


Как превеждате Exhaust gas sensors
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Как превеждате Exhaust gas sensors
Предполагам че и лмбда сондата се включва в този превод.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
и аз не съм много наясно, но мисля че според температурата на газовете се определя моментното натоварване/смес/изгаряне и нещо такова.
същата фирма ги произвежда и за волво, мерцедес, краислер, ВАГ, МАК (американски камиони), ферари (във всяко има по няколко такива сензора) и изобщо май ... всички големи в бранша.
базирани са на промяната на съпротивлението на платинен слой върху керамична плочка.
знам че пасат Б6 без този сензор не може да запали
същата фирма ги произвежда и за волво, мерцедес, краислер, ВАГ, МАК (американски камиони), ферари (във всяко има по няколко такива сензора) и изобщо май ... всички големи в бранша.
базирани са на промяната на съпротивлението на платинен слой върху керамична плочка.
знам че пасат Б6 без този сензор не може да запали
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
nii написа:много от новите коли имат забити термометри в ауспусите (пасат6 например), правят се в ботевград от Sensor Nite
те също спадат към тая група сензори.
Един приятел с Б4 примерно се чуди дали ламбда сондата не му е в между катализатора и моното. Там наистина има нещо наподобяващо на ламбда.
Но като цяло по темата превода май е ясен.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bulsara и 31 госта