпи педала на газта да надува турбото,а като се задържи да разтоварва....и стрелката да пада надолу леко?


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Boostmeter въпрос?

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 10 май 2012 16:39


като даваш газ надува и след като надуе Н75 регулира налягането и затова има "пик" налягане и постоянно налягане.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Boostmeter въпрос?

Мнениеот Даскала™ » Чет 10 май 2012 16:54


Изображение

Свалихме EGRa(беше чист отвътре,защото е затапен от nasko1978),отвъртяхме едно от болтчетата дето държи клапата за плавно гасене,доразпробихме и на същото място навих щуцер петица без да се налага работа с метчик.Благодаря на Слави от Перник с най-красивата черна Ибиза :bowdown

п.п значи е нормално стрелката да пада при задържане на газта?


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Re: Boostmeter въпрос?

Мнениеот suggar » Чет 10 май 2012 16:59


Стига да не пада под нормалното налягане. иначе и моят щуцер е там :да:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Boostmeter въпрос?

Мнениеот Даскала™ » Чет 10 май 2012 18:02


suggar написа:Стига да не пада под нормалното налягане. иначе и моят щуцер е там :да:

Като е угасена колата стои на 0,като запаля качва леко до 0.10....като дам газ качва,задържа ли пада с няколко десети,не до 0.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Boostmeter въпрос?

Мнениеот nasko1978 » Пон 14 май 2012 21:39


Adrian-AAA написа:като даваш газ надува и след като надуе Н75 регулира налягането и затова има "пик" налягане и постоянно налягане.

:да:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Boostmeter въпрос?

Мнениеот brum » Вто 15 май 2012 10:52


Закачи един VAG-COM и гледай на 11ти канал графиката. Вади ти 2 графики - една на търсеното и една на актуалното налягане. Ако търсеното пада под актуалното след като веднъж го е достигнало не е нормално. Това което описваш обаче може би е пик и после разтоварване за да падне до търсеното налягане. Ама единственият сигурен начин е с VAG-COM :) .



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта